Posts by Reza

Xbox One aangekondigd
    Microsoft heeft tijdens een persconferentie de Xbox One aangekondigd. De spelcomputer volgt de Xbox 360 op en komt later dit jaar op de markt.

Foto: Microsoft
    Concurrent Sony richt met zijn Playstation 4 op een zelfde verschijningsperiode.
    De Xbox One wordt geleverd met zowel de Kinect 2-bewegingssensor en een vernieuwde controller. Het racespel Forza Motorsport 5 is genoemd als game die gelijktijdig met de Xbox One verkrijgbaar is.
    Bekijk beelden van de Xbox One op NUtech
    De Xbox One kan niet overweg met spellen gemaakt voor de Xbox 360. Het nieuwe apparaat is ogenschijnlijk een stuk groter dan de Xbox 360. De Xbox One lijkt het formaat van een ouderwetse videorecorder te hebben.
    'Xbox On'
    Gebruikers kunnen de Xbox One aanzetten door hardop 'Xbox On' te zeggen. Vervolgens kunnen zij wisselen van gamen naar televisiekijken, door bepaalde stemcommando's te gebruiken. Zo moeten zij gebruik kunnen maken van de verschillende functies, zonder daarvoor eerst terug naar het menu te moeten.
    Verder biedt de Xbox One een verbeterde integratie van Skype. Gesprekken kunnen gevoerd worden terwijl content wordt afgespeeld, zoals films. In dat geval verschijnt er aan de rechterkant een pop-up met daarin degene die belt of gebeld wordt.
    Deels Windows
    De Xbox One draait volgens Microsoft deels op een speciaal ontworpen besturingssysteem en deels op Windows. Verder gaf de consolefabrikant informatie over de specificaties van zijn Xbox One.
    Het apparaat heeft 8 gigabyte aan werkgeheugen, een 64-bit architectuur, USB 3.0-aansluitingen en een Blu-Ray-drive. Verder informatie werd niet gegegeven. Volgens Microsoft zorgt de wisselwerking tussen Windows en het specifieke Xbox-besturingssysteem ervoor dat de Xbox One moeiteloos applicaties kan openen tijdens het gamen.
    TV-gids
    De Xbox One kan gebruikt worden om televisie mee te kijken. Daarnaast heeft de console een televisiegids waarmee mensen onder andere kunnen bijhouden wanneer hun favoriete programma's op televisie komen.
    Gebruikers kunnen hun stem gebruiken om van kanaal te wisselen en de televisiegids op te roepen, bijvoorbeeld door te vragen "What's on HBO?". Daarnaast bevat de console ook verschillende extra content voor televisiezenders.
    Microsoft nam sportzender ESPN als voorbeeld. Er kan een basketbalwedstrijd gekeken kan worden terwijl een door spelers verzonnen toernooi wordt getoond om te zien hoeveel punten spelers scoren.
    Het is nog niet bekend in hoeverre mensen buiten de Verenigde Staten de Xbox One kunnen gebruiken om televisie mee te kijken. In Europa zijn er bijvoorbeeld in elk land verschillende televisie-aanbieders en verschillende manieren om televisie te ontvangen, zoals analoog en digitaal. Microsoft heeft nog niet bekendgemaakt hoe Xbox One hier mee omgaat.

BRON: http://www.nu.nl/games/3480044/xbox-one-aangekondigd.html

Ik ben zelf benieuwd of er een meerderheid voor de Xbox gaat kiezen, of voor de PS4. Zelf ben ik een Xbox fan maar dit ligt er natuurlijk aan hoe de PS4 wordt.

Super service en hosting, ik ben daarnet super geholpen door Fils en hij maakte mij wegwijs.
    Ik ben er nu zeker van dat ook binnenkort al mijn sites daar gaan staan:)

Er is momenteel iemand die via PM mij een aanbod heeft gedaan, bewijs kan worden opgestuurd(enkel op aanvraag van een moderator).
    Bieder blijft even anoniem aangezien ik niet heb ontvangen of ik zijn/haar naam mag vermelden, bod is €4,-

Verkoop is rond!
    Inmiddels ben/was ik gecontacteerd door een moderator die vroeg naar het bewijs, dit is geleverd.
    Verkoop is succesvol afgerond, topic kan dus opslot.

Hallo,

bij deze verkoop ik het domein gratis-iphone*.net(asterisk weghalen).
    Deze heeft momenteel geen content, en staat bij Versio gehost tot 29-07-2013.

Reden voor verkoop, ik had er een goed idee mee, ook het concept was deels uitgewerkt.
    Echter geen tijd voor, nu ligt het domein stof te vergaan. Er zit veel potentie in, klein beetje SEO en een mooie uitstraling en je krijgt met gemak bezoekers...

Een gratis interne push is mogelijk bij Versio.
    Veiling:
    Startbod: €1,-
    Opbieden met: €0,50
    BIN: €5,-
    Betalingsmogelijkheden: Paypal / Overschrijving

Voor vragen graag een PM, wil niet dat ook dit topic ten onder gaat

Voor verkopen spellen niet.

Hierbij is Refferalboy fout.

Even een stukje uit de Algemene voorwaarden van mijnmaffia betreffende het spel verkoop:

Citaat

3.9. Het is niet toegestaan om een account te delen, te verkopen of over te dragen aan een ander
    zonder voorafgaande toestemming van MijnMaffia.nl. Het is ook niet toegestaan om het
    account van een ander te gebruiken.

http://prntscr.com/14juwc

Hallo,

De functie mysql. Een verbinding maken met een database zal dan op een andere manier moeten, denk ik. Maar, wat gebeurd er dan met websites die nu gewoon nog mysql draaien?

Die zullen werken, tot dat ze overgaan op PHP 5.5. Daarna zullen de welbekende decrapted error krijgen.

Hallo

ik zoek iemand die €7,- Paypal kan geven voor €8,- overschrijving.
    Mijn bank is ING.

Money2 is geen optie, dit aangezien het alleen vanaf €25,- kan.
    Mijn paypal is gekoppeld aan mijn bank, echter werkt dit niet bij de site waar ik het vandaan haal.

Handig om dan even te vermelden welke source je gebruikt.

Meestal is het zoiets al activated=0, naar activated=1 zetten. Echter hangt dit af van de source, daarvoor zou je in het aanmeld, en activatie script moeten kijken.

Of deze scripts even hier plaatsen.

Via Teamviewer heb ik het voor deze persoon gedaan.
    Zoals Luc zei, activated naar 1 zetten bij het aanmelden.

er was iemand die zei dat direct admin te hacken is

Wellicht dat Directadmin hackbaar is, de kans dat Directadmin gehackt is klein.
    Maar de kans dat het ligt aan jouw script is groot.

Had je er een standaard open source op zitten?

Hoi, ik zoek 2 SEO artikelen voor mijn projecten. Graag zou ik wat voorbeelden zien.

Mvg, Sandra

Ik ben op zoek naar meerdere goede SEO teksten. Kun je misschien wat eerder gemaakt werk naar me toe sturen via PM?

Inmiddels heb ik met jullie contact opgenomen.

Kun je ook in het Engels schrijven. Ik heb namelijk een kleine tekst nodig van ongeveer 50-60 woorden dat ook je meetrekt en het spel beschrijft. Ook dat als mensen deze tekst lezen ze dit spel meteen willen spelen.

Zelf heb ik hiermee helaas geen ervaring, dit wil echter niet zeggen dat het niet kan.
    Ik zal via PM contact opnemen.

Inmiddels heb ik ook met u contact opgenomen.