Dit was ook 1 van de ..... sites die ze verkopen
Zo zijn er ook verschillende versies te koop.
Posts by SC-Webmedia
-
-
Nou toevallig verkoop ik sinds kort namaak iphone 5c:
http://shop.universal-games.nl…uct/product&product_id=51
Webshop begin ik pas op 1 januarie maar heb wel al ingekocht dus voor 200 mag je hem wel hebben?Beetje erg duur vind je niet?
hier zijn ze veel goedkoper en je zult ze waarschijnlijk ook ergens in china "inkopen". -
Geloof dat je bij mollie alleen verplicht was om kvk/btw te hebben, indien je ideal/paysafecard wilt gebruiken.
Maar kan zijn dat het ondertussen is veranderd. -
Als je nu eens de pagina bekijkt van de link die jezelf post.
Daaruit kan je al het antwoord uithalen.
tip: Kijk bij Aantal kernen.Dus snap het nut niet van dit topic...
-
Mocht je engels kunnen lezen en begrijpen, dan is dit misschien iets voor je?
Hier wordt stap voor stap uitgelegd hoe je een tiled map kan maken. -
Ik kan ook via mijn provider betalen
Dat is niet mogelijk bij alle providers.
Als ik mij niet vergis, enkel bij KPN -
Hier zullen al je vragen worden beantwoord.
Mocht dat niet het geval zijn, kan je altijd contact met hun opnemen.Heb zelf namelijk geen ervaring met 3v, weet enkel dat het mogelijk is
-
Gift cards zijn (nog) niet te koop in Nederland, maar zijn weer wel te koop in Duitsland.
Indien duitsland te ver weg is, kan je proberen ergens via een duitse webwinkel te bestellen (zelf zoeken).Geloof dat je ook prepaid creditcard kan gebruiken in de play store (3v card)
Buiten die 2 mogelijkheden om, blijft enkel een echte creditcard over.
-
Voordat je hem opstuurd of laat opsturen, maar wel eerst een backup van je hardeschijf
Zodat je altijd je data blijft behouden. -
Processor is alleen te testen op een werkende mobo (maar dat wist je vast en zeker al).
Misschien dat je eens kan proberen bij een lokale pc boer?
Die willen het vast wel voor je nakijken en kost vaak nog niet eens veel (misschien zelfs wel gratis) -
Als je een losse vga erin hebt, kan je die eens verwijderen en via de on-board proberen?
Na verwijderen van de vga raad ik eerst weer een reset aan.Als dat ook niet werkt, denk ik eerder aan mobo dan cpu
-
De mogelijkheid die aangeef is een andere reset dan met de batterij
Denk hierbij om het geheugen (om voorbeeld te noemen)...Tevens kan je niet met elk moederbord resetten doormiddel van de batterij.
Je hebt namelijk ook moederborden die je alleen kan resetten, doormiddel van een jumper -
Heb je al een hard-reset geprobeerd?
Dit kan wel eens helpen.Voorbeeld van hard-reset (youtube)
Indien dat ook niets helpt, ben ik bang dat of je mobo en/of vga (indien niet on-board) overleden is.
-
@Terror hoe wil je dat doen?
Dit aangezien de simpelste dingen door jou hier op het forum worden gevragen? -
Ik deel dezelfde mening als jij @Wmdiensten. Uiteindelijk kan de gewone lid zien dat iemand heeft vals gespeeld omdat dan de status wordt ingetrokken en die persoon geen PHP-icoontje meer heeft.
Dus elke lid zonder status is een "valsspeler", want zo komt jou reactie nu over?!
Misschien een apart icoontje voor de "valsspelers"?
Al zou dat ook weinig uitmaken, want nieuw account is zo aangemaakt (desnoods via VPN/proxy) -
Cas als je topic goed doorleest, weet je het probleem
Hier werkt het ook, op de captcha na...
ZIe daarvoor mijn vorige post. -
Nee .net X.X kost éénmaal tijd om te downloaden/installeren
Dit is afhankelijk van je pc.edit: Te laat gelezen :p
-
Ik citeer vanuit startpost:
CitaatMijn voorzitter van de supportersclub waar ik lid van ben.
Dus het kost de TS niets
Tevens lijkt het me dat smsjes uiteindelijk ook geld kosten.
Vooral als er regelmatig meer dan 200 smsjes worden verstuurd (staat in startpost) -
Je kan toch met de API van mollie iets ontwikkelen?
Dan kan je zelf kiezen hoe gemakkelijk het gaat worden voor de gebruiker van de app -
Geen dank, was een kleine moeite