Posts by ZiraX

Kan en wil misschien iemand deze app bewerken, ik kan nu max. 20 seconder mijn scherm recorden per uur, dus zoek ik iemand dat dit kan aanpassen naar een langere periode iets van 20-25 minuten per uur.

Dat aanpassen zal lastig gaan.. maar dat 20 seconden ?? why ?

Nee hoor hamza, zoals ik dus zei, ik loop naar de deur naast de balie, daarachter staat nog een agent en toen zei die agent direct; Je bent bij deze aangehouden je hebt het recht om te zwijgen en je hebt recht op een advocaat. heb je een advocaat? nee dan krijg je er een toegewezen.

In mijn geval kwam mijn advocaat daarna, en toen had ik nachtje gezeten.

Dus de mededeling "Je bent aangehouden" was al meteen toen ik achter de deur stapte zonder nog maar een woord te zeggen.

Maar ik zeg, Het KAN.. Ik bedoel. ik ben reeel als het bij mij gebeurt waarom bij een ander dan niet ?

Vanaf nu on-topic, en wat Cas zegt is waar.
    Als je een brief krijgt om een verklaring af te leggen betekend niet dat je meteen word aangehouden, anders hadden ze je wel thuis opgehaald.
    Ze kunnen ook beslissen op grond van je verklaring of ze je binnen houden.

Zucht.. Ook jij als moderator, bent niet helemaal oprecht.. Zoals ik dus eerder zei, ik KREEG EXACT dezelfde brief. Met verklaring afleggen ed. En ik kwam op t bureau en 2 agenten hielden me aan zodra ik achter de deur was waar je naar een spreekkamer gaat.

Politie komt je niet zomaar halen, ze proberen je altijd zoiezo eerst zelf te laten komen. Zodra je niet gaat. Ja dan komen ze je ophalen ;)

--
    Dus wat Cas zegt is in het Nederlands recht , NIET waar ;)
    --

En waarom zou je zo'n hekel hebben aan de politie? Ik denk dat je verder komt in het leven als je je normaal gedraagt tegenover de polite.

Waar haal jij t vandaan dat ik een hekel heb aan de wauten ? Ik zeg enkel schijt aan de wauten, niet kheb een hekel aan de wauten.

"grote community"? Iedereen weet toch dat dit via websites als 'addmefast' e.d. gaat. Het verhaal van de echte followers is ook complete waanzin. De followers die je koopt zullen voor 95% uit bots bestaan.

Koop nooit followers en vooral niet in grote getalen, je zal er vrijwel geen voordeel van krijgen.

Jij bent echt RAAR.. negatief opgegroeid ofzo ? DAMN.. 3e keer dat je ergens negatief op reageert. Er zijn genoeg mensen die WEL echte followers en likes regelen. Niet iedereen gebruikt addmefast ed.

Als je een brief krijgt dat je een verklaring af moet leggen betekent dit absoluut niet dat je meteen aangehouden bent, dit is ronduit onzin!

Cas, dit is de 2e keer dat je zegt dat iets wat ik zeg niet klopt beetje alsof je denkt dat je alles zo goed weet.. POLITIE kan je altijd laten komen naar t bureau met een brief, met welke smoes dan ook. Klaar.. en wat je daar te horen KAN krijgen is dat je aangehouden bent.

't gaat er gewoon om, of je iets af moet leggen of niet, Stilte, niet praten, schijt aan de wauten, dikkevinger. =D

ZiraX heeft het helemaal fout.

Bij diensten als Whatsapp word er wel degelijk gebruik gemaakt van uploaden als je een bericht verstuurd, met of zonder foto. 384 kbps is een prima snelheid voor foto's, muziek en andere documenten. Wil je echter grotere bestanden versturen (30mb+) dan is dit 384 kbps wel aan de lage kant.

Er is een wereld van verschil tussen DropBox en Whatsapp.. Ik heb een uploadverbinding gehad van 384 kbps en een uploadverbinding (NU) van +-3MBit...

WERELD VAN verschil. Mijn foto's worden ubersnel overal naartoe geupload evenals video's etcetera. Voorheen ergerde ik me dood... geloof me :sleeping:

Wie heeft dat gezegd?
    Een moderator ja maar de TS zelf niet,ik doe de TS een aanbod.

Jij hoeft dus niet te reageren voor de TS,als de TS zelf vindt dat het teveel is kan hij dat zelf zeggen;)

Edit:
    Gereageerd via een verkeerd account,ben Reza wel reageer alleen via mijn broers account,de ICTs team weet hiervan.

Dude, maakt niks uit. Ik wijs hem enkel ook nog even duidelijk erop dat JIJ te duur bent ;)

Reacties worden verwijderd zonder enige confirmatie of reden?

Moderator Antwoord: Als het een normale reactie was zou er een reden bij komen. Maar als jij onnodige offtopic reacties plaats hoeft een Moderator jou daar volgens mij geen reden en of onderbouwing voor te geven.

Nee. meestal download je, maar als je aan foto's gaat denken om te uploaden, bijv. naar een dropbox account ofzo.. Dan zou ik wel meer als 384 kbps nemen.. ;) 384 kbitps = 48kb.. dat red je nooit 100% dus ga uit van max. 25-35 kb ps

We gaan gewoon werken met een GIT repository waarin iedereen gaat werken. Dus iedereen die aan het project gelinkt is zal hier zijn aandeel in terug zien komen, zo is uiteindelijk ook te zien wie wat precies gemaakt en gefinetuned heeft.

Ik zal binnenkort met iedereen duidelijk contact leggen! ;)