ik zou de google adwords coupon heel goed gebruiken.
ik heb mijn eigen tutorial site http://www.tutsplaza.nl
maar hij is op dit moment nog niet erg druk bezocht. ik hoop dat ik de adwords coupon zou mogen zodat ik meer kan adverteren voor mijn site. zodat ik meer mensen kan helpen.
Posts by herenveen
-
-
dus je gaat hem zoiezo gebruiken. dan kan je het beste hem nu gewoon registreren. en dan kan je hier het url posten en dan kunnen de mensen bepalen wat hij waard is
-
wil je hem gaan verkopen? of zelf gebruiken? want als je hem zelf al goed vind en je gaat hem zelf gebruiken dan kan je hem toch beter registreren
-
doe mij maar 20.000
-
ik bied nog 1 reclame plaats aan op mijn site
http://www.tutsplaza.nl
er is nog ruimte voor een 125X125 blok
er komen gemiddeld per dag 63 unieke bezoekers.
voor slechts 2,50 euro blijft uw advertentie 31 dagen op
deze site staan. heeft u intresse? pb mij dan.er kan eventueel ook een 300X250 blok
maar dat kost u dan 5 euro voor 31 dagenmeer informatie over bezoekers verkrijgbaar via PB.
-
-
-
volgens mij niet.
want jij bent niet de gene die het verkoopt, alleen degene die er een soort reclame voor maakt. want de mensen kopen het niet bij jouw maar bij degene naar wie jij het doorlinkt. -
dat licht eraan welke adverdeerder je neemt
de een betaald per view.
de ander per click.
de ander weer dan krijg je XX% over de sale. -
Citaat
eCPC (effective Cost Per Click)
De gemiddelde opbrengst of uitgave per geleverde of ontvangen bezoeker. Dit bedrag kan per affiliate behoorlijk verschillen. De eCPC wordt bepaald aan de hand van de in M4N betaalde vergoedingen. Vergoedingen kunnen worden gegeven per view, click, lead en/of commissie over de verkoop sale.
-
eCPC is volgens mij het geld dat jij krijgt als er op jouw site iemand op kopen drukt en dan hetgene koopt via de affliatie website.
-
-
-
Krijg je de hacks zelf er ook bij?
Want ze zijn allemaal gekoppeld aan een mollie popup. -
Citaat van BrokenTrack
Werkt niet bij mij.Ik krijg overigens een '1' in beeld te zien (zonder quotes) bij een foutieve login. Hoort daar denk ik niet.
ik krijg geen geen '1' bij een foutieve login.
en ik kon gewoon met hetzelfde wachtwoord en met dezelfde gebruikersnaam die ik hier gebruik. daar inloggen. en toen stond er dat ik ge registreert was voor YourCrime -
-
zit er host bij?
-
hallo,
ik zoek een website die ik kan overnemen met inkomsten. het liefst inkomsten via adsense.
alle websites zijn goed behalve 18+ en webshops.
budget is aanwezig.
pb me als iets hebt. -
-