Posts by L.Kok

Citaat van scarface

2 buttons is dat het ?

Dit is een preview die geheimzinnig moet zijn, om mensen te laten speculeren, naar iets laten uitkijken.

Als je goed kijkt zijn dit niet gewoon 2 buttons, maar zie je de footer met 2 buttons en zie je een deel van de content. (Natuurlijk zijn dit allemaal spculaties.)

Wees blij dat je iets krijgt te zien..

Hallo,

Ik zal net even door de artikelen te kijken en zag dat er vele oude artikels tussen staan.
    Misschien is het een idee om goede en up-to-date artikels een bepaald keurmerk te geven?

Deze krijgt dan een 'medaille' / Marking dat bevestigd dat het artikel goed en up-to-date is.

Waarom zou dit goed zijn?
    Nu zullen vele mensen de artikels (ook de oudere) aanschouwen als goede en zullen ze ervoor zorgen dat hun site iets minder up-to-date is.

Vertel me jou mening.

Ziet er netjes uit, ik verwacht een mooie layout als ik deze preview zie.
    Denk vooral met vele nieuwe/moderne trucjes erin verwerkt!

Dit is de layout van Frenzo ja, hij werd in die tijd vrijgegeven door hem. Alleen mensen die gepost hadden of erom vroegen kregen de layout. Nu kan je deze niet meer krijgen, buiten als een persoon die die layout heeft hem aan jou wil geven.

Waarschijnlijk heeft een persoon op cp deze layout wel.

Citaat van Maxsz

Ja, ik ben er uitermate tevreden over.
    Ik heb deze zelf ook van DealExtreme en vind de klantenservice daar echt geweldig.

Ik heb ook een iPhone, daarom had ik deze ook erbij gekocht.

Groeten,'
    Maxsz

Klopt het dat deze niet alleen voor iPhone werkt maar dat je deze ook voor alle USB apparaten kan gebruiken?

Hallo iedereen,

Graag had ik willen weten of iemand ervaring heeft met onderstaand product:
    klikje

Ook zou ik willen weten of iemand anders een gelijksoortig product/gadget thuis heeft liggen en of hij/zij er tevreden mee is.

Graag de positieve en negatieve punten beschrijven!
    Neem dit aub serieus, en ga hier geen onzin schrijven.

Alvast bedankt!

Ja ik dacht dat dit voor de hand lag.
    Stel je hebt een content met een totale breedte van 400px
    Dan mag de breedte van div rechts en de breedte van div links opgeteld niet groter zijn dan 400px.

Anders zullen de floats geen effect hebben.

Maak een div rechts en maak een div links, Hierin zet je de trailer en de screenshot.
    Div rechts krijgt een float: right;
    Div links krijgt een float: left;
    (Via css)
    Vervolgens zouden ze naast elkaar moeten staan.

Citaat van habib10

Ga je eerst naar Marokko en daarna na die 2 weken naar Spanje of andersom?

Ik vertrek eerst naar Marokko van 3 juli tot 17 juli en dan vertrek ik 8 augustus tot 22 augustus naar spanje.

Dus zit nog wel wat tijd tussen :)

-Waar ga je op vakantie?
    Marokko (Agadir)
    Spanje (Calpé)
    -Hoelang ga je op vakantie?
    Marokko: 2 weken
    Spanje: 2 weken
    -Hoe ga je erheen?
    Marokko: Vliegtuig
    Spanje: Auto

Heb net de code position: absolute; toegevoegd.

Helaas staat de balk nu helemaal links en plakt hij tegen de content. Ook werken de radio buttons en de submit buttons nog altijd niet.

Je kan ze niet aanklikken. Blijkbaar lag dit aan de css er kijkt nu iemand naar. :cheer:

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.07.12 17:07:53:
    Beste,

Het probleem is ondertussen gevonden.
    Mijn site maakt gebruik van een dropdownmenu daarom geef ik de content volgende css code mee:

Helaas zorgt deze code ervoor dat ik niets meer van radio of submit buttons kan aanklikken op de content!
    Als ik de z-index weghaal dan gaat het dropdownmenu 'achter' de content door. Wat natuurlijk niet de bedoeling is.

Weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

Hallo,

Ik heb een nieuwe layout ingebouwd op een maffia project van me. Helaas werken de radio buttons en de submit buttons op de misdaad pagina op 1 of andere manier niet.

Graag zoek ik iemand die me hierbij kan helpen.
    Ik plaats bewust de link en de login niet in dit topic aangezien dit project nog geheim moet blijven.

Graag een betrouwbare persoon die eens wil kijken naar het probleem.

Mvg,
    Laurens

Beste,

U heeft me op msn, graag ontvang ik meer informatie over deze opdracht.
    Ik vertrek volgende week op vakantie en ik keer de 15de terug.
    ALs we hierover even kunnen praten?

Mvg,
    Laurens

Beste,

Ik wilde gisteren xampp installeren maar ondervond dat dit niet ging.
    Hij geeft telkens een melding dat port 80 al in gebruk is en dat de Apache niet kon installeren.

Ik slaag de map Xampp op als volgt:
    C:\xampp

Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Of kan iemand me helpen met dit te installeren of heeft iemand een alternatieve webserver?

Ik heb deze dringend nodig omdat ik volgende week op vakantie vertrek en daar geen internet heb.

Mvg,
    Laurens