Posts by SC-Webmedia

De crew volgt inderdaad alles, maar of ze ook tegen alles iets doen is in het verleden al gebleken ;)
    De report button geloof ik ook weinig van, aangezien al vaker is gebruikt en TS gewoon der gang kan blijven gaan.

Is het verboden om andere te waarschuwen voor de praktijken van TS?
    Dat je het niet als "een vriendelijke" manier ziet, is niet mijn probleem.
    TS weet onderhand wel dat ik geen enkel respect meer heb voor dit soort mensen...

@Fils, dan nog moe thet erbij staan da tje enkel voor die "module" betaald.
    Zoals het er nu staat, begrijp ik eruit dat je voor alles moet betalen ;)

Tevens als je de topics van TS bekijkt, dan betwijfel ik het of het zelf is gedaan...

Ik blijf erop reageren, aangezien de crew alles toelaat ;)

Advertentie erin is één regel code in het script ;)
    Maar het is en blijft opensource, dit mag NIET verkocht worden, zoals al heel erg vaak tegen je is uitgelegd.
    Helaas heb je dit tot de dag van vandaag nog steeds niet begrepen, aangezien je het blijft doen (meerdere fora's).

Indien een open-source op een host staat dat je verkoopt, heb je enkel recht om host+domein te verkopen.
    Source zal ten alle tijden gratis erbij moeten geven, verkopen ervan MAG NIET!
    Dit is je nu al te vaak verteld...

Lees dit topic dan eens door vanaf het begin.
    Maar direct antwoord te geven op je vraag, dat doe je met flashtool. (staat tevens in het topic vermeld).
    Er staan zelfs afbeeldingen bij, van hoe het moet.
    Dus zo moeilijk kan het niet zijn.

En nog een tip, als je iets niet zeker weet, ga het vooral niet zomaar uitproberen.
    Dit kan resulteren is een brick!
    Altijd eerst goed lezen/lezen/lezen en nog eens lezen, daarna pas uitvoeren...

Telefoon eerst gedowngrade?

Citaat

Since rooting directly in 4.0.4 is not possible, one needs to downgrade to a rootable GB ROM to root. (Skip this step if you are already in GB).

To Downgrade, you need to flash an old GB ROM ftf to your device.

Mooi dat het werkt, al is het niet zo veilig... :p
    Iedereen kan nu namelijk de crons handmatig uitvoeren ;)
    Beter maak je er nog een beveiliging in met bv een $_GET['code'] en deze ook in de urls van de cronjob.
    Of je kan ook de map gaan beveiligen, doormiddel van een wachtwoord, ook dit zal dan bij de cronjobs toegevoegd moeten worden.

Verander dit:

Code
    /home/DirectAdmin-Gebruikersnaam/domains/jouwdomein.nl/public_html/cronjob/cron_five_minutes.php

een naar:

Code
    http://www.jouwdomein.nl/cronjob/cron_five_minutes.php

Kijken of dat ook werkt ;)

Weet je 100% zeker dat de path (/usr/local/bin/php) ook op jou server zo is?
    Heb je het ook proberen te openen direct vanuit de link, zo ja werkt het dan wel?

Kijk naar de code van de veiling.
    Worden daar database tabellen gebruikt? Zo ja, welke tabellen?
    Bestaan de tabellen wel?
    Bestaan er waardes binnen die tabel?
    Zit er een fout in de waardes van de tabel.
    Zit er een fout in de code van de veiling?
    Staat error report aan? Zo ja worden er errors weergeven?

Indien je bovenstaand nog niet hebt gedaan, dan raad ik je aan eerst meer in php/mysql te verdiepen.
    Zijn eigenlijk dingen die je zeker eerst moet checken voordat je een topic aanmaakt...

Heb die source ook gehad en toen was er geen error report aanwezig.
    Toen ik deze erin had verwerkt, heb ik de source snel weer verwijderd.
    Iets opnieuw maken was minder werk ;)
    Maar wens je verder wel veel succes ermee...