Gelieve alleen te reageren bij interesse. Indien je het niet akkoord bent met de prijs, of andere info wil kan je dit vragen via PM aan de topicstarter.
Posts by L.Kok
-
-
Veel succes! Mooie update trouwens
-
Oke ik dacht dat het over het product zelf ging. Bedankt
-
Ik heb wel eens een paar dingen besteld daar.
Mijn eerste bestelling kreeg ik niet binnen. 85 dagen later kreeg ik tehoren dat ze na 60 dagen geen geld terug geven. Via paypal dan he. Nu heb ik te goed gekregen t.w.v. mijn bestelling.
Mijn tweede bestelling heb ik wel gewoon thuis gekregen na 3 weken. Daar was geen probleem mee.
Mijn 3de bestelling is vandaag verzonden. Heb dit keer een tracingnummer bij gekocht, maar ik zal eerlijk zijn. Die ding werkt voor geen meter.Bedoel je dat het product dat ik wil gaan verkopen echt niet werkt?
Waarop basseer je dit, etc? -
Heb er net een gesprek op zitten met een supportmember.
Ze willen geen test versie van een product geven, althans niet gratis.
Ik zal dus eerst 1 product bestellen alvorens een groot aantal aan te kopen.Reviews zijn nog altijd welkom, het product is:
http://www.dealextreme.com/p/s…or-iphone-mp3-more-127537Als iemand hiermee ervaringen heeft, of een ander gelijkaardig product weet graag dit even te vermelden.
-
Hallo ITC'ers,
Aangezien sommige hier geregeld producten kopen op website's vroeg ik me af of iemand al gekocht had op dealextreme?
Ik zou graag weten of dit een betrouwbare website is om producten aan te kopen.
Graag eerlijke reactie's, dit zal meespelen in mijn eindresultaat van mijn studierichting.Mvg,
L.Kok -
Deze outgame is veel beter dan je vorige, mooie stijging heb je gemaakt.
Wat zou ik veranderen?
1. De login form komt niet echt netjes over voor me, probeer deze mooier te maken.
2. Mogelijk kan je er een passende footer bij maken?Voor de rest is het een strakke layout, probeer trouwens ook nog een beetje 'leven' in deze layout te blazen.
-
Op aanvraag van de topicstarter, topic closed (Ik mis de icon
)
-
Dit topic gaat op slot!
In het vervolg graag deze discussie's via pb sturen, of meteen melden aan een mdoerator. -
Krijg je geen foutmeldingen?
Dit zou ons kunnen helpen bij het opsporen van de fout, ook zou ik je aanraden je code een beetje overzichtelijker te maken. Hiermee bedoel ik:
* Werk met comments
* Werk met entersLater is het ook voor jou dan makkelijker om het script weer door te lezen en aan te passen.
-
Fout/Bug: Je hoeft de revolver niet te laden? Je kan ook gewoon op schieten drukken en dan voert hij het script uit.
-
"Plugin-Store" zijn heel wat van jullie plugins te vinden trouwens . Als ik zo een beetje blader.
Zonde van de naam.. Maar ja zinloze discussie.. *Dat jullie je "scripters" durven te noemen vind ik erg*:x
---
Geen kwade opmerking ofzo hoor. maar gewoon mijn mening.
Hallo ZiraX de beslissing is hiervoor gevallen omdat dit systeem heel veel mogelijkheden bied. Dit systeem is ook zeer gebruiksvriendelijk waardoor het goed is voor onze leden (jullie). Ook zal het voor ons makkelijker worden in de toekomst om de website te gaan beheren waardoor dit alleen ten goede komt van de leden en de website.
Laat duidelijk zijn dat er ook zelf gescript wordt aan de website om de ideeën van de leden te realiseren.
Dat vraag ik mij ook af woltlab is nogal breeeeeeeeed.
Hierbij de help pagina:
http://ictscripters.com/index.php?page=Help
Mvg,
L.Kok
-
Ik wens je veel succes L.Groot!
-
Ik gebruik: Komodo Edit 7 , deze is als ik mij niet vergis ook in het nederlands verkrijgbaar.
-
Hierbij wil ik iedereen feliciteren, zonder leden hadden we deze versie niet kunnen realiseren!
Het ziet er strak uit! -
Onze excuses dat we de teller moesten aanpassen, wij hadden ons mistelt.
-
Hierop kan ik geen antwoord geven, ik heb wel jou links weer goedgekeurd. (Deze voldoen aan de voorwaarde van criminalspoint)
Na even zoeken had ik de backlink gevonden, mogelijk zagen sommigen ze niet goed staan waardoor ze de link verwijdert hebben.
Bij deze is het opgelost, indien je nog een klacht hebt hierover kan je een PM sturen :slotje:
-
Op vraag van de topicstarter. :slotje:
-
-
E-mailadressen mogen niet in een topic geplaatst worden.