Posts by ZiraX

Verander dan je titel, want dit heeft geen nut, ervaring zegt niks. is zo breed..

daarbij, als je niet opgelicht wilt worden op marktplaats, ga je het toch ophalen ? zat mensen die die troep verkopen.

Bedankt iedereen, in ieder geval is een design al van toepassing, hierin heeft Patrick een groot aandeel, deze layout is uniek en precies wat hoodgangster nodig heeft.

Ik ben vooral op zoek naar programmeurs, omdat ik zelf qua tijd strak aan een planning zit en eigenlijk iemand anders het geheel wil laten beheren, ik heb zelf een server etcetera. en in de toekomst is investeren in meer servers etcetera geen enkel probleem.

Je hebt alleen Download nodig voor hetgeen je beschrijft, wat wil je uploaden ?

Voor twitter en whatsapp is 384 kbps wel wat aan de lage kant maar genoeg voor simpel gebruik, zou niet al teveel gaan uploaden wat foto's betreft..

Hallo ICTsers,

Al sinds 12 februari 2011 heb ik de domeinen van "HoodGangster(s)" in bezit, nu heb ik al 2 jaar lang niet de tijd om het tot een geheel te ontwikkelen, dat vind ik ontzettend zonde, en het heeft toch aardig wat potentie. Althans menigeen vind het een goeie/pakkende naam.

Daarom wil ik met eventueel een aantal van jullie een spel gaan ontwikkelen, of de domeinen verkopen aan een geintresseerd lid.

Wie is voor het eerste idee en wie voor het tweede, en als je voor t tweede bent, hoeveel zou jij geven voor deze domeinen?

Letop; het gaat om de volgende 10:

Hoodgangster.nl
    Hoodgangster.com
    Hoodgangster.be
    Hoodgangster.eu
    Hoodgangster.net
    Hoodgangsters.nl
    Hoodgangsters.be
    Hoodgangsters.com
    Hoodgangsters.net
    Hoodgangsters.eu

---

Als men kiest voor een eigen game ontwikkelen heb ik hier minimaal 3 gegadigden voor nodig waarvan minimaal 1 die kan designen en uiteraard kan basen. en 2 allround programmeurs.

Voor elk idee sta ik open, uiteraard wat we samen doen, is ook samen win-win.