Posts by L.Kok

Ik denk dat hij werkt met een Stylesheet (CSS). Als ik een afbeelding wil laden moet ik altijd een width/height opgeven via de css.
    Anders werkt hij niet..

Beste leden,

Ik zou graag een captcha willen hebben op mijn website, maar deze moet gebruiksvriendelijk zijn.
    Iedereen kent wel de captcha van de grijze en het goud geweer?

Nu is mijn vroeg hoe zorg ik ervoor dat ik deze op mijn site kan hebben?

Waarschijnlijk moet ik de plaatjes in een array steken, maar hoe maak ik uit dat de plaatjes telkens een andere link krijgen. En hoe weet ik welke het juiste plaatje is.

Weet er iemand een tutorial erover?

Alvast bedankt!

1 euro op straatmisdaad.be

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 18.06.12 16:23:41:

Citaat van Joyeria

1 euro op straatmisdaad.be

Dein wanneer kan ik deze afrekenen?

Beste

Onlangs had ik een nieuw concept gemaakt voor een game, helaas heb ik geen tijd meer om dit af te maken.

Daarom heb ik de beslissing genomen het te verkopen.
    Er is al een deel van het script werk gedaan, maar dit is niet veel.
    Het betreft een makelaarspel.
    Er is een uitwerking gemaakt van de huizen, deze staan op papier (geschreven).
    Deze ontvang je bij de aankoop!

Een preview is te bekijken op:
    Preview

En inloggen kan met: demo demo

Ik maak hiervan een veiling.
    Bieden vanaf: 15 euro
    Opbieden met: 1 euro
    Buy-now: 40 euro
    Verloop van de veiling: 24 uur na het laatste bod.
    Betalen kan enkel via overschrijving (België)

Er is geen discussie mogelijk over de prijs, je krijgt alle rechten bij aankoop!
    Voor vragen PM.

Alvast bedankt.

Huidig bod: 35 euro

Beste Fitim,

Alvorens je site betalend te maken voor registratie zou ik hier toch eens goed over nadenken.
    Het is een groot risico dat je neemt, je moet er zeker van zijn dat je concept zeer goed iss. En dat het een groot publiek heeft om aan te spreken zodat je meer zekerheid hebt.
    Je moet je ook afvragen zou ik hiervoor geld willen betalen, waarom wel, waarom niet.

Gerechtelijk zit je hier volgens mij goed mee, jij beslist zelf of je jou leden laat betalen of niet.
    (Ik denk aan WOW)

Het is een groot risico dat je neemt, maar risico's horen nu eenmaal bij het leven.

Ik heb leren scripten door steeds mee te kijken met scripters, door zelf scripts te bekijken en proberen te begrijpen. Vervolgens gewoon dingetjes beginnen aanpassen en dan went het wel.

Een goede editor om alles overzichtelijk te houden, kan ook helpen!

Topicstarter zoekt iemand die een spel met het principe van Grepolis kan maken.
    Dus niet gewoon het kliksysteem als crime games.

Citaat van Victini

Pokemon is niet illegaal volgens de terms of use/service
    Mag je pokemon plaatjes, ect gebruiken zonder er winsten mee te maken.

Als er een betaallijn opstaat mag je er nog wat mee verdienen maar niet voor je eigen zak maar om de site beter te kunnen maken.

[offtopic]
    Helaas heb ik dan slecht nieuws voor jou.
    Ik heb contact gehad met Nintendo en zij vertelde me dat elke vorm van pokemon op het internet dat niet door hen was uitgebracht illegaal is.
    Ze zullen hier binnenkort ook maatregelen tegen nemen.
    Als ik jou was zou ik toch nog eens contact opnemen met pokemon om het op veilig te spelen.[/offtopic]