Posts by WHMCSAddons

**Edit: na gesprek met K.Rens bemoei ik me er niet meer mee, als je iets openbaar plaatst kan je commentaar verwachten daar is een forum voor.**

Had nog een film maar kan niet op de naam ervan komen, ging over een aantal mensen die in een grot gingen wandelen en stuk voor stuk af vermoord werden.
    Geen idee wat de naam ervan is maar die mag ook nog in me top10 geplaatst worden vind ik wel een toffe film :thumbup:

Starohosting
    Je hebt er blijkbaar niks van geleerd want je maakt alweer dezelfde fout als voorheen, neem eens je tijd en kijk wat je fout aan het doen ben anders kom je voor elke nieuwe regel terug.

@BrokenTrack
    Thnx, wordt het daar ook deel voor deel uitgelegd wat het precies allemaal doet ?

Heb voor als nog een aantal functie namen genoteerd waar ik een uitgebreidere informatie bron over ga zoeken.

Ik heb het geprobeerd alleen kom ik er niet uit miss dat iemand hem werkend kan maken zodat ik verder kan bestuderen de code dan.

Misschien word ik dan wijzer.

PHP
    <?PHP if(ingelogd() == TRUE){ ?>
    <script language="JavaScript" type="text/javascript"> 
    function uitloggen(){ if (confirm("Weet u zeker dat u op de account '<?php echo getgebruikersnaam($_COOKIE['id']); ?>' wilt uitloggen?")){
     window.location="uitloggen.php";
    } 
    <?PHP } ?> 
    </script>

Dit doe ik niet vaak maar hoop dat je nu zelf inziet wat er fout is gegaan, zo ja geef dan even aan wat er fout aan was.

Hi,

Ik ben bezig om jQuery te leren aangezien ik er niet veel over wist, nu wil ik een slider gaan maken, gewoon simpel.
    Ik zoek hiervoor een aantal tutorials waarin de functies goed uitgelegd worden zodat het te begrijpen is.

Idee:
    Ik wil 1 hoofdslider, en daaronder een 4 stuks aantal afbeeldingen met een click functie.

Heeft iemand een leuke tutorial hiervoor?

Hi,

Voor een opdracht zoek ik iemand die een design kan nabouwen en omzetten, geen grafisch inzicht nodig het voorbeeld is aanwezig.

Uitleg:
    Voor een opdracht zoek ik een designer die een ontwerp kan nabouwen en omzetten, let op hier zit jQuery bij.

Wat verwachten wij:

1. Het .psd ontwerp waarin hij nagemaakt is.
    2. Omzetten in .HTML, .CSS, afbeeldingen, en benodigde jQuery/Javascript.

Voorwaarden:

1. Wij nemen alle risico op ons, de designer zal nergens verantwoordelijk voor worden gehouden.
    2. Het design dient eerst te worden gekeurd alvorens het omzetten ervan.
    3. Bij akkoord omzetten en W3C Valid maken volgens de web standaard.

Wij geven liever geen extra informatie op het forum, indien er interesse is kunt u contact met mij opnemen.
    Budget is bespreekbaar nadat er een akkoord gegeven is, wij zullen dus eerst contact opzoeken met u.
    Mocht iets onduidelijk zijn mag dit natuurlijk gevraagd worden, hier zullen wij dan zo correct als mogelijk op antwoorden.

Er is iemand gevonden die dit voor ons kan realiseren, topic mag gesloten worden.

Mvg,
    Fils.

Die verrekte code tags fixen zou een wereld van verschil zijn, momenteel is dat erg irritant aangezien jou nette code als stront weergeven wordt.

Excuse my language :D

Cronjob voert je pagina uit (soort automatisch bezoek aan het script).

Dus als jij een PHP pagina maakt die je MySQLi uitvoert, dan kan je in je cronjob zeggen "bezoek die pagina per uur".

Zou hem wel buiten je public_html zetten, ik zelf gebruik normaal gesproken een eigen map bijvoorbeeld een MD5 hash van een bepaalde benaming.
    Deze plaats ik dan buiten de public_html zodat hij in de browser niet te bereiken is, dan kan de server deze alleen per uur uitvoeren.

jopitan
    Laptop komt inderdaad zelf volgens mij uit 2010, werkt voor mij nog prima zit er niet op te gamen of zo, enkel wat werk verricht ik hierop.
    Goedkoop kan je hem niet noemen, me kast is ouder en heeft ongeveer hetzelfde gekost maar trekt veel meer en daar kan ik ook veel meer op, echter is dat een i3 core.

Laat hem morgen even nakijken, bedankt voor alle reacties en hulp.