Posts by WHMCSAddons

J.Rijdes
    Kan je de website wel gewoon bereiken?
    Wellicht even vragen of je in de firewall terecht bent gekomen door bijvoorbeeld in een keer van de FTP downloaden.
    Meestal zit er een limiet op verbindings aanvragen, die overschrijf je al snel als je een FTP download en dan kom je in een blacklist.

Waar host je als ik vragen mag?

Vermoedelijk een blokkade op service nummers, deze heb ik zelf ook, kan sms-diensten niet meer bereiken vanaf me mobiele telefoon.
    Zoals L.Groot al vermeld even een telefoontje naar de provider en vragen of er een blokkade op zit.

Verkoop met Aardon1232 is ook geslaagd, ik heb enkel nog 2 domeinnamen in de aanbieding.

Mag ook een leuk bod op gedaan worden als je 10 euro teveel vind, wil er minimaal 5 euro voor, beide domeinen.

Domeinnaam(en) te koop:
    - vendetta*game.nl | 5€
    - vendetta*game.com | 5€
    - php*box.nl | 60€
    - TB*forum.eu | 2€

Verwijder de sterretjes voor de juiste naam, niet in het topic plaatsen a.u.b.
    PHP*Box wordt met alles geleverd, dus ook de inhoud van de shop zelf zit daarbij.
    Er kan niet geboden worden, dit zijn vaste prijzen die ik ervoor wil hebben.

Huidige registrar:
    TransIP B.v. (gratis push mogelijk, houder wijziging verplicht.)

Domeinen zijn apart verkrijgbaar:
    Ja

Statistieken:
    niet van toepassing

Betaling via:
    Paypal | Overschrijving | Andere

Goed gesprek gehad met duidelijkheid over het systeem en wat de rechten zijn.
    Ik heb het systeem zelf afgenomen, moet helaas alleen wachten omdat de persoon zelf niet aanwezig is.

Reza
    Vermeld wel even dat ze alleen het systeem krijgen, domein zit er niet bij inbegrepen.
    Ook kan er vermoedelijk geen .psd formaat logo geleverd worden, gelukkig kan ik deze zelf wel maken.

Tim
    Als hun niks gedaan hadden was die jongen nooit opgespoord omdat niemand wist wie het daadwerkelijk was.
    Dan had hij dus zijn straf ontlopen en had niemand de echte reden van haar zelfmoord geweten.

Met andere woorden, hun hebben het juist aan het licht gebracht om te laten zien dit kan zo niet verder hij moet gestraft worden.
    Snap jou punt ook wel maar denk dat de politie of wie dan ook niet na een zelfmoord internet gaat afpluizen naar een dader.
    Anonymous heeft zich al vaker bewezen sneller te zijn dan de authoriteiten, ze mogen dus blij zijn dat ze dit onthullen, maakt het alleen maar makkelijker de knul op te sporen.

https://www.wefact.nl/ is ook een mooi systeem, niet zo uitgebreid als WHMCS maar doet wel wat je wil doen.
    Je BTW aangifte zit hier ook in verwerkt, en je kan als ik me niet vergis alles in het Nederlands maken.
    Echter is ook in deze code alles gecodeerd, op het bestelformulier van de klanten na, die kan je gewoon aanpassen.

Misschien even echo's plaatsen in je script.

bijvoorbeeld onder "if($value[0] == $prod_id)" zet je iets van " echo 'value0 = prodId'; " en onder de else iets van "echo 'value0 != proId';".. etc.. etc.. en dan kan je zien waar het script heen gaat.

Daarmee bedoelde ik dus dat dit al met een postback gedaan is, leverde niks raars op waardoor de code niet zou werken.

Oplossing:
    Heb voor alle onderdelen maar een aparte sessie waarbij hij gevuld wordt.
    Op deze manier werkt het namelijk vreemd genoeg wel correct.

Hey Fils,

Ik heb je code even bekeken en heb misschien een aantal opmerkingen / tips & tricks.

• Je checkt $_POST["excursieID"] niet of hij geset is, tenzij je dit eerder doet natuurlijk.
    • Je kijk op regel 4 of $_SESSION['customer'] is geset, niet of deze gevult of een array is. Ik raad je aan om de functie empty () te bebruiken & eventueel de functie is_array () om er zeker van te zijn dat 't om een array gaat.
    • Kan het zijn dat $value[0] altijd $prod_id is? Misschien zou je dit kunnen debuggen d.m.v. een echo of iets dergelijks onder de if en else neer te zetten zodat je kan zien welke van de twee word uitgevoerd.
    • Het volgende: $_SESSION["customer"] = array_push($_SESSION["customer"], array($prod_id, $quantity));. Misschien kan je dit eens proberen: $_SESSION["customer"][] = Array ($prod_id, $quantity); Dit is volgens een reactie op de array_push functie ook sneller dan array_push zelf. (bron: Klik)

Wat bedoel je daarnaast precies met "Wanneer worden die code functies nou eens gemaakt, ik ga tot die tijd alles gewoon extern plaatsen!"?
    kan je niet gewoon de [ php ] en [/ php ] tags gebruiken?? Of bedoel je dat niet?

• Is een standaard unieke waarde die verstuurd wordt zodat ik weet om welke product het gaat.
    • Heb deze eraan toegevoegd, gaat ten alle tijden om een array dus goed opgemerkt!
    • $value[0] is het eerste gedeelte van de array, als die niet bestaat maakt hij een nieuwe aan.
    • Gewijzigd, bedankt voor de opmerking hiervan, wist niet dat het op jou manier sneller zou werken.

Code werkt helaas alleen nog steeds niet, wederom ook weer zonder een foutmelding.

(Code tags van ICTs zijn nog steeds een faal, hij verwijderd al je tabs en enters uit de code.)

Hi,

Ik ben bezig met een reservering proces voor de bezoekers die spullen aan hun reservering toevoegen.
    Echt vult hij de array niet op met de aangegeven waarde, krijg hier ook geen foutmelding op terug tijdens debuggen.

Wanneer worden die code functies nou eens gemaakt, ik ga tot die tijd alles gewoon extern plaatsen!
    code: http://plaatscode.be/141968/
    Pass: icts

Er wordt een sessie met de naam 'customer' op de hoofdpagina aangemaakt al voor de bezoeker de website kan doorzoeken.
    Tijdens een var_dump is deze dus ook zichtbaar actief, enkel kan ik deze met de bovenstaande code niet aanvullen.

Iemand een idee?

"Ik heb alles al geprobeerd. Heb ook al gegoogled. Iemand heb ook mee gekeken via teamviewer maar die weet het ook niet."

Dit weet je 100% zeker?

Want als ik lijn 7 t/m 15 bekijk zitten er al sowieso dingen die niet helemaal kloppen..
    En je gaat van MySQLi over op MySQL, dus in hoe ver heb je dit aangepast?