ik ben zeert tevreden met ICS,
Ze kommen met snelle support en antwoord!
Weet je wel wat je hier precies zegt? ICS = Ice Cream Sandwich, enkel een benaming voor Android 4.0 ....
ik ben zeert tevreden met ICS,
Ze kommen met snelle support en antwoord!
Weet je wel wat je hier precies zegt? ICS = Ice Cream Sandwich, enkel een benaming voor Android 4.0 ....
Plaats je nieuwe script eens dan? want ik neem aan dat de originele persoon alleen daar aanpassing in heeft gedaan?
ben wel erg benieuwd namelijk.
Beste Zirax
Ik gebruik de browser firefox dus die addon voor google chrome kan ik niet gebruiken
Maar goed ik had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn
Dan zoek je een "edit cookie" addon voor firefox? Niet zo moeilijk lijkt me ?!
[off]
Wil niet denigrerend overkomen, maar dit had je zelf toch ook wel kunnen bedenken?!
[/off]
Wacht gewoon tot dat ie over-the-air gepusht wordt?
Toon MeerHallo,
Dit komt omdat er al outputnis geweest voor session_start.
Dit moet je dan dus zien op te lossen. Ob_start onnodig gebruiken raad ik af.
Mogelijk dat het probleem is is dat op regel 1 een enter staat.
Mvg,
Tim
OB_START wordt meerendeel vaak gebruikt voor "Header("Location: LINK");"
Als die tevaak voorkomen etcetera. dan krijg je ook headers already sent enzo.. en dat is op te lossen met ob_start
Maar je hebt gelijk wat betreft het gebruik ervan, het liefst vermijden dus!
als dat je index is waar roep je header.php op dan?
CSF is beter uiteraard, alles in 1
Ok.. doe het dan eens anders, haal overal ob_start, ob_end_flush en session_start(); weg. en zet het in je index.php
In je index.php werk je denk ik als volgt
Als bovenstaand het geval is, dan doe je het volgende
<?php
ob_start();
session_start();
// INCLUDE JE HEADER
// INCLUDE PAGES
// INCLUDE FOOTER
ob_end_flush();
?>
Toon Meer
Zorg ook dat nergens anders meer een session start staat, evenals ob start etcetera, dan krijg je namelijk conflicten, zoals de melding al zegt. Session has already been sent. (1) Session_start() is al eerder opgeroepen. 2) het staat op de verkeerde plaats).
Zorg er ook zeker voor dat je begint op regel 2 met ob_start etc en niet op regel 5 of 10. ALWAYS ON TOP
Verder zorg dat elke pagina via index loopt, en het werkt als een zonnetje
Welk script is dat wat je nu meegeeft? Het stukje uit de header.php ?!
daarnaast.. is het niet verstandiger je cookie_login te encoden met een salt ofzo?
<?
ob_start();
session_start( );
require_once($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/db_connect.php');
if ($_SESSION['logged_in'] != 1 && isset($_COOKIE['login_cookie'])) {
list($user, $pass) = explode('[]', $_COOKIE['login_cookie']);
$qu = mysql_query("SELECT `user_password` FROM `members` WHERE `username` = '".addslashes($user)."'");
if (mysql_num_rows($qu) == 1) {
$passw = mysql_fetch_object($qu);
if ($passw->user_password == $pass) {
$_SESSION['logged_in'] = 1;
$_SESSION['username'] = $user;
$_SESSION['password'] = $pass;
}
}
}
if(!isset($_SESSION['username']) && !isset($_SESSION['password'])) {
$_SESSION['logged_in'] = 0;
$user = "Guest";
}
?>
Toon Meer
Installeer edit this cookie 2.0 in chrome. en je kan alles zien wat voor cookies opgeslagen worden.
je kan ook var_dump($_COOKIE) doen ...
Maar worden de cookies uberhaupt aangemaakt .. ?
Lees mn vorige reactie, heb het zojuist aangepast, maar waar het op neerkomt in het script wat je geplaatst hebt zie je de code van mijn vorige reactie..
daar heeft het mee te maken lijkt me..
Daarnaast. Hij maakt het koekje wel aan? dus dat de een een koekje heb en de ander..
Dus als je de pagina gebruikt heb je VPActive en TWAActive als koekjes ?!
Regel 106... hoe komt hij aan "NAME" ?
Want als je die functie in beide uitvoerscripts aanpast dus
Zo zou het moeten werken volgens je script om een KOEKJE te zetten, nu moet je dus die functie ergens opzoeken en dan aanpassen aan je wensen
EDIT:
Ik kijk even verder dan mn neus lang is en ik zie dit
var isTWAActive = getCookie("TWAActive") == "true";
if (location.href.indexOf('changeStatusy=') > -1)
{
isTWAActive = location.href.indexOf('changeStatusy=true') > -1;
setCookie("TWAActive", isTWAActive);
};
Hier zet hij het koekje voor je klaar.. dus.. dat heb je bij de ander niet precies zo gedaan maar dar heb je van "TWAActive" , "VPActive" gemaakt.
Heeft het script misschien behoefte aan die extra CAPITAL? dus "VPAActive" ??
Beetje onderzoek doen mag ook. Dit is gewoon kwestie van CSS helpsheet erbij pakken.
http://www.w3schools.com/css/css_positioning.asp
Success met leren, want dat heb je ECHT nodig.
tablet is van de kijkshop!
Reken d'r maar niet op dat je hier uberhaupt windows 8 opkrijgt evenmin windows RT... die dingen zijn meestal aangepast op android en draait windows 8 niet tot slecht tot uitermate teleurstellend als het mogelijk was geweest.
Ach. alles wordt duurder. het is een spelletje zoals. de lonen blijven laag en stijgen minder als voorheen maar we maken alles wel duurder.
Simpel voorbeeld. Sinds 1 Januari is bij de lidl drinken wat ik standaard haal met 25 cent de lucht in gegaan. Maar dan moet je wel rekening houden dat ik nogsteeds dezelfde verdiensten heb. en wel evenveel in moet kopen.. Meestal drink ik op een week 20 pakken .. nouja dat is al 5 euro meer per week. 20 euro per maand. maar wel t zelfde loon.
Ander voorbeeld. 2010 kocht je bij de NS nog een kaartje voor een ritje Zwolle-Enschede met 40% korting voor 9,- voor de trein. LETOP: RETOUR . 2012 is het nu 13.40 stijging van 4.40,- en dan durven ze nog te beweren dat ov chip goedkoper is..
Haha,, Ik ga maar verder met mn "Love for Music" facebook pagina.. Even meer likes krijgen enzo.. =D
Tim,
Breng is een busbedrijf like connexxion of syntus .. Ze werken ook met OV.. alleen nu hebben ze een landelijk iets ingevoerd vanaf 1 januari waardoor je dus geen losse abbo's meer kan kopen etcetera . Omdat alle kaartjes uitgefaserd worden uiteindelijk.
En de OV-Chip digitaal is uit te breiden met producten maakt dat een potentieel voor veel inkomsten binnen nu en 2 jaar Een OV-Abbo van een maand op traject is al gauw 50 euro.. en dan heb je enkel bus. maar 1 traject
GOEIE nacht mensen!
Nog belangrijke dingen te doen of wat?