http://forum.xda-developers.com
Even op dit forum de telefoon opzoeken en de rest spreekt voorzich
Posts by SC-Webmedia
-
-
Best grappig laatste tijd veel klachten over Versio op deze site, meeste willen er weg.
Maar als er een gratis domein valt te halen, weten ze niet hoe snel erop te duiken....
Maargoed: Uw UNIEKE kortingscode is: 40DUIZEND-BEDANKT-SIMON-29569-91340 -
Heb zelf geen examen (zit al jaren niet meer op school), maar wens toch de rest succes met de examen(s).
-
Heb je al wel de goedkeuring vanuit google gekregen?
Ben je in het verleden eens verbannen geweest door google?Graag meer informatie...
-
Daar heb je gelijk in M.Martens, maar iets wat er niet staat wil niet zeggen dat het wel mag...
-
En uit verleden is gebleken dat het wel mag na toestemming van mijnmaffia
-
Wimmpie kijk eens naar node.js
-
M.martens hij gaf zelf aan dat het in IE wel werkte en in chrome niet.
Dus waar zal het aan liggen? -
Zoals Tim zei moet je de instellingen verwijderen, niet Chrome zelf
Want zo blijven de oude instellingen bewaard... -
Als dat echt het probleem is, zou ik eerst een andere browser uitproberen
-
Hier werkt alles gewoon.
Welke melding/error krijg je?
Hebben je ouders het niet geblokkeerd voor je? -
TIP: kijk op codecanyon voor de maandelijkse gratis script (moet wel deze maand).
-
Dus omdat jij het te duur vind en enkel in je "verzameling" wil hebben, moet het maar goedkoper?
Beetje vreemd vind je niet? -
En site gebruik ik niet, maar die host ik
Werk dagelijks aan mijn sites/projecten dus ben er (naar mijn mening) actief mee bezig.
Storingen heb ik wel eens gehad, zoals elke provider wel eens heeft gehad of zal krijgen.
Maar kan niet zeggen dat er schade aan is geleden, was meer in de nachturen... -
Misschien toch handig om het te plaatsen, je kan het zien als aanvulling aan de site.
Verder zal er vast ooit wel iemand zijn die het kan gebruiken -
Jeroen.G
Dan ben je waarschijnlijk een van de weinige want hoor steeds meer klachten van mensen over Versio.Hier nog een erg tevreden versio klant!
Al jaren klant bij hun en heb er niets slechts over te melden... -
1 site van me had nog een mysql verbinding staan aangezien dat script is aangepast naar mysqli (was vergeten de mysql verbinding weg te halen).
Site weergaf enkel de error zoals in startpost, totdat ik de mysql verbinding weg had, werkte het weer.
Dus het werkt niet, misschien dat het in de php.ini is aan te passen, maar dat heb ik nog niet gekeken... -
Vanmiddag me server een update gegeven en alles werkt nog zoals ervoor!
maarja gebruik al heeeeeeel lang mysqli :p -
@Willen, ben zelf de verkoper niet maar ken hen wel.
Het betreft het spel drugsdealen.nl, weet dit omdat ik daar scripter van ben geweest.
Maar wegens omstandigheden met de TS ben ik ermee gestopt (betalingsproblemen).
Kan jou en de rest vermelden dat het om de oude source (gamers-fusion) gaat.
Tevens is het spel niet uniek, want is al bij meerdere personen in handen.Verver wil ik iets vermelden wat de TS niet heeft gedaan (vraag me af waarom).
Het begin van deze ronde werden er prijzen beloofd, echter heeft de TS na 3 maanden spelen in de ronde besloten de prijzen weg te halen (mini ipad en cadeaubonnen).
Sinds dit is gedaan hebben de spelers totaal geen vertrouwen meer in TS en zijn spel.
Er zijn nu ook nog maar max 2 a 5 spelers online.
De codering van het spel stampt af van 2003, Dus als je server PHP5.3+ heeft, kan je erop rekenen dat het spel niet werktDus voor de potentiele koper, is het verstandig dit in zijn/haar achterhoofd te houden.
Extra toevoeging: Het domein staat niet eens op de naam van TS, maar nog steeds op naam van vorige eigenaar.
-