Aangezien ik heb meegewerkt aan dit project kan ik bevestigen dat er geen PSD versie is.
Posts by L.Kok
-
-
Het poppetje zal vervangen worden door een foto van mij.
Verder zal ik opzoek gaan naar een ander lettertype voor de menu's en buttons.
Heb je misschien een aanrader qua font? -
Hallo iedereen,
Ik heb me eens gewaagd aan een portfolio layout, en wil graag weten wat jullie ervan vinden.
De website is te raadplegen op:
http://maffiapoint.nl/Portfolio/Een screenshot:
Gelieve opbouwende kritiek te geven via volgend formulier:
PHPCijfer: ../10 Positieve punten: ... Negatieve punten: ... Tips & verbeteringen: ... Overige: ...
Alvast bedankt!
-
-
Gelieve ontopic te blijven, dit zijn discussie's die niet relevant zijn voor de topicstarter.
Ga dus verder via pb. -
Reza,
Dit was inderdaad een punt van ons nieuwe beleid, maar we zullen dit volgens mij de volgende teammeeting doornemen.
Meer info volgt!Wij willen:
"Minder verwijderen, en meer inhoud laten staan. Ook al betekend dit dat we veel posts gaan moeten aanpassen." -
Dit topic wordt gesloten totdat er degelijk bewijs is dat de TS de source mag verkopen.
Wij vragen dan ook aan de leden hier niet verder op in te gaan via Prive berichten! -
De CrimeClub source is niet toegestaan op ICTs.
Alternatieve source's kunnen gegeven worden zoals weide43 deed. -
Vanaf nu ontopic graag, verdere discussie's zullen een waarschuwing opleveren.
Dit is een verkoop-topic geen discussie-topic!Bedankt.
-
Welkom op ICTs,
Indien je ervaring wil opdoen kan je me altijd contacteren, we kunnen teamviewer sessies etc houden zodat je ziet wat je wil leren.
Ook zal je hier altijd je vragen kunnen stellen en er zal antwoord op gegeven worden.
-
Dit vind ik niet kunnen, als je iets beloofd graag dit ook na te komen!
Denk in het vervolg langer na achter een moeilijker raadsel, deze staat overal op facebook verspreid. Het was dus logisch dat dit snel geraden ging worden.Doe aub eerst een beetje onderzoek..
-
40 klopt inderdaad!
wimpie jij lijkt me de winnaar te zijn, gefeliciteerd! -
Nou nu staat er heel groot: MIJN ONLINE DIERENTUIN
Moest dat er niet staan, zou ik niet geweten hebben dat het thema een direntuin bouwen was.
-
Wat zie ik graag aan ICTs veranderen?
Er zijn nog vele punten die verandert moeten worden, maar daar wordt al tijd ingestoken en in andere zaken dan weer niet.
In elk geval 'we' doen ons best ervoor.Zijn er nog andere mensen met tips?
-
Zorg ervoor dat je het thema in de layout verwerkt?
Ik zou niet kunnen afleiden dat dit om een dierentuinspel ging moest er geen naam bij staan. -
Style op de achtergrond is volgens mij een free pattern.
-
Bedankt voor het delen!
-
Topictitel aangepast!
-
Dit topic is reeds 13 dagen oud, volgens mij heeft de topicstarter al een oplossing gevonden.
-
Brent,
Ik heb kort met je samengewerkt en we konden het naar mijn mening goed met elkaar vinden. Ik spreek je wel eens op skype of msn, veel succes met je verdere studie!Voor de rest, iedereen zeer veel succes met de sollicitatie's!