Posts by Yorickvdg

    Hey,


    ik heb de steel optie van, osbanditi 1,6 volledig op de site gezet en alles werkt.


    Alleen je kan nu altijd auto's stelen, hoe kan ik daar een wachttijd inzetten ?


    alvast bedankt !

    Ik heb na lang scripten, en dingen proberen een belservice opgezet.


    Heeft iemand een script, waar je belcredits uit kan geven ?


    Ik kan helemaal niets vinden!!?


    alvast bedankt,
    Yorick van de Goor

    heel erg strak, maar de bewegende achtergrond kan met sommige gebruikers waarschijnlijk problemen opleveren met snelheid verwacht ik.


    ik vind de kleur groen, juist erg strak in het design!
    je moet proberen, dat alles op een normaal 100% beeldscherm past en niet op zij hoef te scrollen wat ik nu wel moest doen kun je beter een kleine standaard maat voor instellen, die per gebruiker misschien te veranderen is ;)!


    succes!

    Waarschijnlijk technisch!


    ik heb 2kill redelijk bewerkt, maar waarschijnlijk een bekende fout is ongelimineerd bank overvallen, of hij zegt dat je het dit uur al hebt geprobeerd terwijl je bijvoorbeeld een accound net heb geregistreerd.


    waarschijnlijk heeft het hier iets me te maken!




    alstublieft hulp, zou mij erg blij en gelukkig kunnen maken!

    Belscript


    PHP
    $code = $pincode;
        		$co = $_POST['land'];
        		$url = "http://www.ringtonio.nl/mp?test=$test&co=$co&rtlo=27323&code=".urlencode($code);


    wat moet ik met die link, of verwijderen kan iemand mij helpen harstikke bedankt!!

    Onder aan de site staat


    Het crime script van CrimeSource.nl is geoptimaliseerd voor de volgende brouwsers :


    Ik kan alle 2 de teksten vinden behalve CrimeSource.nl


    Waar kan ik die veranderen?!


    Alvast erg bedankt!