Posts by ZiraX

Poort wijzigen is wel leuk maar niet echt noodzakelijk.
    Dit is zo te achterhalen ;)

Licht eraan of jij je server open of dicht hebt.. Je kan poorten verbergen of laten zien als gesloten. tevens heb ik mijn ssh zo ingesteld dat ik via een app op mijn telefoon een eventueel ip kan toevoegen aan de access list. waarna ik kan inloggen in ssh op een random gekozen poort. =)

Daarna su - een wachtwoord van een kilometer lang en root access :)

----

Het is tevens ook te adviseren om te zorgen dat niemand behalve de hoofdgebruiker ( JIJ :: admin ) de root kan starten. Dan kun je zelfs iedereen ssh geven voor hun lokale gebied. Soms is dit nog wel eens handig.

'Microsoft werkt aan eigen slimme polshorloge'???

Allereerst vet veel verkeerde zinsopbouw etcetera. 'Slimme' == 'slim', de zin hoort te zijn 'Microsoft werkt aan EEN slim polshorloge'.
    ====

maar daarnaast, dikke boeien.. project glass wordt gruwelijk.! Excuse me.. IS GRUWELIJK :D

Neem contact op met de support van TransIP, mocht je daadwerkelijk in je gelijk staan krijg je het gewoon terug. Mocht je toch zeker weten dat het onterecht is afgeschreven kun je het binnen 6 weken laten storneren via de bank. (Met internetbankieren gelijk, dan staat t de volgende dag er nog op :-))

Ik heb het script even in de debugger gehangen. Het probleem zit hem erin dat wanneer er slechts een element bestaat met de naam price[], er geen array wordt gereturned, maar enkele dat element. Als er meerdere instaan, dan bevat elements['price[]'] wel een array.

Het beste lijkt me als je de price elementen anders selecteert.

Overigens zou ik je aanraden een framework als jQuery te gebruiken, en niet alles op de global scope te definiëren.

Bedankt voor je reactie, en nee ik hou het liever op deze manier omdat het toch niet heel erg openbaar iets wordt ofzo. Ik ben opzoek naar de oplossing, heb dit ook maar ergens weggeplukt omdat ik totaal geen held ben in javascript dus ik weet niet wat je precies bedoelt met elementen anders selecteren.

Maar ik weet dus nu wat de fout is maar hoe los ik het op dan :/ want as said. Kennis van javascript heb ik niet :p tot dusverre dat ik het kan knippen en plakken en gebruiken voor mn doelen maar dit is toch echt een stap te ver dan weer. :#

Hoi ,

Back van weggeweest en meteen maar in huis vallen met een probleem waar ik al dagen tegen aan loop. Niemand schijnt het probleem te kunnen oplossen, dus ik hoop hier iemand te vinden die mij dan toch eindelijk zou kunnen helpen met het oplossen van het probleem.

Ik ben bezig met een offerte systeem en ik heb daarbij een duplicate method toegepast zodat ik elke keer een rij velden kan dupliceren, dit werkt allemaal perfect. Ook het berekenen van de waardes werkt tot dusdanige hoogte redelijk. Het probleem waar ik tegen aan hik is het volgende:

Als ik een enkele rij invul dan krijg ik output 0 of geen output, dupliceer ik het veld zodat ik 2 outputs heb dan berekend hij alles netjes wel zie bijlages voor voorbeeld.
    Bijlage1: knipsel-werktniet ( Is waar het niet werkt) , bijlage2: knipsel-werkt ( Is waar het wel werkt.).

Dit is de code:

Het bijbehorende formulier:

ik hoop dat er hier iemand is die mij hiermee zou kunnen helpen. Het maakt me helemaal gek.

Bedankt alvast,

Kevin.

Ja dat weet ik daarvoor maakte ik me niet druk om de 13,33 - 16 gb maar nu mist er nog zomaar een 6gb die ik me niet kan veroorloven want nu wilt hij niet eens dingen updaten omdat er dan te weinig ruimte is..

Je kan op je pc aansluiten en dan hidden files en folders weergeven aanzetten op windows. Misschien zie je extra bestanden of iig kijken waar t vandaan komt.

tevens kun je ook treesize gebruiken om te kijken waar welke mb's gebuikt worden. Als het een kwestie is van onvindbaar oid. of systeem bestand die evt. te groot is ( wel ff nachecken ofc.) dan rest alleen een keer naar fabrieksinstellingen zetten ?

dan ligt dat aan jou PHPMyAdmin, want deze tabel werkt perfect bij mijn phpmyadmin. Zowel Lokaal (usbwebserver, xammp) als Online (Hosting, Server, )

nee dit is perfect bedankt voor dit fils

ik wil inderdaad het blokeren van mijn site :thumbup:

Leer dan beter te formuleren, want met deze halfbakken uitleg had je meestal geen antwoord gehad. Respect voor Fils dat ie je toch wilt helpen.

SQL
    CREATE TABLE IF NOT EXISTS `gebruikers` (
      `id` int(10) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
      `gebruikersnaam` varchar(100) DEFAULT NULL,
      `password` varchar(250) DEFAULT NULL,
      `datum` varchar(20) DEFAULT NULL,
      `mail` varchar(100) DEFAULT NULL,
      PRIMARY KEY (`id`)
    ) ENGINE=MyISAM AUTO_INCREMENT=1 ;

probeer dit eens?