Pokémon games blijven illegaal omdat Nintendo daartoe geen toestemming verleend, er zal dus geen echt legale Pokemon source te vinden zijn.
Posts by Reza
-
-
Ik heb hem ook ingevuld, duidelijk en goede vragen.
-
Bedankt voor de snelle reactie, maar de accolades etc doe ik.. Het gaat meer om het HTML verwortelen in je PHP code..
Alvast bedankt!
Het beste is om altijd HTML apart te houden van PHP.
-
Onderstaande zal veel helpen:
1. Het wordt netter als je elke accolade op een nieuwe regel.
2. Commentaar erbij plaatsten, duidelijk getypte commentaar zodat iemand anders er ook wat aan heeft.Verder moet je altijd door vragen als iemand zegt dat je code slordig is, hij/zij kan bedoelen dat je onnodige code gebruikt, of dat het gewoon irritant lezen is.
-
Producten zijn rond de 5,- dus vandaar de vraag.
Ik zou dan toch gewoon die 45 cent erbij rekenen, je klanten gaan daaraan denk ik niet dood.
-
AMSTERDAM - Het wordt vanaf 1 februari een stuk duurder om te upgraden naar Windows 8.
Dan verloopt de aanbieding voor gebruikers van Windows 7 en XP om te upgraden voor 29,99 euro.
Microsoft laat desgevraagd weten aan NU.nl dat de nieuwe Nederlandse prijzen nog niet bekend zijn, maar dat een 'significante prijsstijging' wordt verwacht.In Amerika zal de prijs voor een upgrade naar Windows 8 Pro vervijfvoudigen, van 39,99 dollar naar 199,99 dollar, schrijft Microsoft op een blog. Een upgrade naar de 'normale' versie van Windows 8, zonder enkele functies voor zakelijke gebruikers, zal 119,99 dollar kosten.
Het Windows 8 Media Center Pack, dat nu nog gratis te downloaden is voor gebruikers van Windows 8, zal 9,99 dollar gaan kosten.
Mensen die tussen 2 juni 2012 en 31 januari 2013 een nieuwe pc met Windows 7 hebben gekocht, kunnen nog tot en met 28 februari upgraden naar Windows 8 voor 14,99 euro. Daarna moet ook de hogere prijs betaald worden.Bron: http://www.nu.nl/gadgets/30079…ebruari-veel-duurder.html
-
Hallo,
heeft iemand 4,- Paypal ter ruil voor €4,- overschrijving van ING.
Het is een klein bedrag en heeft spoed, daarom dat ik het zo wil doen.Bij voorbaat dank,
Reza.Ik ben voorzien.
-
-
Wat is de registrar van downloadmarkt?
-
Verkoop van beide domeinen zijn succesvol gegaan, prima aankoop.
-
Wellicht een teaser Koen?
Zodat we alvast een kleine inkijk hebben en een kleine hint? -
Het vinden van leden is zelf al heel makkelijk , maar om juist nieuwe leden die echt nog nieuw zijn aan te brengen is weer een ander verhaal.
Zo ken ik paar promotors die een hele Messenger lijst vol hebben met potentiële spelers die opzoek zijn naar een leuk en gezellige spel, je kunt dus als je niks doet aan je website ook geen actieve spelers erbij halen.
Vaak halen promotors gewoon dezelfde mensen weer erbij, juist dat is iets waar ik, als ik opzoek ben naar leden, niet erg goed vind. Volgens willen de mensen die opzoek zijn naar actieve leden, leden die juist totaal nieuw zijn in het spel en nog niet zo'n spel hebben gespeeld.
Iedereen die wat ervaring heeft in maffia spelletjes(voorbeeld) die heeft best wel wat contacten, dan kun je heel makkelijk leden aanbrengen.Ik zie dan ook verschillende niveau's aan promotors, de een zoekt totaal nieuwe leden, en de ander gewoon de mensen die hij/zij kent.
Maar om on-topic te blijven, als promotor heb je het liefst natuurlijk dat je betaalt wordt per lid.
Toch zou ik zelf kiezen dat je een bepaald bedrag krijgt en dat je tot aan een maximum leden werft die actief zijn. -
Wat dan hahah,
misschien ook een leuk idee om een todo list maken voor projecten die je dan kunt starten en mensen gewoon kunnen bekijken
Die is er al, alleen nu GameColl er niet meer is staat die ook niet meer online.
-
Ik ben zeker van mijn reactie, of het wordt een mobiele app/website?
-
-
Reactie systeem op de downloads...?
Of inderdaad zoals Victor zegt iets met blogs, dat iets weer te maken heeft met de profielen. -
Topic mag gesloten worden, source is inderdaad verkocht.
-
Bedankt Fils en Patrick.
@Fils, ik zelf had het onderaan gezet, daaraan heb je toch geen last?
Aangezien ik het even nu boven heb gezet en zag dat het wat blokkeert wat belangrijk is.Patrick
Bedank, ik was nog niet begonnen met het systeem erachter maar ik was al wel op de hoogte over de veiligheid van cookies. -
Controleren en nazoeken waarvan je dus ook weer leert, zo heb ik het ook geleerd.
Niet alles kan je vanuit een boek of school leren, sommige dingen moet je echt opzoeken.Inderdaad dat je sommige dingen moet opzoeken maar als TS zegt dat hij het script zelf heeft gemaakt dan heeft hij paar dingen verkeerd geleerd.
Ik ga inderdaad mee dat je niet alles op school of vanuit een boek kan leren, zelf heb ik dat ook niet gedaan.
Maar tutorioals volgen en dan het geleerde toepassen en ermee experimenteren vind ik zelf beter dan uit een crime souce het te doen. -
Reza ik zag je bericht van, begin niet met een bugged source.
Dat is niet helemaal waar want het is erg verschillend, de ene leert namelijk veel sneller door bugs te fixen dan vanaf scratch te beginnen. Sinds je dan ook al gelijk de opbouw van scripts ziet en zodra je fouten ziet het dus verbeterd en er dan nog best diep in kunt zitten als je snapt wat ik bedoel.Hoe weet hij of iets fout is of dat het goed gescript is?
Beter als hij bijvoorbeeld een boek koopt en het zo leert dan een crime source welke verouderd is