Oke ik heb het domein nu kan een slotje op!
Er komt een speciale actie bij de opening van de shop de prijs gaat liggen rond de 1/2 euro p/st.
Gr,
Oke ik heb het domein nu kan een slotje op!
Er komt een speciale actie bij de opening van de shop de prijs gaat liggen rond de 1/2 euro p/st.
Gr,
test
Werkt dit op dropshipping?
Hoe gaat het allemaal in zn werk .
Ik heb windows 8 nu ook gedownload en ben er zeer tevreden over een stuk sneller op mijn laptop dan w7. Alleen de laadtijd van apps valt soms tegen.
Ik heb ook start8 gedownload, nu heb ik het startmenu weer en is zeer fijn.
Aanrader dus.
Oke, ik snap het nog niet helemaal van dat AOKP.
Kunt u daar meer info over geven? En moet ik het downloaden etc?
Thanks
Hallo, het is gelukt het resealde inderdaad.
Maar nu doet de android knop links onderin het niet de optie knop. De terugknop doet het wel, weet iemand hoe dit kan
Dat vroeg ik niet. Ik heb lijm nodig om het scherm er weer op te plakken
hallo,
ik moet mijn lcd scherm vervangen dus moet het touchscreen er eerst af. Hoe kan ik deze later weer er aan bevestigen welke lijm is hier voor nodig.
Ja ik heb ervaring met het vervangen van schermen. Alleen welke lijm moet ik gebruiken en op welke site / winkel moet ik dit kopen.
Het gaat om een Galaxy Ace
thanks
Ik denk niet dat je voor 30 euro een goed logo vind .
Linkje ?
Samsung Galaxy Ace .
Ik moet het scherm föhnen om de lijm los te laten, is er lijm die ik daarvoor weer kan gebruiken? Of kan dit gewoon met een pritstift e.d?
Hallo,
De LCD van mijn telefoon is kapot , ik heb reeds mijn scherm vervangen en dit ging prima, alleen is de LCD ook kapot.
Als ik deze ga vervangen, kan ik dan het scherm wat erop zit weer opnieuw gebruiken?
Of plakt het dan niet meer ?
Gr
Ik ga even een kijke nemen, lijkt me wel wat :)!
Leuk gedaan, alleen de tekst is minder.
Oke, Brokentrack weet jij nog een goeie hoofdtelefoon?
Ik wil wel graag de fake beats, L.Pappalettera heb je een linkje volgensmij is deze niet meer te vinden?
Ik heb ze op marktplaats gezien voor 30,- nieuw.
Dusja, als het eronder kan ;)?