Ligt eraan wat je verkoopt.
Stel je wilt een maffia game verkopen dan verkoop je gewoon WHYSIWYG.
Als er iets is wat je niet wilt verkopen daarbij meld je dat gewoon.Als je een domeinnaam wilt verkopen dan zet je er neer dat je http://www.domein.nl verkoopt.
[offtopic]
WYSIWYG. ter duidelijkheid.. .
[/offtopic]
----
@TS,
Het is wel verstandig te melden wat je precies krijgt, je hoeft niet perse hele file list bij te voegen. Je kan ook simpelweg zeggen, website + domein ..