Posts by R4

Ik heb de shirts via een handelaar bestelt uit china, deze ken ik al een tijdje hier heb ik al eerder zaken mee gedaan.

Maar ik vraag me af wat kan de douane doen, er zitten 5 namaak shirts in..

Hallo,

Ik heb vorige week 2 pakketjes bestelt uit Hongkong.
    Het 1e pakketje is vandaag binnen gekomen alleen het 2e pakketje blijft steken (zie bijlage)

Ik heb de DHL gebeld en ze zeiden dat deze bij de douane ligt en dat het MINSTENS 10 werkdagen kon duren -.-.
    Er zitten 5 voetbalshirtjes in.

Wat denken jullie, goede hoop houden of toch de hoop geven en een boete verwachten?

En wat betekent colli, want vanaf LEIPZIG staat dit er niet meer bij.

MvG

Is het slim om het in 2 pakketten te verzenden dus 2 pakketen van 120 dollar? Of 1 pakket van 240 dollar?

Ja het gaat om namaak, de vorige keer is het ook goed gegaan toen kreeg ik alleen een boete van 25,- ik wil graag weten hoe ik dit kan voorkomen.

is het bijv mogelijk om op een andere naam te bestellen? Dan waar ik de vorige keer een boete op kreeg.

Hallo,

Wat is ongeveer een maximum in dollars wanneer je een boete krijgt van de douane?

Is dit rond de 200 dollar, of al op 100 dollar hoe werkt dit?

Ik bestel voetbalshirtjes uit china met DHL.

Goedenmiddag,

Ik heb laatst een koptelefoon van Beats by Dre uit china gekocht.
    Een namaak versie, maar ik krijg net een brief thuis van PostNL wat de waarde van het pakket is en wat er in zit.

Wat kan ik hier het beste invullen om mijn pakket niet kwijt te raken?

Hoe zouden jullie dit aanpakken.

MvG

Hallo,

Sinds een paar weken hebben wij een keet. De muren zijn nog erg kaal, heeft iemand ideeën wat we er in kunnen doen, en waar we dit kunnen kopen?

Het is een afdeling van een schuur, en er is beton gestort alles, dus de stank is een beetje weg, alleen er is nog wel een geurtje, weet iemand hoe dit weg te halen is?

Groetjes