Posts by SC-Webmedia

Cas bij namaak wordt het altijd vernietigd ;)

R4 je moet denken ze blijven niet gek he ;)
    Wat betreft de hoogte van een boete, dat kan ik je niet vertellen.
    Kan je wel vertellen dat zulke boetes steeds hoger uitkomen, dit aangezien het blijft voorvallen.
    Misschien zit er zelfs nog een gevangenisstraf aan vast, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

Nooit onder een andere naam doen, dit valt onder fraude ;)
    Maar als jezelf al aangeeft dat je vorige een boete hebt ontvangen, dan kan je erop rekenen dat het bij herhaling veel hoger uitkomt (boete).

Je moet denken als je het in 2x doet kan je 2x een boete krijgen, maar doe het in 1x kan je ook in 1x alles kwijt zijn...

Tis een beetje vragen om problemen ;)

Dat kan aan zoveel zaken liggen:

- Hoeveel stuks is er daadwerkelijk verstuurd naar jou adres?
    - Gaat het om namaak?
    - Heb je al eens eerder een boete gehad van de douane?

Maar reken maar dat het veel hoger kan uitvallen ;)
    Mocht het om namaak gaan, dan reken er maar op dat alles vernietigd zal worden.

Vanaf je 18de is het de bedoeling dat je zelf de maandelijkse zorg gaat betalen.
    Hiervoor krijg je die zorgtoeslag.
    Mocht jezelf dit nog niet gaan betalen en blijft je vader dit doen, dan is het logisch dat hij ook de zorgtoeslag krijgt.
    Indien jijzelf voortaan voor die kosten gaat zorgen, dan hoort jou rekening nummer daar ingevuld te worden. ;)
    Wat betreft de studiefinanciering, ik weet niet of je thuis maandelijks iets moet afstaan?
    Bedoel iets van "kostgeld", zo werd het vroeger bij mij thuis genoemd.
    Maar normaal gezien is de studiefinanciering voor jou, aangezien dat meestal een lening betreft die jij moet terugbetalen.
    Deels ervan kan kwijt gescholden worden, indien je slaagt.

Waarom al die vragen als je toch eigenwijs bent?
    Er is al meerdere keren aangegeven van 20,- euro te weinig kan zijn.
    Mocht die van 25,- er niet zijn, dan is het logisch dat je voor 30,- euro moet gaan.
    Al is het aan de vele kant, je kan overige ook gebruiken aan apps/games in de android market ;)

Als je nu de bios ingaat, dan naar boot opties (kan anders heten).
    Dan kijken bij de hardeschijven, daar staat je usb ook bij.
    Zorgen dat deze bovenaan komt te staan en je kan installeren ;)

*was me even aan het vervelen, dus:*
    Probeer hem zo eens:

Heb je toevallig een backup van de usb stick?

Zo nee:
    Je kan proberen een linux livecd te downloaden.
    De pc daarna via livecd opstarten en vanuit daar de usb stick mounten.
    Kans is best groot dat je via daar de bestanden nog kan redden.

Wat betreft het probleem voor formateren:
    Probeer een low level format, kan eventueel ook via linux.

Voor volgende keer niet zomaar je usb stick uit je pc trekken, gewoon via de normale manier doen (Bij klok > Hardware veilig verwijderen.
    Mocht je dit niet doen, kan je zoiets als nu krijgen of je zelfs al je bestanden verwijderd.