Ondertussen wacht ik nog op een mail met een antwoord dan het definitieve wordt, uit de laatste mail werd ik niet veel wijzer aangezien het daar over een storing ging.
Ik moet dus nog even geduld hebben.
Ondertussen wacht ik nog op een mail met een antwoord dan het definitieve wordt, uit de laatste mail werd ik niet veel wijzer aangezien het daar over een storing ging.
Ik moet dus nog even geduld hebben.
De support met de live chat zal bij Versio beter geregeld moeten worden naar mijn mening.
Even om duidelijk te zijn, ik heb niet alleen met de live chat gepraat, maar ook via mail.
Toon Meerals jullie goed eens nadenken
Is reza is vaste klant hij heeft daar veel domein namen
Lopen hij betaald altijd met paysafecarden en
en nu heeft hij dat geld en wilt die dat naar zijn bank
Versio is het dan naar mijn mening verplicht
Dan moet ze maar niet dat allemaal opschrijven
Ze doen het zo dus ik heb ook met iemand gesproken
Heb ook gezegd over advocaat en jurdische advies
Dus ik heb direct hulp gekregen
Gebruiker Refferalboy was/is alsmede betrokken in deze zaak.
Toon Meer
M.Martens
Ik begrijp de reactie van deze medewerker wel en het is me ook iets duidelijker.
1. Je stort paysafecard o.i.d. op je account.
2. Vervolgens heb je geld op je rekening nodig, dus kan je dit makkelijk vanuit versio doen.
Daarom vertelt hij erbij dat het niet de bedoeling is dat dit een wisselkantoor idee wordt, hier zit gewoon teveel werk in.
Dit klopt ook, echter heb ik dit vaker gedaan met support erbij. Toen mocht dit wel.
Heb zelf geen verdere klachten bij Versio, alleen dit punt. Ook is het irritant dat ik steeds een ander, of onduidelijk, verhaal hoor van iemand anders bij hun support.
Het is normaal om bij host bedrijven steeds iemand anders te zien, maar nu heb ik 5 mensen gesproken en die geven een ander verhaal.
De een zegt dat ik netjes wordt uitbetaald, de ander zegt dat ze geen wisselkantoor zijn(klopt wel), en zo nog een ander die een onduidelijk verhaal geeft.
Waarom laat je het geld niet gewoon weer uitbetalen?
EDIT: Ik zie net dat je problemen hebt met het uitbetalen bij versio..
Is het mogelijk om geld van accounts over te zetten?
Nee, helaas kun je niet het saldo overzetten.
Reza best geniaal van je! (paysafecard inwisselen bij Versio)
Maar als ze niet luisteren, dan plaats je een topic op hun forum met de quote uit de Algemene Voorwaardes en reactie van Versio langs de mail.
Bedankt voor het compliment en de reactie.
Heb nu weer een nieuwe mail ontvangen, denk zelf toch niet dat ze dit zomaar kunnen doen:
Citaat
Geachte heer/mevrouw,
Wij doen geen storingen via paysafe kaarten meer uitbetalen helaas. U kunt nog wel gewoon producten aanschaffen via onze website hiermee.
Stuur een e-mail naar [email protected], wij helpen u graag verder!
Als u liever gebeld wilt worden, dan kunt u dit vermelden in uw e-mail. Wij zullen u dan bellen.
Kon dat stuk even niet vinden, bedankt.
Dan maar gewoon de storingslijn.
Als je de storingslijn belt en er blijkt geen storing te zijn verrekenen ze €99,-.
Bedankt allen weer voor de reactie's, ik ga ze wel mijn 06-nummer geven en hopelijk bellen ze mij snel.
Toon MeerM. Martens, jij moet een beetje oppassen met deze reacties. Het is namelijk duidelijk dat je niet juridisch aangelegd bent, want wat je zegt klopt vrij weinig van en heeft de TS niet zoveel aan.
1. Een bedrijf mag haar AV gerust wijzigen. Dit moet vervolgens aangegeven worden waarna jij het recht hebt als consument om dit niet te accepteren. Deze hoeft dus niet gedeponeerd te worden bij de KvK.
2. Als wat jij gequoteerd hebt in de AV staat van Versio hebben ze geen poot om op te staan. Hiermee bedoel ik deze passage:
Ik hoop dat je dit stukje ook hebt vermeld in de mail, dan kunnen ze je niets maken en dienen ze zich hier gewoon aan te houden. Als ze hierna vervelend blijven doen zou ik simpelweg aangeven dat je anders juridische stappen zal ondernemen; als je dit zegt zullen ze je waarschijnlijk direct helpen want daar staat Versio niet op te wachten.
Met vriendelijke groet,
Maks Jorritsma
Bedankt, hier heb ik veel aan. Zelf ga ik dit morgen via de helpdesk regelen. Met bovenstaande punten erbij.
Nu zoek ik zelf nog het telefoonnummer van Versio, heb alleen storingslijn kunnen vinden, meer niet.
Wellicht kijk ik erover heen maar heeft Versio een telefoonnummer?
Bedankt allen voor de reacties.
Heb nu een bericht terug gekregen van support, hier heb ik dan wel niks aan dus zal ik moeten wachten.
Morgen ga ik eerst met hun live chat medewerker praten en indien dat niet helpt even bellen.
Wat er in de mail stond was gek genoeg gewoon weg hetzelfde bericht, dat zij dus geen wisselkantoor waren.
Beste,
ik wil nu overstappen, dus ook Versio afsluiten.
Echter dat geld wil daar niet achter laten.
Daarom verkoop ik mijn Versio account met het tegoed erop en twee domeinnamen.
Inhoud:
€60,-
rb-production.nl
rb-promotie.nl
Prijs:
BIN: €55,-
Methode:
Paypal
Bedankt allen voor jullie reactie, ik heb hun inmiddels een mail gestuurd met dit allemaal erin.
Hopelijk krijg ik nu wel het verwachte antwoord, anders ga ik ze nog vaak lastig vallen ![]()
Beste,
ik heb een probleem met Versio, allereerst heb ik van een klant een PaySafeCard ontvangen.
Ik heb vaker een Paysafecard gekregen en zonder problemen op Versio kunnen inwisselen en dan het bedrag laten uitbetalen.
Echter deze keer duurde het wat langer en heb ik de support gemaild, nu ontvang ik vandaag een bericht:
CitaatHet onderstaande bedrag is terug op uw online portemonnee gestort. We zijn immers geen online wisselkantoor en vragen u dan ook vriendelijk om op te houden met deze praktijken.
Mocht u verder nog vragen hebben dan helpen wij u uiteraard graag verder.
Toch is dit raar, doe ik dit vaker geen probleem ermee. Nu lees ik hun voorwaarden bij hun online portemonnee en zie toch echt iets anders staan:
Citaat
Zoals u gewend bent van Versio zitten er geen adders onder het gras. Het geld dat u opwaardeert blijft uw geld en u kunt dit op elk gewenst moment weer opnemen. Er is ook geen vervaldatum, u kunt uw geld uitgeven wanneer u dat wilt.
Nu is mijn vraag, mag dit zomaar of heeft die support het gewoon fout?
Ter toevoeging:
Eerder werd er gezegd door support dat het geld gewoon gestort zou worden, nu wanneer er problemen opduiken komt dit.
We hebben nu toch al een project gestart onder leiding van Victor?
Dus wil je nu nog een project gaan starten?
Even reageren op dit topic.
Bij regel 3.3 doel ik meer een deels op "Alle informatie in uw topic moet duidelijk geschreven zijn, 1 zinnetje tjah het is duidelijk maar een beetje extra informatie zou wel mogen.
Maar dan heeft u collega wel een andere reden opgegeven dan u hier zit te vertellen, 1 zinnetje kwam van uw collega's kant:
Citaat
Inderdaad. Tevens is dit soort van reclame.
Dan zou je als moderator wel met de voorwaarde/regel erbij(zoals Willem doet) het topic moeten sluiten. Aangezien uw collega alleen zegt dat het reclame is, niet dan het de regels overtreed.
M.Martens
Vriendjes politiek is het niet, ik ken de gehele crew wel onderhand maar wordt gewoon behandelt zoals elk ander lid.
Ik vermoed alleen dat de crewleden net iets verder buiten de regels om mogen gaan dan de gewone leden en dat stoort mij nogal.
Over dat laatste, heb hier zelf ook een uitgebreid ervaring mee gehad, hierover lopen nog steeds kwestie's(denk ook zelf dat vele weten wie of wat).
Verandering van de regels zeker, snap ook niet waarom de een werd gesloten en de ander niet.
Allebei maken reclame...
dit vind ik persoonlijk minder....
waarom een project afwerken??
Ik vind gewoon vanaf 0 beginnen ofzo
Vanaf nul beginnen is beter ja, anders lopen we straks weer tegen bugs aan en dat mensen de code bijvoorbeeld onoverzichtelijk vinden.
Zelf dacht ik aan iets anders dan maffia, dit is een cliché en denk niet dat iedereen daar waar zin in heeft(kan fout in zitten).
Hoop wel dat het dit keer wel wordt afgerond.
Als er iets goed georganiseerd wordt en er strak wordt gewerkt, ook als het project zelf wat interessant is dat zou ik wel willen meedoen.
Dit echter als het niet teveel tijd in neemt.
Zelf gebruik ik altijd een stukje code, om telkens weer een nieuwe regel in .htaccess te maken is mij teveel:
*
<IfModule mod_rewrite.c>
Options +FollowSymLinks
#RewriteEngine on
Options +Multiviews
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^DOMEINNAAM\.nl$
RewriteRule ^(.*)$ http://www.DOMEINNAAM.nl$1 [R=301,L]
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
#RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
RewriteBase /
Toon Meer
* = Dit zorgt ervoor dat het ook zonder .php achter de URL beschikbaar is, niet dat de bestandexentsie weg gaat.
Domein check deed het ook niet bij mij, kwam waarschijnlijk doordat ik zelf .nl erbij deed.
Maar zoals je al weet ben ik al klant bij jou:P
GEWELDIG, Me bankrekening is geblokkeerd zonder reden
Nu kan ik niet bij me geld komen..
Zal ik blijven wachten ivb met deze storing of moet ik al dingen proberen te regelen?
Ik zou al wel even kijken waarom die geblokkeerd is, denk niet dat een geblokkeerd bankrekening normaal is.
Maar met geblokkeerd bedoel je dat je niet kunt pinnen(bijvoorbeeld bij de kassa)?
Ik heb zelf ook die mail gekregen, echter host ik mijn websites daar niet.
ICTs lag ook plat ja, maar denk dat, dat weer komt door CloudFlare