Echt enorm fijn. Als het spellingscontrole zou hebben, dan zou ik zeker overgestapt zijn.
Edit K.Rens: spellingscontrole zit er wel in
Echt enorm fijn. Als het spellingscontrole zou hebben, dan zou ik zeker overgestapt zijn.
Edit K.Rens: spellingscontrole zit er wel in
Beste ,
Het is een beetje dom om een source te downloaden omdat je dan niet aleen de scripters moet betalen maar ook nog iemand die een layout voor je maakt , ik ben het er dan ook zeker niet mee eens sommige designers vrage hoge bedragen maar er zijn genoeg low budget designers die dit waar voor jou kunnen maken .
Groeten.
Dat is weer afhankelijk van wie je inhuurt. Iemand die een beetje de basis kent, kan misschien de wat makkelijkere opties zo bouwen, misschien zelfs wel gratis. Natuurlijk komen daar de kosten van de layout nog wel bovenop, gezien de kans zeer klein is dat iemand een volledige unieke layout helemaal gratis maakt.
Een andere optie is natuurlijk zelf wat programmeer talen leren, echter kost dat je wel enige tijd, en heb je ook behoorlijk wat ervaring nodig, indien je een game wilt maken.
Je kan ook een open source downloaden en dan vervolgens iemand vragen/inhuren om extra opties te bouwen. Ik ben het wel met Fils eens, alleen een echte unieke layout kost je al gauw rond de €150.
Ik ga hem denk ik eerst even kijken op First look (een game beurs in Utrecht) en als 't bevalt, dan koop ik hem.
Misschien kan je als exetensie .net proberen ? Zelf vind ik .com wel iets professioneler, maar dat kan je het beste zelf overwegen.
dit onderdeel heb ik net af :O
maar wat doe ik hier fout???
<td width=<?php echo "".$ab.""; ?>% bgcolor=red><div align=center><?php echo "".$abcent.""; ?></div></td>
Het moet zijn:
Als het nu nog niet werkt, post dan even heel je code, dan kunnen we je verder helpen.
Misschien kan je inderdaad eens een ander lettertype proberen.
Heb je mischien een tutoria hoe je een layout om een cms heen bouwt, en ik zal wat proberen met zelf maken.
Dat is afhankelijk van de CMS die je kiest. Maar over het algemeen heb je wel redelijke kennis nodig van CSS en HTML. Tutorials daarvan kan je gewoon op Youtube of Google vinden.
Nee ik heb een design gemaakt, en wil het zo maken dat mijn vader het zelf aan kan passen.
Misschien kan je er dan zelf een maken? Of je bouwt je lay-out om de CMS heen.
Beste Jordy,
Indien je graag wilt weten hoe je wordpress opzet, dan kan je even hier kijken: http://www.youtube.com/watch?v=8lPUjbm2u3k
Op Google heb ik dit gevonden: http://www.cmsmadesimple.org/ (ik heb hier echter geen ervaring mee). Als je even Google gebruikt, dan vind je nog veel meer resultaten.
Enorm jammer dit, heel erg bedankt voor je inzet. Ik wil je heel veel succes wensen met je vervolg studie!
Als je even Google gebruikt, dan vind je vanzelf heel veel (gratis) webwinkel software. Daarbij kan je ook voor groothandels Googelen.
Zulke problemen kunnen eens voorkomen, daar kan u verder vrij weinig aan doen.
Heel sociaal van je dit, goed bezig!
Verwachtingen waren hoog, resultaat is een tegenvaller...
Ze moeten meer innoveren in plaats van de wereld aanklagen, ze kunnen zo niks nieuws meer verzinnen...
Hier ben ik het helemaal mee eens, niks aan toe te voegen.
Toch behoorlijk handig. Succes Stefan!
Mag ik vragen wat een rap is?
Je code klopt niet echt,
Mijn online gedeelte (sql)SQL$sql = "SELECT user_id, username, premiumaccount, admin, online, buddy, blocklist, wereld FROM gebruikers WHERE online+'1000'>'".time()."' ORDER BY rank DESC, rankexp DESC, username ASC";
Jouw code zou alle leden die in kanto dan zitten laten zien, het is dus de bedoeling alleen de online leden
Sorry, daar heb ik overheen gelezen.
$activeTime = time() - 360; // 5 miniuten
$get = mysql_query("SELECT * FROM `user` WHERE `last_online1` > '".mysql_real_escape_string($activeTime)."' AND `stad`='stadnaam'");
$whos = mysql_num_rows($get);
while ($users = mysql_fetch_object($get)){
echo $users->username;
}
Nog even een veld aanmaken waarin de huidige tijd opslaat door middel van time();
Ik kan je geen tip geven, maar ik wil je wel enorm veel succes wensen!
if (isset($_POST['buttonnaam'])){ // button naam zelf invullen natuurlijk
$query1 = mysql_query("SELECT * FROM `leden` WHERE `stad`= 'stadnaam1'");
while ($query = mysql_fetch_array($query1)){
echo $query['gebruikersnaam'];
}
}
Natuurlijk moet je zelf nog de buttonnaam aangeven en de juiste stadnaam kiezen. Succes!