ZiraX Deamon tools is nog niet compitabel met Windows 8, dus die kan je ook niet gebruiken.
Eerst wat meer onderzoek doen voor je iets begint te roepen, hier staat het exact uitgelegd.
http://forum.daemon-tools.cc/f19/daemon-too…dows-8-a-29603/
Quote van de link
"Latest DT Pro works on Win 8 rtm perfectly. Your just need install SPTD 1.83 first."