Kijk hier eens
Posts by SC-Webmedia
-
-
Graphics misschien? :p
-
-
Waarom gebruik je hier mollie niet voor?
https://www.mollie.nl/sms-diensten/sms-gateway/ -
Ook hier de captcha niet zichtbaar...
Alleen de tekst captcha wordt weergeven.OS & Browser:
Xubuntu 13.04
Firefox 25.0 -
Zie hier het nut niet van in.
Leden weten zelf wel of ze iets kunnen of niet, daar hebben jullie "lessen" weinig mee te maken.
Want hoe ga je die lessen bedenken? (niet elk lid zit op hetzelfde niveau als de ander)
Veel leden hier op ICTs kennen weinig tot niets van programmeren (kan je zien aan de topics die vaak geopend worden).
Verder zijn er veel vriendjes/bekenden van elkaar die de antwoorden toch wel gaan voorzeggen, hoe wil je dat controleren (skype/fb/privé)?
Want lijkt mij dat maar 1 antwoord klopt?
Of gaat er naar meerdere dingen gekeken worden (veiligheid/netheid/de grote van de code)?Tevens als er een vraag/hulp wordt gevragen, wordt als eerste naar google doorverwezen, terwijl het antwoord net zo goed gegven kan worden.
Denk je dat zo'n status zoiets gaat veranderen?
Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) van niet!Het is leuk bedacht, maar zoals ik al zei: Zie het nut er niet van in.
-
Ook ik heb er er last van.
-
Vind het een mooie en handige website.
-
TS heeft al eerder aangegeven, dat de mp4 download niet werkt
-
Is al een hele verbetering.
-
Bij nieuws wordt het kopje weer blauw (zoals bij topics).
Dit is bij blogs niet zo.
Op die manier zou het ook al duidelijk zijn, zodra een nieuwe reactie is geplaatst... -
Ziet er goed uit, alleen jammer dat nog steeds niet te zien is wanneer en/of door wie de laatste reactie is geplaatst.
-
Had de TS dan op zijn minst een PB gestuurd, voordat je gaat bumpen.
-
Nog nooit van die site gehoord...
Zou u Prive Brichten een willen nakijken?
Heb enige dagen een bericht naar u gestuurd. -
Dat klopt, maar gebeurd in kleinere maten dan op de pc
Tevens zal het vast nog wel een tijd duren voordat de next-gen consoles backups kunnen afspelen.
Dus raden waar ze eerder een uitvoering zullen uitbrengenEDIT:
Misschien verstandiger om te wachten totdat rockstar zelf wat laat weten :p -
Reken er maar niet op
Voorgaande versies hebben allemaal bijna een jaar geduurd.
Verder denk ik dat ze eerder voor de next-gen consoles gaan, i.p.v een versie voor de pc uitbrengen (piraterij). -
Nee dat zal niet werken.
De installatie van een OS (64bits) zal voordat de installatie start het tegenhouden indien de computer geen 64bits CPU heeft.Wat je zegt over het geheugen klopt, 32bits gaat (als ik mij niet vergis) maar tot 3.2GB en 64Bits (als ik mij niet vergis) tot 128GB (als is dat momenteel op een normaal moederbord niet mogelijk).
-
Ik bedoel meer, je had in je begin post makkelijk hetvolgende kunnen plaatsen (of alsnog plaatsten):
- Verloopdatum per domein.
- Waar zijn ze gehost.Dit zijn dingen die ook bij andere leden worden verwacht in een topic te plaatsen.
Dus waarom zou een eigenaar het niet hoeven? -
Als eigenaar van de website dien je zelf het goede voorbeeld te geven?!
Waarom zou weinig informatie in de startpost?Bij ander leden was het topic allang gesloten geweest...
-
Zou als eerste beginnen om die iframes te verwijderen
Misschien andere layout?
etc etc etc...