Hallo,
Wat vinden jullie tot nu toe al van de opening van de olympische spelen in Londen?
Ik vind het niet zo spectaculair, had van Londen meer verwacht.
Peking was een echte topper naar mijn mening.
Mvg,
Laurens
Hallo,
Wat vinden jullie tot nu toe al van de opening van de olympische spelen in Londen?
Ik vind het niet zo spectaculair, had van Londen meer verwacht.
Peking was een echte topper naar mijn mening.
Mvg,
Laurens
Is dit niet redelijk simpel?
Ik kon inderdaad ook 2 dagen niet op de website.
PC Experience is toch een kleinere source?
Wat dus minder tijd zal kosten om te beveiligen en te unbuggen.
Waarom zouden wij op jou site willen adverteren, meer informatie?
Tevens kleine melding:
Waarschuwing: Gevaarlijke website
Ho!
Weet u zeker dat u daar naartoe wilt gaan?
Een bezoek aan http://crime-ware.nl/adverteren/ kan riskant zijn.
Waarom bent naar deze pagina geleid?
Bij ons bezoek aan deze website hebben wij riskant gedrag aangetroffen.
McAfee SiteAdvisor vind je website gevaarlijk, mogelijk uitleg?
Webtiger
Webfanaat SG
Webfanaat
PC Experience
Crime Scripter Community
Denk dat dit de bekendste zijn?
Webtiger zou ik niet gebruiken, omdat het vol beveiligingslekken zit, en hier toch serieuze kennis voor nodig is.
Het beste is altijd zelf 1tje proberen te maken en raad vragen aan mensen..
Ik denk dat de 'beste' source PC experience is, alhoewel deze niet echt duidelijk is bij sommige opties.
[offtopic]Leren doe je door te proberen.[/offtopic]
Denk dat jullie allebei met bewijs moeten komen en dit neerleggen bij de moderators.
Klopt alleen betaal je hier een kleinigheid om continu vacatures te ontvangen.
Dit omdat ik toch een kleinigheid moet binnenhalen om mijn kosten te dekken. Kan ook via advertentie's maar dat vind ik lelijk op een website staan..
Eeyk, het is geld betalen om werk te zoeken.
Tevens zal de website samenwerken met enkele grote bedrijven, die kwaliteit uitstralen. Bovendien moet de website dit ook, en wat is 5 of 10 euro om goed werk te vinden?
Die 5 of 10 euro heb je het eerste uur al terug verdient.
Ook hoop ik zo een bepaalde keuring aan de website te geven, omdat je moet betalen zal het een goed systeem zijn en zal ik zeker werk vinden.
Dit is de redenering.
Beste,
Voor een nieuw project zou ik graag jullie mening hebben over het betalend registreren.
Het bedrag voor registratie zou zijn: 5 tot 10 euro (Wordt nog bepaald bij de kostenraming)
Inhoud van de website:
Ik kan hier nog niet veel over vrijgeven maar ik zal de inleiding van de website geven.
********** werkt met een profesioneel team om jouw aan een passende baan te helpen, schrijf je snel in en ontdek jouw mogelijkheden.
De website functioneert eigenlijk als een soort zoek middel voor zowel werknemers als werkgevers.
De werknemers betalen 5 - 10 euro bij registratie, wat snel terug verdient kan worden bij het vinden van werk op de website.
Tevens zullen bedrijven ook een kleine kost betalen bij het plaatsen van aanbiedingen.
- Graag jullie mening -
De opbouw qua html, etc lijkt wel erg op die van pokemon-area..
Probeer eens de '1' te vervangen door gewoon 1
Randy,
Volgens mij is het beste wat jij kan doen advies vragen aan een juridische adviseur.
Volgens mij zijn er in België genoeg aanspreekpunten die gratis helpen, indien je minderjarig bent.
Hiermee zal je het beste op de hoogte zijn van hoe het nou zit in jou situatie.
Hier op CP kan iedereen wat zeggen maar strijkt het wel met de echte wet?
Hallo iedereen
Voor een nieuwe project ben ik opzoek naar enkele interim bureau's. (Nederland & België)
Ik zou eerst aan de mensen hier willen vragen of dat jullie iemand kennen die eigenaar of werknemer (hoge functie) is bij een interim bureau is?
Ik zou met deze persoon graag eens een gesprek willen hebben en kijken of mijn project toekomst heeft.
Indien je gegevens van iemand hier plaatst zou ik graag ook hebben dat je hier toestemming voor hebt van de persoon zelf. Tenslotte ga je geen persoonlijke gegevens op een site zetten of doorsturen naar een persoon als de andere partij hier niet van op de hoogte is!
Alvast bedankt
Laurens
Zeer mooi L.Groot! Ik vind dat er wel een vermelding ergens mag blijven staan naar jou bedrijf. Tenslotte steek je hier zeer veel tijd in, die je ook ergens anders zou kunnen insteken.
Netjes L.Groot, keep op that good work!
Volgens mij is hier onder de nieuwe webmasters die graag een criminalgame willen wel vraag naar ja.
Ook kan het een goede basis zijn voor een goede oefening.
PS: Misschien is het ook een goed idee om een layout include/functie te maken?
Zodat je niet elk script moet gaan veranderen als je iets wil aanpassen? (Dit moet bij de huidige versies, wel!)
Morgen zal redelijk moeilijk gaan aangezien ik op vakantie ben in Marokko. En morgen staat er een uitstap op het programma.
Mogelijk in de avond wel, maarja er is 1 uur tijdsverschil.
Normaal gezien kan ik tegen een uur of 11 (jullie tijd) op de computer.
Hallo,
Ik ben momenteel bezig met een forum voor mijn spel en het lukt aardig. Alleen zit ik vast bij het weergeven van een maximum aantal reacties, en dat hij dan overspringt naar pagina 2, 3, 4, etc.
Zou iemand me hierbij kunnen helpen? Of weet iemand een goede tutorial?
Geen reacties zoals gebruik google of Let Me google That For you.
Alvast bedankt.