Posts by L.Kok

Hallo iedereen,

Ik ben opzoek naar een app voor Ipod touch. Ik heb momenteel de iOS 6.1.5.

Wat ik precies zoek is een app waar ik enkele namen kan opgeven en hieraan notitie's kan koppelen.
    Althans toch iets gelijkaardigs en het liefst gratis.

Ik heb deze app nodig omdat ik ploegkapitein ben en de competitiespelers wil gaan beoordelen en enkele opmerkingen wil bijhouden op een training/match maar dit dan voor elke speler apart.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Laurens

PHPManiac

U kan altijd contact met me opnemen via een privébericht, graag ontvang ik meer informatie over wat ik precies zal moeten programmeren en wat de winstverwachtingen zijn.

Ik verwacht dus een duidelijk plan en een duidelijk economisch vooruitzicht.

Mvg,
    Laurens

Beste

Hierbij wil ik me graag aanbieden voor verschillenden programmeeropdrachten, echter staat hier tegenover een kleine vergoeding. De vergoeding wordt overeengekomen in een gesprek en zal altijd betaald worden via paypal.

Welke programmeertalen kan ik allemaal?
    - HTML
    - CSS
    - PHP
    - Mysql / Mysqli

Echter heb ik wel enkele eisen bij het aannemen van een opdracht:
    - Ik accepteer geen opdrachten voor pokémonsources.
    - Ik werk tegen een laag tarief maar dit wil niet zeggen dat ik gratis werk!
    - Ik lever de opdracht in zoals op voorhand afgesproken, wilt u wijzigingen dan zullen we de prijs opnieuw moeten bespreken.

Met vriendelijke groet
    Laurens

De homepage vind ik zeer mooi, je hebt voor simpel gekozen en dit komt mooi uit!
    Enkel zou ik de footer iets kleiner maken, nu is je layout redelijk lang door die grote footer.

Hierbij de code gestructureerd:

Wat mij opvalt is deze lijn:
    [code=php][$crondata = mysql_fetch_object($cron2);{/php]

Waarom gebruik je daar: { ?

PS: het is niet meer aan te raden om mysql te gebruiken, beter dat je overstapt naar mysqli of PDO

Hallo mede-scripters,

Na een tijdje niet geprogrammeerd te hebben ben ik weer volledig terug en wil ik me aan iets nieuws zetten.
    Hiervoor moet ik een install script maken, denk dat iedereen wel begrijpt wat ik bedoel.
    Als je voor de eerste keer de source op je host draait krijg je het install script met een form van localhost, etc.

Alleen zou ik nu willen weten hoe je kijkt of dat de source er voor de eerste keer is, ik had gedacht aan een variabel die eerst op 0 staat en dan die controleren maar dan moet die veranderen naar 1..
    En hoe print ik de ingevulde gegevens in een bestand?

Alvast bedankt!
    Laurens

Ik heb gisteren het nieuws gekregen dat ik geslaagd ben, en hiermee heb ik officieel mijn diploma gehaald in Economie Moderne Talen Wiskunde!

Nu is verder studeren mogelijk, op naar Toegepaste Informatica!