Posts by herenveen

dus je gaat hem zoiezo gebruiken. dan kan je het beste hem nu gewoon registreren. en dan kan je hier het url posten en dan kunnen de mensen bepalen wat hij waard is ;)

wil je hem gaan verkopen? of zelf gebruiken? want als je hem zelf al goed vind en je gaat hem zelf gebruiken dan kan je hem toch beter registreren ;)

ik bied nog 1 reclame plaats aan op mijn site
    http://www.tutsplaza.nl
    er is nog ruimte voor een 125X125 blok
    er komen gemiddeld per dag 63 unieke bezoekers.
    voor slechts 2,50 euro blijft uw advertentie 31 dagen op
    deze site staan. heeft u intresse? pb mij dan.

er kan eventueel ook een 300X250 blok
    maar dat kost u dan 5 euro voor 31 dagen

meer informatie over bezoekers verkrijgbaar via PB.

volgens mij niet.
    want jij bent niet de gene die het verkoopt, alleen degene die er een soort reclame voor maakt. want de mensen kopen het niet bij jouw maar bij degene naar wie jij het doorlinkt.

Citaat

eCPC (effective Cost Per Click)

De gemiddelde opbrengst of uitgave per geleverde of ontvangen bezoeker. Dit bedrag kan per affiliate behoorlijk verschillen. De eCPC wordt bepaald aan de hand van de in M4N betaalde vergoedingen. Vergoedingen kunnen worden gegeven per view, click, lead en/of commissie over de verkoop sale.

Dankje wel voor de info :D

Kan jij met een vps of dedicated ook andere dingen hosten dan websites? Zoals bijv. Een teamspeak server?

ik zat zo wat te kijken bij verschillende hosting aanbieders.
    en wat is nou het voordeel van een VPS server of Dedicated server ten opzichte van gewone hosting?

Citaat van BrokenTrack

Werkt niet bij mij.

Ik krijg overigens een '1' in beeld te zien (zonder quotes) bij een foutieve login. Hoort daar denk ik niet.

ik krijg geen geen '1' bij een foutieve login.
    en ik kon gewoon met hetzelfde wachtwoord en met dezelfde gebruikersnaam die ik hier gebruik. daar inloggen. en toen stond er dat ik ge registreert was voor YourCrime

Citaat van zwpgangster

Registreren werkt niet!

je kan inloggen met hetzelfde account wat je voor Criminalspoint gebruikt. tenminste dat lukte bij mij wel.

hallo,

ik zoek een website die ik kan overnemen met inkomsten. het liefst inkomsten via adsense.
    alle websites zijn goed behalve 18+ en webshops.
    budget is aanwezig.
    pb me als iets hebt.

ik vind hem heel mooi.

alleen die header waar staat ARGO UN
    is een beetje slecht leesbaar, en er N is maar voor de helft