Posts by Reza

Ik heb gedaan wat refferalboy zei, hopelik krijg ik het terug.

Ik weet het niet zeker maar is dit het openen van een geschil?
    Indien dit klopt dan moeten beiden partijen akkoord gaan en dan pas wordt het geld terug gestort..

Het beste is om PHP gescheiden van elkaar te houden.
    Wat je dus moet doen is, wanneer er een stukje komt waarbij HTML veelvoudig voorkomt, PHP te beëindigen en indien PHP nodig is dat dan in de HTML weer te openen.

Nu heb je namelijk een groot stuk HTML in PHP.
    Wellicht ook nog als tip om niet voor elke div alles in de style te doen maar via CSS. Dit is overzichtelijker en beter, scan je site maar eens via: http://validator.w3.org

Ik wil mysqli gebruiken en uw code werkt niet maar toch bedankt

Zou je ook een error of iets dergelijke willen meegeven? Aangezien ik de query heb getest en die werkt.
    Ook zoals ik eerder heb gezegd, maak gebruik van de $mysqli->error

Ik snap dat je MySQLI wilt gebruiken, maar bijna niemand doet produceral en OO tegelijk. Ik zou dus een keuze maken.

Zou je het hele script willen plaatsten?
    Aangezien de error komt omdat de query toch echt verkeerd gaat.

Probeer het eens te debuggen door middel van var_dump of mysqli->error

Ik zat al laatst te denken wanneer ze nu met een modern uiterlijk komen.

Veel gebruikersvriendelijk, jaagt ook niet gelijk net nieuwe mensen weg.
    Zie ook dat ze nu Jquery gebruiken, iets wat echt modern is:)

EDIT:
    Zie ook dat ze nu één beginnners tutorioal hebben. Weet niet of die er al eerst was, alles was toen slecht te vinden:P

Heb je wellicht een demo, op het gebied van CSS kan ik zelf niet erg veel zonder een demo.
    Zo kan ik wat frumelen met element inspecteren via Chrome.

Had het gelezen ;) Vandaar dat ik ook mijn eigen bericht nog even quotte. Beetje rare reactie hoor...

Ik wil zelf gewoon niet dat ze zitten na te kijken wat ik doe;) Ik doe het zelf, het is dus ook iets van mij.
    Terroristen opsporen doen ze maar op een andere manier... Denk zelf dat het niet echt effectief is om zo terroristen op te sporen, ookal zegt de overheid van de VS dat het al 100 gevallen van terrorisme heeft tegengehouden. Kijk maar terug naar 9-11...

Het kan ook zo zijn dat als alles gedigitaliseerd wordt jouw gegevens op internet staan, als het een keer gehackt wordt, kan die hacker al jouw gegevens gewoon op internet zetten. Wat jij hebt gedaan, naar wie gebeld etc..

Dacht zelf ook al dat het afluisteren al jaren bezig is. Ik vind het maar niks, het blijft schenden van privacy.

@T.Aaron
    Als het enkel voor terrorisme is zou ik het nog niet geloven, denk dan zelf dat ze het gewoon negeren en nog steeds blijven aftappen.
    Tot dat er dan weer een klokkenluider is, dan pas weten wij het.

OOP betekent, zoals in je titel staat, Object Oriented Programming.
    Met OO programmeren ben je bezig om systemen te maken uit objecten, hiermee kun je dus deels meer typ werk voorkomen door enkele parameters bijvoorbeeld te veranderen aan dat systeem zodat het ook bij andere stukken werkt.

Ik heb bijvoorbeeld een stukje gemaakt over mijn klanten, dat stukje echoën ik overal in mijn klanten paneel.

Was zelf al van de week bezig om alle sources die ik heb te herschrijven. Heb zelf besloten om 50% te herschrijven naar OO MySQLI en 50% naar PDO.
    Het is een groot karweitje, vooral bij de crime sources...

Persoon is geen oplichter;)

Ik heb zelf meerdere keren afspraken met hem gemaakt, die hij netjes is nagekomen.
    Ook mijn vriend heeft met hem zaken gedaan, perfect alles.

Dat iedereen hier steeds zegt dat hij alleen topic opent en verder niks doet is niet waar. In het vorige topic en ook deze keer stuurde hij mij een bericht.