Een kast/laptop mag geloof ik max. 65 graden worden, daarna slaat hij af.
Ook eens gekeken of hij schoon is aan de binnenkant, het zijn namelijk enorme stofzuigers na een tijd zit hij aardig vol.
Een kast/laptop mag geloof ik max. 65 graden worden, daarna slaat hij af.
Ook eens gekeken of hij schoon is aan de binnenkant, het zijn namelijk enorme stofzuigers na een tijd zit hij aardig vol.
function shortTxt($input, $length = 30)
{
if (strlen($input) > $length)
{
// If so, cut the string at the character limit
$new_text = substr($input, 0, $length);
// Trim off white space
$new_text = trim($new_text);
// Add at end of text ...
return $new_text . "...";
}
// If not just return the text as is
else
{
return $input;
}
}
Toon Meer
Kan je gebruiken als: shortTxt($text); of shortTxt($text, 50);
Hij staat standaard op 30 characters, maar je kan indien meer ook meegegeven aan deze functie.
Een CSS Reset zal in feite de browser styling resetten op bijvoorbeeld line-height en dat soort items.
De reden dat die van jou momenteel niet werkt is vermoedelijk dat hij in elke browser weer anders reageert.
CSS Reset:
De reset zal in feite alle browser resetten naar jou standaard css opmaak, vermoedelijk heb je daarom dit probleem nu.
Zou het eens proberen, mocht je nog problemen ondervinden kan je dit altijd nog navragen op ICTs.
Een kleine tip:
Volgende keer als iemand je CSS/HTML opmaak doet controleer dit alvorens je overgaat tot akkoord.
"Drie vertegenwoordigers van Huawei, die ook in de zaal waren, konden de lezing niet waarderen en vertrokken al snel toen Linder met zijn lezing begon"
Waarheid is hard ?
Heb je CSS reset al eens geprobeerd ?
Google => CSS Reset
Nouja er is dus nog iemand bezig dus dubbel zoveel kans dat je het krijgt, vind ik wel nieuws hoor ?
@BrokenTrack
Klopt maar dat is de € 100.00 variant, dit is weer een duurdere melding.
Waarschijnlijk een andere partij die het na gaat doen om er een slag uit te slaan.
Slecht virus waar mensen blijkbaar toch nog steeds intrappen, op MSN is er een soort gelijke variant.
Gewoon 3x nadenken voor je ergens op klikt dan is er niks aan de hand.
Daarom haat ik dus die shortner links, je ziet niet waar je heen gaat...
@BrokenTrack
De 100 euro variant is oud, dit is weer een nieuwe melding die gemaakt is.
Wel een hele domme virus want die heb je binnen 10 minuten uit je pc en dat zonder bestanden verlies...
Tip:
Houd Java up 2 date, ze misbruiken een lek in de verouderde versie van Java.
L.Groot
Je bent gelukkig niet de enigste, trieste bende daar wil onderhand niemand meer straks maar daar komen ze wel achter vroeg of laat.
Verder deel ik jou mening in hun 'kwaliteit' aan 'service' wat ze dus voor 0,0 bieden.
@TS
Wat je ook kan doen is een USBWebserver, XAMPP of andere software op je pc/laptop draaien, op die manier hoef je nog niks in te kopen.
Dan kan je in alle rust even nagaan wat het allemaal precies doet, en wanneer iets niet duidelijk is met de persoon via Skype/Msn o.i.d. overleggen.
Hi,
heb een aantal domeinen waar ik vanaf wil en niks meer mee doe, ze staan allemaal bij TransIP Bv:
Vendettagame.com:
Bieden vanaf 7.50, en opbieden met 1.00, buynow 15.00.
Vendettagame.nl:
Bieden vanaf 7.00, en opbieden met 0.50, buynow 10.00.
Internetbron.nl:
Bieden vanaf 10.00, en opbieden met 1.00, buynow 35.00.
Voor alle domeinen geld een houders wijziging verplichting.
Betalen met:
Paypal | iDeal | Overschrijven
Overige vragen:
Graag per PM indien er nog vragen zijn, als het topic onduidelijk is zal ik hem aanvullen.
Maar graag geen reacties daarover, ik reageer netjes op me pm zodat ik het topic kan aanpassing indien onduidelijk.
Goodluck
De CP source is en zal niet worden vrijgegeven.
CP had als basis webtiger (correct me if i'am wrong) maar had allerlei op maat gemaakte opties die nergens te vinden zijn.
ICTS maakt gebruik van BurningBoard van Woltlab. Daar hangt wel een klein prijskaartje aan.
Over welke opties hebben we het dan precies?
Kan me geen uniek iets herinneren aan de cp source...
Het is een protest actie, daarmee bereiken ze dat je niet alles duurder moet maken voor een student.
Al is de protest niet legaal het geeft wel aan dat ze het er duidelijk niet mee eens zijn.
Begin was het leuk maar zoals eerder aangegeven begint het nu irritant te worden...
Wil je überhaupt wel geholpen worden ? Lijkt er nu op dat iemand maar gedwongen antwoord moet geven omdat jij er geen zin in hebt (zo komt het althans wel over op mij)...
Javascript geeft geen foutmelding terug?
Hoe heb je dit getest als ik vragen mag?
Verder zijn die quotes (") om je variable heen nergens voor nodig, kan je dus gewoon weghouden.
1. JavaScript returned ook geen errors?
2. Staat de error_reporting wel aan?
3. Wat zijn de waardes die naar JavaScript gestuurd worden var_dump
Kan zo nog wel even doorgaan, maar denk dat dit wel een basis vraag is die iedereen zal stellen hierover.
Hi,
Voor een klant ben ik opzoek naar een oplossing voor een Addon die helaas nu niet werkt omdat de klant DirectAdmin heeft op zijn servers.
Hij heeft een Installatron licentie afgenomen om het voor zijn klanten simpel te houden om bijvoorbeeld een Wordpress te installeren.
Echter wil hij met zijn WHMCS een 'direct service' aanbieden die de Wordpress vrijwel direct na aankoop al klaar zal staan.
Wij hebben gekeken naar de 'GK~root' Addon maar die is alleen beschikbaar voor de cPanel servers en niet voor DirectAdmin.
Heeft iemand hier ervaring mee en weet diegene eventueel een oplossing hiervoor zodat de klant verder kan ?
Dat was hem thnx, kon niet meer op de naam komen
Net terug gezocht, is inderdaad een speculatie van de media zelf.
Maar komen ze er pas 1 week later achter ondanks alle rep en roer in de media, nee ze houden zich gewoon van de domme en geven het een simpele mensen fout.