Posts by Reza

Hallo,

rdgweb zou de veiling hebben gewonnen volgens de voorwaarden in het topic (24 na laatste bod).
    TS is verbannen tot een bepaalde tijd, koper zal dus geduld moeten hebben.

Mvg,
    Tim

Names Refferalboy, moest ik melden dat Refferalboy inmiddels contact heeft opgenomen met rdgweb.

Hierbij verkoop ik mijn diensten. Nadat ik zelf op een ander forum voor wat mensen SEO teksten heb geschreven.
    Heb ik zelf ook besloten om dit hier te doen.

Indien nodig kan ik, via privé berichten, eerder geschreven werk laten zien.

Helaas kan ik geen kwitantie leveren of op factuur doen, betreft particulier verkoop.
    Het tarief bij mij is, 1 cent per woord.

Geen off-topic a.u.b. Graag reageren bij interesse, vragen via PM.

Maak een record aan in de database(int), iemand die eigenaar is van een object, krijgt 2 in de database.
    Maak een simpele if die controleer of die gene 2 heeft, als die 2 heeft dan laat je die aanpassingen zien.

Een "jobje" als moderator, denk niet dat iemand je dit zou gaan vergoeden.
    Wellicht als je wat van je werk laat zien dat mensen dan kunnen kijken of je iets kan krijgen.

Bedankt voor de reacties.

Inmiddels heb ik even gebeld naar ING zelf, deze hebben gezegd dat bij het storten op mijn bank er geen probleem zal zijn i.v.m. de foutieve t.n.v.
    Mij werd ook verteld dat ik het geld vandaag of morgen zou kunnen ontvangen, bedankt allen!

Hallo,

nu een klant van mij een bepaald bedrag heeft overgestort is het tot vandaag nog niet binnengekomen.
    Nu heb ik zelf wat zitten te zoeken en heb ik gelezen dat het overstorten van bank naar bank(andere bank dus) 3 werkdagen duurt.

Volgens mijn klant is het geld zondag overgestort, nu heb ik tot vandaag het geld nog niet ontvangen en denk ik zelf dat het gisteren moest komen.
    Zelf dacht ik dat ik het geld normaal zou binnen krijgen, maar helaas had mijn klant bij het overmaken een fout gemaakt i.v.m. de ter name van.

Nu is mijn vraag, wat is de normale tijd van overmaken tussen ABN Amro en ING, en als er een spelfout in de naam is van ter name van, maakt dit niet veel uit?

In eerste instantie beschuldigde hij niemand.
    Hij zei alleen een mail adres en IP adres waar het vandaan kwam.

De vraag was of hij aangifte kon doen.

Ik vroeg per PB(eigen schuld) aan TS of ik hem zou kunnen helpen.
    Hij ging niet in op mijn aanbod, echter zei hij dat ik dezelfde persoon was als de hacker...

Hij beschuldigde mij, dat ik ook 2 andere personen was op ICTs.

"grootste DDos-aanval in de geschiedenis"

Haha, dan heb je wel een enorm groot botnet nodig wil je dat voor elkaar krijgen.

Naar mijn mening zijn dit puur kindertjes die het leuk vinden om andere mensen of bedrijven te zieken. Erg vervelend en uiterst kinderachtig. Als je 't mij vraagt, mogen de daders (als deze worden gepakt) hard aangepakt worden en bestraft worden met o.a. gevangenisstraffen.

Als het dezelfde zijn achter die eerdere aanvallen, en volgens mij zijn ze dat ook, dan is die bedreiging niet niks.
    Zeker niet dat ze puur kindertjes zijn;)

Sorry maar als je een beginnende PHP scripter bent, wat op je profiel staat, denk ik niet dat je in staat bent een crime source te maken.

Als je toch nog door wilt gaan, een maffia source is nu niet meer uniek, maak anders eentje waarvan merendeels optie's met Jquery is.

Is 25 pogingen niet wat overdreven, je kan natuurlijk altijd je wachtwoord nog resetten.
    Ook wordt na 3x gewaarschuwd dat na nog 2 pogingen het account tijdelijk geblokkeerd wordt, en eventueel een link naar de wachtwoord reset?

25 klinkt zo groot, geen idee of dit echt gebruikersgemak is?

Ik zelf heb vaak dat ik het meer dan 5x keer probeer, hier op ICTs moet ik dan na x keer proberen een captcha invullen.
    Ik zou dan 10x laten proberen, dan hebben ze ruim de mogelijkheid.

Blijkbaar niet alleen domeinnamen.

Citaat

Maak ongekend voordelig kennis met BladeVPS. Tot en met 29 april kunt u BladeVPS een hele maand lang proberen voor slechts €1. Lees de actievoorwaarden.

Hoe verdien je punten dan? Want heb er blijkbaar al 7 haha

Citaat

Je krijgt:
    - Per goedgekeurde download: 4 punten
    - Per goedgekeurd blog bericht: 5 punten
    - Per goedgekeurd ICT nieuws bericht, met minstens 1 reactie: 1 punt

Lay-out is redelijk blauw, iets teveel blauw als je het mij vraagt.
    Probeer er iets meer kleur in te brengen, kies anders voor een lay-out in Metro style(weet niet zeker of dat als hosting geschikt is).

Advertentie zou ik persoonlijk niet doen bij een hosting bedrijf, vooral als je iets zelf aanbiedt moet je het vooral niet hebben dat ze interesse verliezen.

Het is al vaker gezegd, de teksten...
    Denk zelf niet, als je erop let, dat het nog goed gaat. Laat de teksten controleren door iemand die de taal beheerst of huur desnoods een tekst schrijver in.

Heb zelf ook wat moeten betalen bij TransIP, een deel kan zijn van administratieve kosten.
    Verder verlengd TransIP je product als jij het niet opzegt, dus wellicht zijn het de kosten voor het verlengen van je contract bij hun.

Als je contact opneemt met de support kun je zeker zorgen dat wat van die kosten vervallen, heb dit ook zelf zo gedaan.

Hallo.

Mogen we weten hoe het opgelost is?

Oplossing was wel als verwacht.

Ik kreeg van de directeur van Versio(namen noem ik niet maar hij is wel bekend onder ons) een mail, hierin moest ik akkoord gaan dat ik in het vervolg hun diensten en optie als terug betalen niet meer zou gaan gebruiken als wisselkantoor.

Voordat ik het geld zou ontvangen moest ik hiermee akkoord gaan, dit heb ik ook gedaan.
    Bedankt allen voor de hulp, uiteindelijk is het goed gekomen.