Het zijn 40.000 e-mails het kan niet 1 2 3 iedereen krijgt zijn code netjes
Posts by R4
-
-
Denk het
-
Op de eerste pagina zie ik helemaal niks in de buurt.
Zie wel ADO Den Haag maar in de buurt zou ik het niet echt noemen.Zelfde hier.
-
-
Doet me erg denken aan bob marley op een of andere manier.
Ik zou het persoonlijk niet zelf gaan luisteren.
-
Geinstalleerd, alleen ik kan niet als admin inloggen.
-
-
Welke is dat?
-
Goedenavond,
Ik zoek een php script voor een webshop.
Ik zoek alleen puur het order gedeelte, dus hoeveel je wilt bestellen, je gegevens en belangrijkste je betaalmethode.Kent/heeft iemand zo'n script.
-
Hallo,
Ik zoek een oplossing voor mijn bezorgkosten. Ik wil op een bepaald moment per week mijn pakketjes op de post doen om verzendkosten te besparen.
Het zijn gewoon bubbeltjes enveloppen.
Is er een dienst die een korting geeft voor meerdere pakketjes verzenden?
Ik hoor het wel,
MvG
-
Goedenavond,
Het leek mij interessant om te gaan werken met first-impressions enquetes. Als ik mensen deze laat invullen wat zijn dan ongeveer de opbrengsten gemiddeld per ingevulde enquete.
Ik heb gehoord dat het bedrag er aan ligt hoe de enquete is ingevuld? Kan iemand mij hier wat over vertellen?
Heeft iemand ervaring met first-impressions?
MvG
-
-
Ik wil wel een poging wagen heeft u echt geen voorbeeld site?
Welke kant u op wilt ? -
-
Ongewenste mail staat niks, op mijn account staat niks, geen openstaande facturen en ook geen betaalde etc.
Heb net gemaild, maar vind dit zeer vreemd.
-
Goedenochtend,
Ik keek net op internetbankieren en ik zag dat TransIp opeens 64,05 van mijn rekening heeft gehaald, terwijl ik al maanden er niet meer opzit, ik keek bij mijn openstaande facturen er stond niks en bij mijn betaalde facturen ook niks.
Ook heb ik geen brief e.d gehad.
Wat kan dit zijn?
MvG
-
Kunt u mij de naam van het account sturen
-
Goedenmiddag,
Ik ben opzoek naar iemand die een twitter feed kan maken, die live standen tweet van bepaalde compitities.
Ik weet niet of dit mogelijk is maar mischien is het mogelijk, dat de gegevens opgehaald worden van bijv. teletekst e.d?Wat een tweet bijv kan zijn: GOAL! 1-0 voor CLUBNAAM (NAAM VAN SPELER DIE SCOORDE).
Kunt u dit? Stuur mij dan een pb of u kunt hier reageren.
MvG
-
Retweeten ja, dat elke tweet wel geretweet wordt.
-
Ik ben opzoek naar elk type genre, maakt me verder niet iets uit, het belangrijkste is dat de volgers NL zijn en actief.