Wat zijn je voorkeuren? En hoeveel budget is er aanwezig?
Posts by L.Kok
-
-
Deze source is volledig uniek en zelf gescript, ik weet niet eens iets van de source van Marlon.
-
Victini heeft alle rechten van mij ontvangen, verder lever ik geen support op deze source!
-
Hallo webmasters,
Ik was aan het rommelen in mijn archief en ik kwam een zelf gemaakte community tegen, deze wil ik nu verkopen. (Prijs volgt onderaan het bericht)
Wat zit er niet in de source?- Admin / Moderator functies
Wel is er een report icon voorzien, maar deze werkt niet omdat dat nog niet gescript is. - Het is geen CMS systeem, je kan dus geen categorieën toevoegen / bewerken.
Koopprijs: 60 Euro!
Demo account:
demo
demo
Demo is te vinden op: Ga naar de community!Betalingsmogelijkheden: Overschrijving (België) of Paypal
A.Bijlsma: Aangezien L.Kok en ik deze source hebben gemakt, besloten we dat hij deze source 1 keer mag verkopen. Degene die dit koopt zal later als ik bezig ga met de source updates ontvangen tot hij/zij een beginnende start heeft.
- Admin / Moderator functies
-
Vasta prijs: 25,- euro!
Rechten op fotos/icoontjes inbegrepen?: De foto's die worden gebruikt zijn gratis foto's.
Basing inbegrepen? NeeBetalingsmethode: Overschrijving (België) of Paypal
Link naar de layout: i47.tinypic.com/zme4wh.jpg
-
Hallo iedereen,
Met zicht op later is het tijd voor een nieuwe laptop, graag wil ik een laptop die een goede interface heeft en makkelijk is voor programmeurs. Ik denk erover om over te schakelen op een Apple Computer.
Is dit verstandig of niet? Iemand met ervaring?
Alvast bedankt
-
Sander Bruggers,
Zeer mooie logo's, ben verbaasd hoe je zulke dingen maakt!
-
Lettertype is Trebuchet MS, toch?
-
Iedereen van harte gefeliciteerd, ik wens jullie zeer veel succes.
Verder koen heb je een kleine schrijffout
Tevens nemen wij afscheid van L.Kok hij wilt zich volledig op zijn opleiding richten en dit respecteren wij enorm. Wij willen L.Kok hartstikke bedanken voor zijn inzet van de afgelopen tijd, en wensen L.Kok veel succes met zijn sturdies.Moet worden studies
Verder bedank ik alle teamleden voor de samenwerking met hun, ookal was deze niet altijd even makkelijk. Verder bedankt voor het begrip Koen dat je snapt dat ik me volledig wil richten op mijn studies.
Edit K.Rens: typo fixed.
-
Misschien is een lijstje van de optie's die je spel heeft handig?
-
Mooie updates koen, maar ook Stefan.J denk ik?
Hij is tenslotte de programmeur van ICTs, hij is dus niet te vergeten!Verder bedankt Koen dat je dit nu al mededeelt aan de leden dat ik een stapje terug zal zetten.
-
IS dit nou een verzoek voor een partner? oF eerder een hulppersoon?
Wanneer ontvangt deze persoon het budget dat je klaar hebt?Of vat ik je topic verkeerd op? Graag een beetje duidelijkheid!
-
Topictitel aangepast.
Zorg aub dat je in de titel duidelijk maak waar het topic over gaat! -
Topic verplaatst naar: Fotografie + fotobewerking
-
Reza,
Dit is niet echt een manier van een correcte veiling.
Je beloofd een domein en een halve source voor minimum 2.50, later wordt bekend gemaakt dat je het domein verkocht hebt.
Vervolgens vraag je i.p.v 2.50 euro 5 euro (En dit alleen voor een source)Je prijsmarge klopt dus niet bepaald, wanneer je een veiling start moet je ook nakomen wat je hebt aangegeven in de beginpost.
Daarom krijg je hierbij een waarschuwing wegens het niet nakomen van beloftes bij verkoop.
Dit staat in strijd met regel 4.4"4.4 Fraude, oplichting en andere vormen van het niet nakomen van (ver)koop-afspraken zijn niet toegestaan. Ziet u dit, rapporteer dit dan zeker via de rapporteerfunctie."
Topic gaat bij deze op slot.
-
je hebt bv voor statistieken zal ik zeggen zo een 3 blokkige image.
Die kan je altijd in de menu button verwerken?
Ervoor erna of in de button zelf.Iedereen heeft het al wel eens gezien?
http://bulletstar.be/ login area rechts boven.
Dit doe ik liever niet, omdat ik het niet zo mooi vind.
Wat moet er veranderen aan de header? -
Kom op mensen, deze discussie draagt niets bij tot het topic. Hou het een beetje netjes, of moet ik in de lounge ook al gaan smijten met waarschuwingen?
Iedereen vat de dingen anders op, en dat is normaal. In dit topic kan er dus gediscussieerd worden over de films, maar die dit aub op een beleefde manier.
-
Klopt, dit is gewoon de layout van een portfolio omdat ik eens wilde gaan designen.
Er zit dus ook nog niets van scripting in verwerkt, ik ben ook bezig met Jquery te leren zodat ik dit kan verwerken in de layout.
Alhoewel dat dit mooizaam verloopt.Ik heb kennis van volgende talen:
Html, Css, Php, Mysql -
-
Cijfer: 8/10
Positieve punten: Mooie kleuren combinatie, Lettertype is ook perfect!
Negatieve punten: Menu Buttons, Header
Tips & verbeteringen: Gebruik strakkere en andere menu buttons, en mss ook kleine images in je Menu buttons.
Ik zou ook een andere header gebruiken.
Overige: Voor de rest mooi afgewerkte layout met een mooie content.Wat bedoel je met kleine images in de menu buttons?
En een andere header, hiermee bedoel je wat precies?