Posts by L.Kok

Aan de layout is er niet echt iets verandert dat vind ik een spijtige zaak..
    Hopelijk verandert dat in de toekomst, zoniet kan ik mogelijk voor u tegen een lage prijs een design maken.

De teksten moeten ook veranderen hiervoor kan je indien je zelf niet goed kan schrijven iemand inhuren, let wel op dat deze persoon het een of ander verstand heeft van waarover die schrijft.
    Bijv. Iemand dat nog nooit de naam hosting heeft gehoord ga je geen teksten voor je laten schrijven.

De package pagina is leuk gedaan, alleen moet er nog de nodige styling gebeuren, die opgeblazen icons smijt ze weg.. Je hebt al een icon helemaal links (het hartje)
    Overdrijven is nooit goed ;)

Hopelijk heb je er wat aan.

Het is al iets beter, echter vind ik de layout niet echt mooi.
    Je maakt te weinig gebruik van shadows, hierdoor lijkt het of alles op elkaar geplakt is, etc. (Css -> Box-shadow)

Verder Is ja packpagina inderdaad niet mooi.
    Mijn tip is om dit ook in boxes te maken en niet in een table, neem een andere icon deze zijn zo opgeblazen en dat maakt het lelijk.

Ik vind de layout zelf iets minder, vooral het felle kleur gebruik.

Hopelijk heb je er wat aan.

Ik heb reeds enkele dagen geleden contact proberen op te nemen met de topicstarter. Ik vind het dan ook betreurend dat er op andere leden wel geantwoord wordt.
    @topicstarter: Zou u uw berichten nog eens kunnen controleren, u heeft het bericht gelezen maar nog niet geantwoord.

Mvg,
    Laurens

@TS.

Kan ik de lay-out op alle social Media gebruiken.
    Dit kan ik namelijk niet opmaken en heb er weinig verstand van :)

Naar mijn inzien is dit niet bedoelt als een soort van theme. Het is gewoon een layout waaraan je zelf nog een source moet maken.
    - Say it when I'm wrong -

ik vind het wel super dat de staff ook wil mee werken :)

Offtopic: Ik ben geen staff meer, ik zat vroeger in de staff. Roze is een kleur die ze geven aan elite-leden, deze kleur krijg je wanneer je iets heel goed hebt gedaan voor ICTscripters. Bijna alle ex-staff leden hebben deze kleur.

Mvg,
    Laurens

Ik wil graag helpen op het vlak van programmeren.

Graag ontvang ik wel verdere informatie en daarvan zal afhangen of ik definitief zal meedoen.

Hallo iedereen,

Hierbij verkoop ik Squadwar, ik had deze source onlangs overgekocht met de volledige rechten. Ik was vna plan deze volledig af te maken en dan online te laten gaan, helaas heb ik door privé-omstandigheden de moed erin verloren.
    Daarom verkoop ik voor 30 euro de source, layout, database met volledige rechten erover.

Betaling kan enkel via Paypal.

Demo link: http://crimago.nl/Squadwar/
    Account: test
    Wachtwoord: test

LET OP: U koopt geen volledige source, deze source bevat bugs en is niet volledig.

Mvg,
    Laurens

Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een source of design of iets wat je toevallig nog hebt liggen ter waarde van 10 euro.
    Het is niet veel, maar ik denk dat iemand wel iets heeft liggen waar hij/zij vanaf wil.

Ik zie wel wat er verschijnt!

Mvg,
    Laurens