Posts by herenveen

ik vind de porsche heel mooi,
    maar ik vind die flowerpower wat minder.

(het is btw Porsche en geen porche)

zo zou die moeten werken ;)

Citaat

Valse e-mails (Phishing)
    Er zijn diverse frauduleuze e-mails in omloop waarin u wordt gevraagd om via de opgenomen link in te loggen op Mijn ING. Deze e-mails zijn niet afkomstig van de ING. De ING zal u nooit een e-mail sturen met daarin een link naar de inlogpagina van Mijn ING met het verzoek om via de link in te loggen. Controleer bij inloggen op Mijn ING of het adres https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet is.

Indien u zelf een email heeft ontvangen die u niet vertrouwt, controleer dan of de door u ontvangen e-mail overeenkomt met een van de voorbeelden hieronder (bekijk ook andere nieuwsberichten). Komt de door u ontvangen e-mail niet overeen maar vindt u de e-mail wel verdacht, stuur de originele e-mail dan door naar: [email protected]

Dit stond op de ing sie, ik heb zelf ook van die mails gekregen

nog meer leuke spellen zijn:
    plants vs zombies
    bloons td4
    tiny wings (is echt heel verslavend)
    jellycar
    cover orange

dat zijn echt verslavende spellen :D

aangezien ik niet een hoog budget heb is een niet bewegende banner ook goed.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.05.11 18:36:41:
    ik ben voorzien kan :slotje: op

is er iemand die voor mij een banner kan maken. het is voor mijn website http://www.gangstarules.nl
    de afmetingen moeten 468 X 60

budget het liefst gratis en maximaal low X

het liefst iemand bij wie ik kan betalen via de telefoon

ik heb in de handleiding van de boot de naam van het onderdeel in het frans gevonden (is een franse boot) en dat is nable
    maar er was maar een franse site die die dingen verkocht en die stuurd niet naar het buitenland. en ik moet precies deze hebben.

ik moet ff weten hoe die dingen in het nederlands heten. en als ik het opzoek in google vertaler komt er een heel vreemd woord uit

hallo,

ik heb een bootje
    een fun yak 390
    alleen nu zit er onder ter hoogte van de motor een soort stop. die kan je er uit halen en dan kan je er water uit laten lopen. alleen ik heb die stop er uitgehaald en hem in het water laten vallen :S en ik weet niet hoe zoon ding heet/waar ik het kan kopen. ik heb al de heletijd zitten zoeken maar ik kon niks vinden. weet een van jullie hoe zoiets heet?

mvg herenveen

Citaat van L.Groot

Plaats eens or die(mysql_error()); achter je MySQL query en controleer of je errors krijgt.

ik krijg geen errors.
    en het werkt nogsteeds niet
    ik heb al jullie manieren geprobeerd.
    ik heb mysql connectie ge included
    ik heb jullie verschillende aanpassingen gebruikt maar doet nogsteeds niks

ja een grapjas heeft het wachtwoord weer veranderd.
    maar account doet het nu alweer.

alsjeblieft ga nu het wachtwoord veranderen dat is gewoon sneu dat je niks beters te doen hebt -.-