Posts by WHMCSAddons

L.Groot
    1) Kost geen €400 doe je research eerst voor je dit plaatst: http://www.microsoftstore.com/…L/pdp/productID.256400400 € 59.99

2) Heb Windows 8 in een beta fase gedraaid, menu is heel even wennen maar uiteindelijk heel makkelijk te beheren, je hebt nu 1 volledig overzicht hierop.
    3) Start menu is nu volledig overlayed, dus het menu wat je nu ziet, als je de windows toets intypt krijg je gewoon een bureablad (zie screen).
    4) Kinderziektes zullen altijd blijven, maar hij is voor nu wel gebruiksvriendelijk, updates draaien blijft dus wel belangrijk.

Ik vond het persoonlijk erg wennen, wat wel leuk is om te weten: Windows 8 is in minder dan 10 seconden klaar en opgestart.
    Het is maar net wat je gewent bent, Windows 7 zag er ook gek uit na XP/Vista dus het is een kwestie van smaak en wennen.

Screen:
    Links is je bureaublad en rechts is dus in feite je menu.

L.Groot
    Dat is de meest grootste onzin ooit dat een eigen systeem niet te vinden is, klinkt als of ze een eigen code taal ontwikkeld hebben die niemand heeft en/of kent.
    Ik start zelf ook niet veel onderwerpen omdat ik eerst ga zoeken naar iets, dit weet ik uit me hoofd dus daarom vraag ik dit soort dingen ook niet op fora's aangezien dit nutteloos is.
    Maar je kan niet verwachten dat elk lid hier het niveau van Tim, Patrick, mij en andere heeft want dat gaat niet, we zijn allemaal anders en daar ben ik ook heel blij mee.
    Jullie oude regels vermelde altijd "Houd rekening met het niveau van de topic starter", hier merk ik sinds de V5 heel weinig van en iedereen wordt maar met een reactie naar Google geschopt.
    Ik zeg het hard maar zo komt het inmiddels ook over op alle leden, niemand start hier straks nog met plezier een ontwerp omdat er altijd 1 standaard antwoord zal zijn.

Citaat

Reacties met alleen "Zoek maar op Google" of "Heb je Google wel gebruikt?" worden gewoon verwijderd en door mij soms bestraft.

Neem het niet te serieus Tim, maar dit doet Tim ook op die manier, waarom worden de moderators dan voorgetrokken als hun het in een reactie plaatsen?

Tim
    Ik weet dat veel mensen te lui zijn om ook maar iets te zoeken en hier een antwoord zoekt, maar wie is er dan zo dom een antwoord te geven?
    Geef hem dan gewoon een manier van debuggen, we zijn zelf zo stom om elke keer een antwoord te geven waar ze uiteindelijk klaar mee zijn toch?

Ik zelf programmeer ook dagelijks voornamelijk wel PHP maar soms zijn er dingen die ik gewoon echt niet kan vinden, nou ben ik een stomme lul om 3 dagen te zoeken omdat ik ervan wil leren (gebeurd niet vaak).
    Maar fora's zijn er met een doel om andere mensen te helpen, als we dat niet kunnen bieden wat doen we hier dan überhaupt nog?

Hi,

Ik zie in veel topics mensen reageren dat je eerst Google moet raadplegen alvorens je een vraag gaat stellen.
    Wat ik er niet van snap is dat je de content van ICTs daarmee ook omlaag houd, alle topics & antwoorden worden ge-indexeert.

Een simpele vraag:
    Waarom zouden leden hier nog een onderwerp starten als alles toch op Google e.d. te vinden is?
    Ik denk dat het onderwerp duidelijker maken belangrijker is dan iedereen naar Google te sturen.
    Daarin tegen heeft ICTs nog steeds veel bugs en fouten, dus mensen wegsturen lijkt mij niet geheel slim.

Ik denk dat hier eens over nagedacht mag worden voor we weer zo een reactie gaan plaatsen.
    Niet iedereen heeft dezelfde denkwijze of slimme zoek ideeën dan andere personen.

Mening mag, maar wel netjes!

Hi,

Voor een nieuw concept wat ik gekocht heb van Reza zoek ik een totaal nieuw design wat aanspreekt en vertrouwelijk overkomt.
    Het concept is hetzelfde als http://www.koopeentweet.nl maar de programmering wordt hiervan volledig aangepakt (een drama code).
    Aangezien de code toch een vernieuwing krijgt dacht ik direct ook aan het ontwerp wat erin verwerkt is, dit wil ik toch anders hebben.
    Kleur gebruik vind ik wel mooi verdeeld over die website maar het is niet helemaal de indeling wat ik erin zoek, het is in mijn ogen ook niet geheel strak.

Wat bied ik:
    De winnaar van de contest krijgt € 100,00 voor het ontwerp, de slicing/basing verzorg ik geheel zelf.

Wat verwacht ik:
    Enkel een .psd bestand met eventuele fonts en iconen die erin verwerkt zijn.

Betrouwbaar:
    Veel mensen weten helaas niet wie ik ben, maar ik ben altijd iemand van me woord, ik zal dus voor 100% betalen.
    Indien er bevestiging nodig is kan Willem dit doen, die kent mij persoonlijk en heeft verschillende gegevens van me.
    Als de moderators een stukje zekerheid zouden willen kan dit per PM gevraagd worden, dan verstrek ik wat informatie.

Wanneer:
    Ik wil iedereen de gelegenheid bieden en geef daarom tot 5-11-2012 de tijd een inzending te doen.
    Indien er feedback nodig is kan je deze in het topic plaatsen, dan probeer ik hem te keuren en te corrigeren waar nodig is.
    Het ontwerp wat mij het meeste aanspreekt zal de winnaar zijn en dus verdere contact met mij krijgen over de afhandeling.
    Er gaat overigens niks op factuur, het is een privé project dus wil van niemand facturen ontvangen hiervan.

Mis ik iets, laat het weten dan zal ik het topic bijwerken waar nodig is.
    Vermeld wel even of je mee doet of niet, dan zet ik je in de lijst.

Personen:
    - Malik
    - adem37
    - MJorritsma
    - sander.bruggers
    - Thjeu
    -

Succes!

ismail123
    True, toen Jobs nog leefde kwamen er onwijs mooie producten op de markt waarvan ik zelfs dacht hoe verzinnen ze het.
    Nu krijg je bijna elke dag een nieuws bericht: Apple klaagt ....... aan om patent schending.

Nutteloos als je het mij vraagt, ik heb Apple inmiddels al afgezworen het is niet meer hetzelfde sinds Jobs is overleden.

Wat een stomme reactie , geen enkele rechter kan je voor een paar dollar omkopen. Denk ook niet echt dat hij zijn luxe baan voor een bedrijf wat een patentenstrijd met een ander voert gaat opgeven. Dat het in landen zoals kenia enzo kan verbaast me niks maar in de US of UK kan dit zeker niet .

Dan is het zeker toeval dat Apple overal de strijd verliest (bijna tenminste) behalve in Amerika verliezen ze helemaal niks.
    Er werd in Amerika ook bewijsmateriaal van tafel geveegd die SamSung aanbood, is ook niks raars aan zeker?
    Owja en vervolgens maakt Samsung het openbaar en krijgen ze nog eens flink op hun donder van de Amerikaanse rechter.

Maar goed als je denkt dat het onzin is zal dat jou mening zijn, ik deel deze alleen niet...