Posts by ZiraX

Connexxion vind ik een prima bedrijf. Nette en aardige chauffeurs en prima klachtenafhandeling. Veolia, Synthus, Arriva, GVU vind ik echt klote bedrijven. Of ze rijden in té oude bussen rond, of een slechte klachtenafhandeling of het zijn vervelende chauffeurs. NS is qua klachten e.d. prima, vertragingen vind ik in het binnenland meevallen (op de informering bij een vertraging na). Wat betreft het materieel: tja, die oude DDM/DDAR stoptreinen kunnen echt niet meer en men mag in de spits wel iets grotere treinen gebruiken (zoals de lijn Zwolle - Utrecht CS bijvoorbeeld).

De intercity's, de sprinters, de sprinter light treinen (de niet-dubbeldekkers) en de VIRM dubbeldekkers zijn dan echt mooie treinen, bij de tijd en het ziet er gewoon gelikt uit. Daar kan de Duitse Bahn en de Belgische NBMS nog een voorbeeld aan nemen. Daar rijd echt troep rond van net na de oorlog..

Eh, ik weet niet hoor maar syntus heeft bijna door heel nederland gloednieuwe bussen rijden, zelfs een groot aantal "groen"

Geeft dat voldoende antwoord op waarom ik niet overstap naar OO of naar andere software of moet ik het in een 4 pagina lange essay uitgebreid voor je omschrijven?

Ik zeg nergens dat je professioneel hoeft te zijn. Ik zeg enkel dat het efficienter is om een programma als phpdesigner of eclipse te gebruiken, daar hoef je niet perse OO in te schrijven.

1. Je hebt geen apart FTP programma meer nodig,
    2. Je kan projecten aanmaken en beheren.
    3. Je hebt een complete IDE tot je beschikking, HTML JAVA PHP ANDROID..
    4. Makkelijk overzichtelijk te werk gaan met mogelijkheid tot direct in het programma zelf debug te runnen etc.
    5. Koop een bril en leer beter lezen en interpreteren.

@eclipsee, beter trek je je ogen ff goed los, of koop je een bril, want meneer lars leest zelf niet goed als moderator zijnde.

Nederlandse android-app tutorials zijn niet echt makkelijk te vinden, je zult het toch moeten doen met engels aangezien daarin toch wel de meeste mogelijkheden liggen qua tutorials.

Daarnaast, zoals eerder genoemd. AppINVENTOR voor elke beginneling beste programma ;)

Beste,

Kijk hier heb ik tenminste wat aan :) Bedankt! :)
    Alleen nu moet ik er dus voor zorgen met een virtual server dat ik centos installeer, want ik wil me pc wel zelf gewoon behouden. Ik wil niet me volledige pc ombouwen tot server..

Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

Als jij een virtual server draait op je PC en daar klanten op gaat hosten, denk ik persoonlijk dat jou klanten snel weg gaan.

Belangrijkste is namelijk je upload hoe hoog is die.. als je maar 10 of 20mbit hebt hoef je er niet eens aan te beginnen en zou ik zeggen neem een servertje in een datacentrum voor 40 euro per maand.. eventueel is zelfs een VPS nog goedkoper met 15,- per maand + directadmin.,

Daarbij komt, welk controlpanel wil jij je klanten voorschuiven? ga je 200 $ betalen voor directadmin, terwijl je op een krakkemikkige verbinding een server host. Of doe je alles handmatig.

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
    alsjeblieft!

Je valt in herhaling, antwoord is al gegeven ^_^.

Ik zou in eerste instantie wel een watduidelijkere menutitels nemen.

Daarbij vind ik het wat te donker en te blauw. Misschien wat lichtere kleuren gebruiken.

Verder leuke opzet.

6/10

Alles is nog steeds ontopic, het is een discussie, en discutabel moet alles blijven, althans zo hoort het.

Mijn opinie is dat jij ernstiger offtopic gaat als tim, maar dat doet er niet toe, daarbij heeft Tim daadwerkelijk een punt. Een IDE werkt gewoon veel fijner, en dat hoeft niet alleen te zijn omdat je OO programmeert maar als je bijv. een tag opent, is direct de sluiting afgemaakt, daarbij een IDE heeft diverse projectfuncties en vaak ook SVN of GIT ingebouwd.

Het gaat puur om de handigheid van wat je zelf wilt. Ben je eventueel een amateur dan codeer je gewoon in notepad++ en blijf je volhouden dat procedureel net zo goed is als framework etc. Ben je geen amateur dan gebruik je gewoon zoals elk ander bedrijf een IDE, geloof me.. elk bedrijf waar ik stage heb gelopen, hebben ze allemaal IDE's ..

Netbeans, eclipse, phpdesigner etc.. notepad++ .. nooit tegengekomen binnen complete netwerken waar ik gewerkt heb.

Ik gebruik al sinds de beta in 2004 .. PHPdesigner.. ik hou van dat programma..

Allerlei soorten IDE's erin, automatisch aanvullen, ftp, project, svn, git .. man man teveel om op te noement.

De grootste grap.. Het is zo licht en snel als een veertje..

Testen.. 21 dagen gratis trial.. http://www.mpsoftware.dk

Je snapt misschien wel wat css en html doet, maar je begrijpt nog niet helemaal hoe je het moet toepassen.

Ik zou me als ik jou was meer gaan verdiepen in HTML5 en CSS3 gezien de geringe kennis die je nog maar hebt, en dan het beste is het nieuwste te leren. ipv. het oude.

Werkelijk helemaal geen uitroepteken ergens bij apparaatbeheer?

Dan zou je evt. even in je bios moeten kijken naar je gpu.. onboard uitschakelen als dat ergens mogelijk is in de bios. dan zou die namelijk standaard de externe vid moete pakke., ;)

Ik hoor het wel als het niet het geval is dan ga ik er wat verder naar kijken.