Oke dankjewel
Posts by legendd
-
-
Ohh super! Als je tijd hebt stuur deze door naar mij aub. Maar het is toch wel ongeveer zo 1, ik bedoel, ik heb er 1 nodig waar ik de domeinen echt mooi onder elkaar kan plaatsen.
-
Geachte
Ik zoek een extentie voor joomla of wordpress (liefst joomla)
Ik wil zo'n extentie als op http://www.verkoopdomein.nl/
Dus dat ik mijn domeinen kan zetten om te verkopen.Met vriendelijke groeten.
-
Wie zegt dat dat waar is wat zij zeggen?
-
Geef eens 1 website die 10 bezoekers krijgt en pr 5of 6 heeft ?
-
Heb je al een voorkeur van de games ? of zoek je nog verder ??
-
Ik zou het begod niet weten
Dagelijks rond de 100.000 zal een 5/10 opbrengen als je al wat backlinks hebt van GOEIE websites die zelf al heel wat bezoekers per dag krijgen zo blijf je je rank behouden -
Ik weet het niet maar het KAN zijn omdat mensen niet zomaar op google de naam "wout brama" intypen ?
Ik zeg maar, je bent niet beroemd als messi die zal sowiezo al op pagina 1 komen
Met een persoonlijke pagina zal je niet zo makkelijk op de eerste pagina komen.
-
Ook hé
Maar wederom heb je heel wat bezoekers nodig -
Pagerank heeft met je domein naam te maken NIET je host!
Pagerank kan afwisselenHet is zeer moelijk om pagerank 10/10 te krijgen (bijna onmogelijk)
met zeer veel bezoekers kan je dit getal pushen naar boven en je website moet allereerst html / css valid zijn -
Wel de leden moeten dat niet, maar enkel de staf
Iedereen zal hier dan naartoe komen, enkel is het probleem dat de staff volgens jou nog onprofessioneel is, als dat verandert moeten ze maar beginnen te promootenvia google zou het beste zijn
Daar krijgen ze de meeste mensen wel aan de gangEn op naar de 200 per dag online
-
Wel dan moeten ze maar uitgroeien tot een professioneel team? vind je niet?
Is beter voor hun inkomsten maar ook beter voor ons?
Kunnen wij beter spullen aanbieden en kunnen wij beter dingen kopen. -
Als je mafiasource zzoekt om hieruit verder te bouwen heb ik er 1 voor je liggen
(voor een laag prijsje)
PM me dan maar. -
Er staat ook nog eens: Ik ben op zoek naar een unieke of vrijwel unieke maffia source
Dus ik vraag me af of het al een paar keer verkocht mag zijn want dan bied ik die van mij ook aan -
Kijk ik heb volgens mij een goed plan ..
Bij IEDEREEN zijn profiel komt het volgende te staan:
Een soort van iTrader
Uitleg: Als je op iemand zijn profiel gaat kan je zien hoeveel transacties/deals hij/zij gesloten heeft en hoeveel ervan succesvol waren, telkens moet er een bijgesloten topic bijzitten:Bijvoorbeeld:
Topic: Ik zoek een mafiasource
iTrader legendd: 1/1 (100%) (je kan dit getal aanklikken en dan komt er een lijstje met de reeds gesloten deals)
Topic: "Ik zoek een mafiasource" - Succesvol !Denk, dat dit de beste oplossing is?
-
Is het geod als ik html en psd aan jou aflever? en jij bewerkt rest dan verder ?
-
Ik vind hem zeer beperkt
-
gamesonly.eu
forthewin.eu
yourgames.euDeze heb ik wel voor je staan als je ze wilt ?
-
Aangepast
-
criminalpoint.eu
gangsofmafia.eu
gangsterz.eu
igangster.eu
imaffia.eu
imafia.eu
maffiagun.eu
maffiaroad.eu
mafiagangs.eu