Ctrl + z (oftewel ongedaan maken).
Posts by SC-Webmedia
-
-
Dit heeft niks met Versio te maken, maar met de instellingen van de firewall
Dit kan namelijk bij elke provider gebeuren, indien de instellingen niet goed staan... -
TS zoekt een game uit deze tijd, zoals het aan mij verteld per PB.
Dus misschien kan de TS wat meer informatie in zijn startpost zetten, zodat er niet onnodig wordt gereageerd... -
Lekker samen uiteten gaan
Of eerst een biosje nemen...Zo speciaal is een half jaar nog niet hoor
-
Wat voor geluid maakt me niet uit, als het maar geluid maakt :p
Dat ze het ooit hebben goed gekeurd. -
Zullen vast en zeker wel soort van zonnepanelen komen, alleen dan speciaal voor elektronische auto's.
Maar van mij mogen ze die elektrische scooters afschaffen or een bepaald geluid opmaken, want die dingen hoor je niet eens aankomen (fietspad).
Kan je af en toe best van schrikken, want echt zachtjes rijden ze ook niet... -
Dat zou ook mijn eerst volgende vraag zijn geweest "heb je de videokaart drivers opnieuw geinstalleerd."
Maar goed dat het is opgelost.Tevens raad ik je om nooit een upgrade uit te voeren.
Dit kan erg vervelende problemen opleveren (heb je nu zelf al gemerkt)... -
Als in bestaande sources gekeken, die o.a op deze website ter download worden aangeboden?
Weet zeker dat daar wel afbeeldingen in zijn te vinden, tevens in dezelfde afmetingen
Iets wat ik al eerder aangaf... -
Zelf al stappen ondernomen om het proberen op te lossen?
Zo ja, wat heb je allemaal geprobeerd? -
Dit kan meerdere dingen veroorzaken:
- Is er iemand (of jijzelf) op hetzelfde netwerk aan het downloaden.
- Andere spelers in de server kunnen een hogere ping hebben, waardoor jij lage framerate krijgt.
- Het kan zijn dat de server die je wilt joinen aan de andere kant van de wereld staat, dit kan ook lage framerate veroorzaken. (probeer een server binnen de EU te joinen).
- Draaien er momenteel meer programma's op de achtergrond als gisteren? Zo ja, sluit er eens een aantal.Wat je ook kan doen is het programma fraps (of een ander programma) installeren en laten draaien.
Hierdoor zul je in het spel zien met hoeveel FPS je speelt, dit kan je ook meer informatie opleveren (doe dit op verschillende servers controleren).P.S: Ik hoef hiervoor geen vergoeding te hebben!
-
Hallo,
Heb de Sandisk bestelt
Vanwege de snelheid toch niet nodig zal zijn en omdat ik er een adapter bij krijg.Mvg,
TimDe twee voorbeelden worden beide geleverd met een adapter
Zou eerder gaan waar je langste garantie bij hebt, dit aangezien ze beide class 10 zijn. -
INT is enkel voor getallen, indien je ook letters erin wilt dien je (VAR)CHAR te gebruiken
-
Hiervoor bied Versio de resellerCP aan, zou daar eens naar kijken.
Tis nog gratis ook -
Denk dat de TS een dual core bedoeld?
Hopelijk heb ik het fout... -
Beter spaar je eerst door, voordat je iemand een lijstje laat maken.
Anders is alles alweer verouderd, voordat je er geld genoeg voor hebt gespaard
Hardware blijft zich vernieuwen en de prijzen ervan blijven ook schommelen... -
Het ligt aan welk merk/model.
De meeste hebben toch liever een nieuwe maar denk dat je minimaal 100 euro ervoor kan vragen
Wanneer was de aanschaf datum?
lol alleen de processor is al meer dan 100 euro waard
-
-
Citaat
404 - Pagina niet gevonden
De pagina waarnaar je op zoek bent kan helaas niet worden gevonden.
Ga naar de homepage
Keer terug naar uw vorige paginaOf wellicht vind je een van de volgende pagina's interessant:
Nieuws
Uitzendingen
ConsumentenhulpTevens klopt je link totaal niet...
-
Op de homepage van de vorige link die ik posten, stond de informatie vermeld van de laatste link :p
Dus zoveel zoeken was het niet -
Het is bijna alleen maar JS ... en dit is gewoon moeilijk als je niet weet wat je doet vooral het schijven van physics enzo. Google even naar "canvas game tutorial" en je zal vast en zeker iets nuttigs vinden... HTML5 word alleen gebruik omdat je het cavnas element nodig hebt
Je bedoeld zoiets als dit?
M.Martens: Alles is mogelijk, zolang je maar weet hoe