Tevens bieden ze nog een editor aan voor 10 dollar
Dan kan je via hun systeem een spel bouwen en daarna online zetten.
Posts by SC-Webmedia
-
-
There is no higher version of Criminolz availible as 3.0
-
Je zou hier kunnen kijken.
Zelf erg goede ervaring mee. -
-
Als mij niet vergis is er in het verleden al een chat geweest en deze werd zoals ik toen begreep z.g.a nooit gebruikt.
Dus denk niet dat dit er zal komen :p -
Daarom altijd zorgen dat je ten alle tijden een backup hebt, van al je belangrijke zaken.
Al raad ik wel een schone installatie aan, indien de TS voor win 7/8 zou kiezen... -
Op de uitgelogde pagina controleren of er een sessie bestaat, indien aanwezig doorsturen naar de v1 map
Voor je andere probleem kan je kijken naar mod-rewrite. -
TS gebruikt vista, niet xp
Des te meer reden om te upgraden naar windows 7.
Vista is een flop, weet iedereen onderhand wel -
Citaat
Windows XP (oorspronkelijke codenaam: Windows Whistler, vernoemd naar het gelijknamige Canadese skioord) is een desktopversie van het besturingssysteem Windows, gemaakt door Microsoft. Windows XP is gebaseerd op de Windows NT-kernel en wordt intern nog steeds Windows NT 5.1 genoemd. Het besturingssysteem werd geïntroduceerd op 25 oktober 2001.
Beter gezegd, bijna 12 jaar
-
K.Rens: Misschien dan even de website aanpassen?
Want lees namelijk iets anders op je site :pCitaatHoeveel krijg jij uitbetaald?
Wij bieden de hoogste uitbetalingen die op dit moment beschikbaar zijn op de markt!
Uitbetalingen gebeuren op het einde van elke maand, van zodra je minstens € 20 tegoed hebt. -
Tevens staat op zijn profiel:
CitaatScript ervaring.
Beginnende scripter HTML.
Beginnende scripter PHP.Lerende MySQl & MySQl I.
Lerende CSS & Java.Hoe wil je dan ooit deze diensten (op minecraft server na) aanbieden?
-
Kan er eigenlijk wel om lachen
-
Denk dat hij die witte lijn om de logo bedoeld (website zelf).
-
Als de TS nu eens meer informatie geeft over de hosting/server dan komen we ook al een stuk verder
-
Ze kunnen zeggen wat ze willen, wij "burgers" krijgen daar toch geen inzicht in/op.
Dus heb er totaal geen vertrouwen in. -
Ben het er zelf ook niet mee eens, leef liever in vrijheid
Niet dat ik bezig ben met terrorisme o.i.d, maar hou er niet van om in de gaten gehouden te worden.
En zeker niet als ze die dingen ook nog eens gaan opslaan, je ziet te vaak dat die dingen gehackt worden.
Even leuk voorbeeld: Je zal maar aan het internet bankieren zijn en een medewerker van de data opslag wil zijn slag slaanInternet wordt straks nog één grote "big brother".
Ga zelf ook maar eens kijken voor een vpn ofzo...
Edit: @Fils: er is ook een gratis alternatief zie ik: http://freevpn.nl/
Of het goed werkt moet de toekomst laten zien, maar ik ga er zeker wel naar kijken. -
Net geregistreerd op de site en eens goed rondgekeken, en nee heb je ref niet gebruikt.
Echter zien hun jou ref als spam, aangezien je dit niet zomaar mag doen.
Indien iemand dit nu bij hun meld, kan je account verbannen worden (oftewel geld weg)... -
Je zou kunnen kijken naar hotspot
-
Is je bootloader locked/unlocked?
Indien locked: http://unlockbootloader.sonymobile.com/ -
simone75 bedankt voor het aanpassen, wil er alleen nog één ding over kwijt...
Je bent nu de domeinnamen vergeten toe te voegen