Ik snap eigenlijk niet waarom jij hier moeilijk over komt doen?!
Je bericht is een beetje aanvallend, maar tergelijketijd, spreek jij jezelf soms tegen.
Altans, je context laat het toch blijken.
Posts by J.Hermans
-
-
Hoi,
Ik ben met een wordpress site bezig.
Ik heb op een subdomein een forum cms geinstalleerd MYBB.Maar nu had ik een plugin gevonden die je MYBB forums kan configureren met je wordpress site.
Nu heb ik dat allemaal geinstalleerd volgens de readme file die erbij zit.En volgens het filmpje zou er een positieve message moeten komen.
dat de plugin dus succesvol is geinstalleerd.
Maar dat doet die dus niet.Er is ergens iets mis, ik heb het al proberen te reinstallen. Maar steeds loop ik tegen de muur.
Is er iemand die me even kan helpen aub? -
Hoi,
Ik ben opzoek naar iemand die een Wordpress Gaming theme kan maken voor me.
De hoofdkleuren zouden donker blauw en donker grijs moeten zijn.
Logo word ook ontworpen door de designer.Baseren op deze layout DoubleDutch Dragons - Forum - Index
Budget: ca 200 euro inclusief inbouw op site.
Levering: Binnen de 3 weken
Extra info: De layout word gebruikt op de wordpress site. En het forum dat word gelinkt via wordpress. -
-
Zit in bepaalde usb apparaten van bepaalde merken?
Ik heb net 5 usb sleutels besteld van Lacie.Hoop dat er geen problemen van komen.
-
Ik ga het nog enkele maanden afwachten.
Horen naar reacties etc etc.Als het echt goed wertkt, en op punt staat.
Zal ik mezelf ook wel zo een bandje aanschaffen :d -
Misschien handig?
1701 hotels in Londen. Hotels met Laagsteprijsgarantie! - Booking.comVia deze site heb ik al eens een huyis kunnen huren voor een vakantie in spanje.
Misschien vind je hier wel iets!Succes alvast!
-
Was je nou gehacked? of was het een technisch probleem?
-
Ik huur altijd mijn servers.
Kost je wel geld, maar je bent zeker dat als er iets is, dat word verholpen.Natuurlijk moet je wel een goede host hebben, die goede support kan leveren.
Maar ook goede hardware heeft.Vroeger was achos.nl een goede, maar die is al even gestopt.
Verder doe ik het nu via serverbuilds. Zeer tevreden en super support. -
-
Afwachten maar.
Ik wil zeker zo een toestelletje kopen.Heb al iemand in men vriendenkring die er eentje heeft.
En het is echt een fantastisch toestel. Wel erg groot, maar is super snel, helder scherm.
En voor Telenet klanten denk ik dat de 4G beperking geen probleem zal zijn.Ik kan haast neit meer wachten xD
-
Ik heb ook meteen een videoreview vanop Tweakers geschaakt.
Hierbij een review:
OnePlus One Review - Nexus-concurrent van Chinese nieuwkomer - Video's - TweakersIk ben zeer curieus, en zal ook deze telefoon aanschaffen in de zeer nabije toekomst.
-
Kijk ook uit naar een invite.
Kan iemand me eentje bezorgen? -
Invites gestuurd in prive bericht.
Heb er nog 1 over.Aangezien de invites bijna zijn afgelopen zal ik de laatste hier plaatsen in het topic.
Haal deze even door een strrev(Online strrev() function - Online PHP functions) functie heen, want de link is omgedraait.
0IJH-PHK0-9YKJ-KFKT/mialc/etivni/ten.sulpeno.tnuocca//:sptthDit aangezien er veel bots actief zijn die het hele internet afzoeken naar invite links.
Als je die nog over hebt, is die bij mij altijd welkom
-
Ja, maar ik vind een laptop handiger, zeker als je powerpoint presentaties gaat geven.
En dat je alles via een projecter gaat/kan doen.. -
Ik gebruik vooral mijn laptop om presentaties te maken voor mijn werk.
Maar ook voor de meetings die we wekelijks hebben.Gemakkelijker dingen te noteren, en ze achteraf uitgebreid bij te werken.
Vooral zakelijk gaat de laptop mee, en ja als ik eens niet op de desktop ben, en likker wil chillen in de tuin of zetel of waar dan ook.Smartphone is voor mij, puur voor onderweg of als ik snel even mails of Facebook wil checken.
-
Ik heb iemand nodig die een video kan renderen die via een camera is opgenomen.
De kwaliteit is namelijk te hoog om op Facebook te zetten.En de kwaliteit zou naar omlaag moeten.
Dus ik heb iemand nodig die me daarmee kan helpen.
Ik hoop dan ook dat dit gratis kan, aangezien dit eigelijk niet veel werk zou mogen zijn.Alvast bedankt!
-
Ik kan helaasd niet mee.
Want op team vergadering is er een "zakenrijsje" naar Budabepest gepland met ons team. -
We hebben een upgrade uitgevoerd naar het business pack :d
Werkt prima! -
Momenteel nog geen spijt van.
Werkt perfect, en de Crew vind het ook ideaal.