• Login
  • Register
  • Zoek
Everywhere
  • Everywhere
  • Articles
  • Pages
  • Forum
  • Filebase Entry
  • More Options

ICTscripters

Dé plek voor IT

Dé plek voor IT

Login

Geavanceerde opties
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Home
  2. Forum
    1. Alle berichten
    2. Recente activiteiten
  3. ICT Nieuws
  4. Blog
  5. Marktplaats
    1. Werk
    2. Advertenties
    3. Domeinnamen
    4. Websites
    5. Design & lay-outs
    6. Scripts
    7. Overige
  6. Design
  7. Leden
    1. Actieve bezoekers
    2. Team
    3. Leden zoeken
  8. Downloads
  9. Goedkope domeinnamen
  1. Dé plek voor IT - ICTscripters
  2. Leden
  3. ZiraX

Forum

  • Het oorspronkelijke Criminals Script

    Jeroen.G 24 juni 2026 om 09:21
  • StraatBaas is back, maar hoe?!

    Syntax 17 juni 2026 om 10:28
  • RPG game gebouwd met AI

    Frenzo.Webservice 11 juni 2026 om 19:44
  • Het Grote Vibe Code Topic

    Syntax 1 juni 2026 om 20:05
  • PWYL source gezocht

    Syntax 29 mei 2026 om 14:03
  • Ictscripters Chat

    AarClay 21 april 2026 om 11:34
  • Help testers nodig voor android app Urgent

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:07
  • Partner Gezocht om meerdere NFT Collecties op Open Sea te Plaatsen

    Servertjee 20 februari 2026 om 12:06

Marktplaats

  • 4-letter domein: Togi.nl

    evesi 17 juni 2026 om 17:08
  • 359 Nieuwe Domeinnamen Mei 2026

    shiga 1 juni 2026 om 12:45
  • Sicarras.com - Moderne Mafia Text-Based RPG

    Jeffrey.Hoekman 27 mei 2026 om 17:40

Posts by ZiraX

  • Virtual Drive voor W8

    • ZiraX
    • 16 december 2012 om 23:27
    Citaat van Alexjeee

    ZiraX Deamon tools is nog niet compitabel met Windows 8, dus die kan je ook niet gebruiken.

    Eerst wat meer onderzoek doen voor je iets begint te roepen, hier staat het exact uitgelegd.

    http://forum.daemon-tools.cc/f19/daemon-too…dows-8-a-29603/

    Quote van de link
    "Latest DT Pro works on Win 8 rtm perfectly. Your just need install SPTD 1.83 first."

  • De Nieuwe Dienstregeling (Trein/bus) in Nederland.

    • ZiraX
    • 16 december 2012 om 23:24
    Citaat van L.Groot

    Connexxion vind ik een prima bedrijf. Nette en aardige chauffeurs en prima klachtenafhandeling. Veolia, Synthus, Arriva, GVU vind ik echt klote bedrijven. Of ze rijden in té oude bussen rond, of een slechte klachtenafhandeling of het zijn vervelende chauffeurs. NS is qua klachten e.d. prima, vertragingen vind ik in het binnenland meevallen (op de informering bij een vertraging na). Wat betreft het materieel: tja, die oude DDM/DDAR stoptreinen kunnen echt niet meer en men mag in de spits wel iets grotere treinen gebruiken (zoals de lijn Zwolle - Utrecht CS bijvoorbeeld).

    De intercity's, de sprinters, de sprinter light treinen (de niet-dubbeldekkers) en de VIRM dubbeldekkers zijn dan echt mooie treinen, bij de tijd en het ziet er gewoon gelikt uit. Daar kan de Duitse Bahn en de Belgische NBMS nog een voorbeeld aan nemen. Daar rijd echt troep rond van net na de oorlog..

    Eh, ik weet niet hoor maar syntus heeft bijna door heel nederland gloednieuwe bussen rijden, zelfs een groot aantal "groen"

  • SPOED!! 10 euro paypal tegoed lenen

    • ZiraX
    • 16 december 2012 om 23:22
    Citaat van Willem

    JE kan ook via money2.nl paypal geld snel krijgen.

    Als hij het woord lenen gebruikt betekend dat dat hij geen geld heeft.

    @Topicstarter,
    En hoe ben je van plan terug te betalen en wanneer, dat komt niet duidelijk in je topic voor .

  • dreamweaver aan te raden?

    • ZiraX
    • 16 december 2012 om 23:16
    Citaat van L.Groot


    Geeft dat voldoende antwoord op waarom ik niet overstap naar OO of naar andere software of moet ik het in een 4 pagina lange essay uitgebreid voor je omschrijven?

    Ik zeg nergens dat je professioneel hoeft te zijn. Ik zeg enkel dat het efficienter is om een programma als phpdesigner of eclipse te gebruiken, daar hoef je niet perse OO in te schrijven.

    1. Je hebt geen apart FTP programma meer nodig,
    2. Je kan projecten aanmaken en beheren.
    3. Je hebt een complete IDE tot je beschikking, HTML JAVA PHP ANDROID..
    4. Makkelijk overzichtelijk te werk gaan met mogelijkheid tot direct in het programma zelf debug te runnen etc.
    5. Koop een bril en leer beter lezen en interpreteren.

    @eclipsee, beter trek je je ogen ff goed los, of koop je een bril, want meneer lars leest zelf niet goed als moderator zijnde.

  • App ontwikkelen

    • ZiraX
    • 16 december 2012 om 23:14

    Nederlandse android-app tutorials zijn niet echt makkelijk te vinden, je zult het toch moeten doen met engels aangezien daarin toch wel de meeste mogelijkheden liggen qua tutorials.

    Daarnaast, zoals eerder genoemd. AppINVENTOR voor elke beginneling beste programma ;)

  • Server vanuit huis

    • ZiraX
    • 16 december 2012 om 23:12
    Citaat van Alexjeee

    Beste,

    Kijk hier heb ik tenminste wat aan :) Bedankt! :)
    Alleen nu moet ik er dus voor zorgen met een virtual server dat ik centos installeer, want ik wil me pc wel zelf gewoon behouden. Ik wil niet me volledige pc ombouwen tot server..

    Met vriendelijke groet,
    A. Rüter

    Als jij een virtual server draait op je PC en daar klanten op gaat hosten, denk ik persoonlijk dat jou klanten snel weg gaan.

    Belangrijkste is namelijk je upload hoe hoog is die.. als je maar 10 of 20mbit hebt hoef je er niet eens aan te beginnen en zou ik zeggen neem een servertje in een datacentrum voor 40 euro per maand.. eventueel is zelfs een VPS nog goedkoper met 15,- per maand + directadmin.,

    Daarbij komt, welk controlpanel wil jij je klanten voorschuiven? ga je 200 $ betalen voor directadmin, terwijl je op een krakkemikkige verbinding een server host. Of doe je alles handmatig.

  • Het officiële "Hoe heet dit nummer?" topic

    • ZiraX
    • 16 december 2012 om 17:54
    Citaat van az

    External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
    alsjeblieft!

    Je valt in herhaling, antwoord is al gegeven ^_^.

  • (Check) Design

    • ZiraX
    • 15 december 2012 om 23:28

    Ik zou in eerste instantie wel een watduidelijkere menutitels nemen.

    Daarbij vind ik het wat te donker en te blauw. Misschien wat lichtere kleuren gebruiken.

    Verder leuke opzet.

    6/10

  • De Nieuwe Dienstregeling (Trein/bus) in Nederland.

    • ZiraX
    • 15 december 2012 om 23:26

    Schijtdienstverlening van NS en syntus en arriva en al die andere kleute bedrijven..

    Damn..

  • Virtual Drive voor W8

    • ZiraX
    • 15 december 2012 om 23:24

    Deamon tools zoals al vaker gezegd, is beste om iso's of andere bestanden in te laden als virtual drive ^_^.

  • Het officiële "Hoe heet dit nummer?" topic

    • ZiraX
    • 15 december 2012 om 23:23

    Ik was gewoon lui om m'n telefoon te pakken ^_^..

  • dreamweaver aan te raden?

    • ZiraX
    • 15 december 2012 om 23:22
    Citaat van L.Groot

    Tim,

    Misschien heb je wel gelijk maar ik zie programmeren als een hobby. Ik zal nooit hier m'n werk in gaan zoeken, simpelweg omdat ik de sociale kant mis (heb dit geloof ik al ergens gepost?) dus vandaar dat ik niet professioneel hoef te zijn. Ik blijf gewoon bij PHP met HTMl/JS i.c.m. jQuery procedural programmeren, om OO aan te gaan leren is veel werk en het loont voor mij de moeite niet omdat ik er later toch niets aan heb :).

    M'n bedrijf hou ik voorlopig ook nog gewoon, maar ook dat zie ik meer als een hobby dan als een inkomstenbron.

    Hier mag je natuurlijk gewoon op reageren, maar houd het wel deels ontopic (dreamweaver aan te raden?) .

    Alles is nog steeds ontopic, het is een discussie, en discutabel moet alles blijven, althans zo hoort het.

    Mijn opinie is dat jij ernstiger offtopic gaat als tim, maar dat doet er niet toe, daarbij heeft Tim daadwerkelijk een punt. Een IDE werkt gewoon veel fijner, en dat hoeft niet alleen te zijn omdat je OO programmeert maar als je bijv. een tag opent, is direct de sluiting afgemaakt, daarbij een IDE heeft diverse projectfuncties en vaak ook SVN of GIT ingebouwd.

    Het gaat puur om de handigheid van wat je zelf wilt. Ben je eventueel een amateur dan codeer je gewoon in notepad++ en blijf je volhouden dat procedureel net zo goed is als framework etc. Ben je geen amateur dan gebruik je gewoon zoals elk ander bedrijf een IDE, geloof me.. elk bedrijf waar ik stage heb gelopen, hebben ze allemaal IDE's ..

    Netbeans, eclipse, phpdesigner etc.. notepad++ .. nooit tegengekomen binnen complete netwerken waar ik gewerkt heb.

  • Het officiële "Hoe heet dit nummer?" topic

    • ZiraX
    • 14 december 2012 om 16:27
    Citaat van Hamza-R

    ZiraX, ik gok dat dit hem is http://www.youtube.com/watch?v=gG_dA32oH44

    Aight... was m kwijt ^^

  • dreamweaver aan te raden?

    • ZiraX
    • 14 december 2012 om 11:51

    NOTEPAD++ is gratis ;)

    En anders ja,, je weet waar he gratis moet vinden! ;)

  • dreamweaver aan te raden?

    • ZiraX
    • 14 december 2012 om 00:32

    Ik gebruik al sinds de beta in 2004 .. PHPdesigner.. ik hou van dat programma..

    Allerlei soorten IDE's erin, automatisch aanvullen, ftp, project, svn, git .. man man teveel om op te noement.

    De grootste grap.. Het is zo licht en snel als een veertje..

    Testen.. 21 dagen gratis trial.. http://www.mpsoftware.dk

  • Het officiële "Hoe heet dit nummer?" topic

    • ZiraX
    • 14 december 2012 om 00:21
    Citaat van thjeu

    Ik heb er ook nog één:

    http://www.youtube.com/watch?v=lDh7soLNN1A

    Hoe heet het nummer van 0:00 - 3:00

    http://www.youtube.com/watch?v=UoPplpBPQxQ
    Alsjeblieft ^^

    Ik heb er ook 1.. welk nummer is dit?
    http://www.youtube.com/watch?v=J3HnKqIhYZQ

    4:00 tot 6:00

  • Imac Vs Bonprinter Probleem

    • ZiraX
    • 12 december 2012 om 14:39

    Ik kan weinig vinden over je bonprinter, wat betreft drivers voor mac, is ie wel mac compatible ...?

  • @AnyGamePlace - @RaarMaarWaar_

    • ZiraX
    • 9 december 2012 om 19:28

    Bij deze bied ik 1 euro voor 100 tweets. Maar wel ff vertellen eerst hoeveel volgers je hebt enzo ^^ te weinig dan zak ik in bod natuurlijk!

  • vraagje over iets bouwen

    • ZiraX
    • 9 december 2012 om 04:53

    Je snapt misschien wel wat css en html doet, maar je begrijpt nog niet helemaal hoe je het moet toepassen.

    Ik zou me als ik jou was meer gaan verdiepen in HTML5 en CSS3 gezien de geringe kennis die je nog maar hebt, en dan het beste is het nieuwste te leren. ipv. het oude.

  • Problemen met grafische kaart

    • ZiraX
    • 5 december 2012 om 13:44

    Werkelijk helemaal geen uitroepteken ergens bij apparaatbeheer?

    Dan zou je evt. even in je bios moeten kijken naar je gpu.. onboard uitschakelen als dat ergens mogelijk is in de bios. dan zou die namelijk standaard de externe vid moete pakke., ;)

    Ik hoor het wel als het niet het geval is dan ga ik er wat verder naar kijken.

ICT Nieuws

  • Quanscient ontvangt €10M om AI- en kwantum-native hardware engineering te bevorderen - Tech.eu

    ICTscripters 27 mei 2026 om 12:03
  • Datalek bij leverancier Canvas - Universiteit van Amsterdam

    ICTscripters 10 mei 2026 om 12:03
  • Data privacy in 2026: Hoe de naleving van GDPR verandert

    ICTscripters 8 mei 2026 om 12:16

Blogs

  • Functioneel ontwerp

    Dees 28 december 2014 om 12:38
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 1/2

    FangorN 28 december 2018 om 12:35
  • Access Control List implementatie in PHP/MySQL - deel 2/2

    FangorN 29 december 2018 om 12:37
  1. Marktplaats
  2. Design
  3. Voorwaarden
  4. Ons team
  5. Leden
  6. Geschiedenis
  7. Regels
  8. Links
  9. Privacy Policy
ICTscripters ©2005 - 2026 , goedkope hosting door DiMoWeb.com, BE0558.915.582
Sponsors: Beste kattenhotel provincie Antwerpen | Beste Zetes eid kaartlezer webshop
Style: Nexus by cls-design
Stylename
Nexus
Manufacturer
cls-design
Licence
Commercial styles
Help
Supportforum
Visit cls-design