Posts by Reza

Inmiddels heb ik een gesprek gehad met de TS en hebben we een "deal" afgerond, echter zal alles i.v.m. de bank morgen pas kunnen plaats vinden.

Ik kan hieruit halen dat je de Vendetta source zoekt met een admin paneel, en dat Banditi ook mag.

Hier op ICTs kun je al die sources downloaden, bugs bevatten ze zeker dus je moet wel wat gaan debuggen.
    Als je kiest voor Vendetta moet je even rondneuzen in de topics hier, zitten zat mensen die ook Vendetta hebben gebruikt(geldt tevens ook voor die admin paneel).

Zoals Victor zei is het handig als je verstand hebt van de talen die nodig zijn, verder denk ik zelf niet dat je heel erg ver komt met 00Webhost. Toch succes met het online krijgen van je crime game.

Hoe loopt het met de winst verdeling, of is er geen winst?
    Wordt er ook gewerkt met een contract? En stel dat ik dan stop als ik mede eigenaar ben, wat voor rechten krijg ik dan op de dingen die ik gemaakt heb.

Hoe zit het ook met de taakverdeling, wat voor rol speel jij erin precies?

Dit kan je alleen controleren op eigen gevoel, dus als iemand, als het gaat over maffia, ineens veel contant geld heeft dat hij dat een bot gebruikt.
    Maar voor zover ik weet kun je dit niet met een bepaald programma controleren.

Om te voorkomen dat mensen bots gebruiken is gebruik maken van captcha.

Zou je een "perfecte" lay-out willen gemaakt door een professional kost dit je al gauw €1000,-(Rudolf Bos is volgens mij een hiervan). Dan moet je ook nog de game laten ontwerpen, zelf kan ik de prijs hiervan niet inschatten.

Maar als alles goed moet zijn ben je ongeveer €3.000,- kwijt.

Handig als je het script zou kunnen laten zien, verder kun je niet een maffia spel runnen zonder dat je enige verstand hebt van PHP en bijhorende.
    Beter als je te programmeren of dat je een scripter gaat zoeken die dit allemaal voor je zou willen doen.

Het moet nog even wennen maar zo is het wel wat overzichtelijker om de laatste topics te zien.
    Alleen die nieuwste blog berichten ziet er niet helemaal uit, dat stoort mij helemaal.

Van mening verandert, irriteert me echt teveel nu.

Bij mij is hij nu heel snel.
    Wat is een live preview?

En heeft al iemand van jullie de captcha gezien?
    Die krijg je enkel als je bekend staat als spammer :p

Gister of eergisteren was het, kreeg toen de home page van Cloudfare te zien.

Wanneer ben je een spammer?

Zojuist was ik bezig met aanpassingen en was ik even vergeten dat mijn site offline zou gaan.
    Had dus even gecheckt en al mijn sites zijn offline, ICTS nog niet, even afwachten dan.

Ook hier was ICTs heel erg traag, vooral om 14:00. Toen laden sommige pagina's niet of laden ze alleen maar half.
    Nu is het weer "normaal" maar denk dat, dat ook niet heel lang blijft.

Als je nog wist wilt maken zou ik het verkopen voor wellicht €10,- tot €20,- in licenties.

Indien je hem toch vrij wilt geven denk ik dat vele zich niet zullen houden aan de voorwaarden.
    Denk zelf ook niet dat jij alle sites met jouw source gaat aflopen om te kijken of er een backlink zit, denk dat vele die backlink zullen weghalen.