Posts by Reza

Ik ben opzoek naar iemand die €10,- overschrijving zou willen ruilen voor €10,- Paypal.

Gewenst is indien u ING hebt, zo is dit voor ons beide handiger.
    Ik hoop dat iemand op een korte termijn dit met mij zo willen afhandelen, er zit spoed achter.

Bij voorbaat dank,
    Reza.

is wel raar dat hij hier bij link partners staat want de source is volgens ictscripters ilegal maar dit is dan wel weer beetje raar ? en de source staat gratis te downlouden bij criminalsfanaat .com van af het begin!
    vind het raar dat hij hier 25 euro voor vraagt terwijl het de zelf de source is?
    ik vind dit om te ;(
    en dan zegen dat ictscripters eerlijk is NOT!
    ze denken allen in eigen belang !!! of lijkt dat zo ?

De source is wel illegaal, maar het plaatsten van linkpartners niet.
    Dat de source gratis te downloaden staat op een andere community is wel illegaal hoor, nog steeds blijven de rechten van de welbekende Pokémon source bij J.Visser.

Wellicht vraagt hij €25,- voor het opzetten en aanpassen van de website, in eigen belang nadenken vind ik weer te overdreven.
    Hij voegt alleen zijn link partner toe voor extra promotie, ik heb nog geen topic gezien waarin hij zijn website laat zien.

Wat als ik studie financhering ontvang maar stop met ICT en verder ga met Multi Media zonder het af te maken, moet ik dan ook iets terug betalen? Sinds me doel toch echt Multi Media is.. :pinch:
    En misschien een domme vraag, wat word er zoal met die zorgtoeslag betaald?
    Heeft zeker niks met kleedgeld te maken? Sinds ik nooit kleedgeld heb gehad :thumbdown:.

Op je tweede vraag

Iedereen moet in Nederland verzekerd zijn voor ziektekosten bij een zorgverzekeraar. De zorgtoeslag is een tegemoetkoming in de ziektekosten. De hoogte van deze toeslag is afhankelijk van het inkomen dat u geniet. Hoe lager het inkomen, hoe hoger de zorgtoeslag wordt.

Bron: Iedereen moet in Nederland verzekerd zijn voor ziektekosten bij een zorgverzekeraar. De zorgtoeslag is een tegemoetkoming in de ziektekosten. De hoogte van deze toeslag is afhankelijk van het inkomen dat u geniet. Hoe lager het inkomen, hoe hoger de zorgtoeslag wordt.

Je mag dit bij Ruudt aanvragen.

Voor zover ik weet was Ruudt niet de eigenaar(kan fout hebben), de eigenaar, die het volgens mij is, had zelf hier ooit eens de source te koop gezet.
    Ik kan helaas niks geven zonder iets wat aantoont dat je het gekocht hebt.
    Wellicht dat we dit nu ook kunnen afhandelen via PB?

Indien je via PB kan aantonen dat je hem gekocht hebt wil ik hem wel geven aan je. Ik wil wel even melden dat ik het dan aan de rechtmatige eigenaar ga vragen, aangezien ik niet zomaar een gekochte licentie weg geef:P

Ja, maar gaf 2 voorbeelden, weet dat Dimopay van hem is en je hebt ook nog de keuze uit Targetpay

Targetpay kan volgens mij geen Ideal zonder KvK, kan zijn dat ik het fout heb(lang niet gekeken).
    Wel kun je Paysafecard aanbieden.

Er zijn wel vervangers, maar volgens mij heb je voor allemaal, als je Ideal wilt aanbieden, KVK nodig.

Wat je ook kunt doen is, als iemand met Ideal wilt betalen, hem jouw laten contacteren en dit dan privé afhandelen.
    Ik weet niet of dit legaal, handig is het zeker niet aangezien het voor jouw leden niet prettig is.

ik heb kvk nodig voor betaalsysteem van mollie ideal en paysafecard

Alleen voor een betaalsysteem zou ik het niet doen, je moet vele zaken in orde krijgen wil je niet in de problemen raken.
    Nu je 13 jaar bent is het ook niet verstandig, beter is als je nog 3 jaartjes wacht of nog beter 5 jaar.
    Dit omdat je op 13 jarige leeftijd ander dingen aan je hoofd hebt, je moet bijvoorbeeld een accountant zoeken en ook een zakelijke rekeningen openen.

Willem werd op 16 jarige leeftijd niet serieus genomen bij een bank, laat staan als je als 13 jarige daar aankomt.
    Ik zou dus beter even wachten, tot dat je alles goed hebt uitgevogeld en hebt besproken met je ouders.

Waar is de link naar het systeem van ictscripters?

ICTScripters heeft het als ik het me niet vergis hiervoor iets extra's gekocht, om de WoltLab melding weg te laten.

Verder on-topic, wel leuk maar op zich mist er veel. Een bredere en met meer contente, moderne portfolio zou mij aantrekken.

Dit is inderdaad geen €50,- waard.

Vooral niet omdat het ook niet eens goed is, zulke scripts vind je gratis.
    Je moest van te voren informeren bij andere voordat je hem betaalde.

Indien je back-ups hebt kun je die altijd terug zetten.
    Of heel snel je hosting contacteren en vragen of zij back-ups maken.

Meestal doen hosting bedrijven dat en willen ze hem gerust terug zetten.