Posts by WHMCSAddons

ZiraX
    Heb al vaker een AMD gehad, die snelheid merk ik toch geen donder van aangezien al die technische troep mij niet interesseert.
    Ik draai net zo makkelijk op een AMD V140 (laptop) als op me i3 Core (desktop) ik zie die verschillen niet zie enkel dat de GHz op me desktop wat hoger is.
    De reden dat ik een goeie videokaart wil is dat ik dit wel merk tijdens een potje L4D 2 ik kan grafisch bijna niks en alles moet laag.
    Me oude videokaart is geknald en werkt dus niet meer, dus ik dacht waarom niet direct een nieuwe kast voor thuis aangezien me laptop minder geschikt word elke dag meer.

Al die hoge technische dingen merk ik dus heel weinig van aangezien ik niet zoveel spellen speel, het is voornamelijk voor me Adobe Master Collection CS6 wat wel wat van een pc vraagt.
    Ik kreeg van andere te horen dat mijn samenstelling prima kan en niks mis mee is, dat sommige dingen oud zullen zijn boeit me niet volgende week heb je toch weer wat nieuws dus je blijft niet op het nieuwste.

Als ik een veel hoger budget hiervoor had zou ik direct overstappen op een i7 Core maar ik vind dat zonde van me geld, ieder zijn ding toch?

Citaat

Als je niet aan overklokken doet is jou probleem maar een overgeklokte i5 2500k is degelijk beter en sneller als dat AMD'tje van je.

Wat begrijp jij niet aan, dat ik nu al voor de 3e keer meld, ik doe NIET aan overklokken van een pc?
    Geweldig dat een i5 Core meer kan maar als ik voor een Intel Core ging had ik de i7 Core wel genomen.

ZiraX
    Waarom zou ik specifiek voor een i5 core moeten gaan?
    AMD heb ik 8 jaar lang zonder problemen gedraaid dus snap al die ophef er niet over?

En overklokken doe ik niet aan zoals eerder vermeld in een reactie van mij.

€ 2.500 voor een pc ?? Serieus ?? man daar heb je al een goeie Alienware voor.....
    Excuus wellicht verkeerd begrepen, zat even snel door te lezen.

Tim
    i3 core heb ik momenteel ook al, wil wel graag wat nieuwer hebben wel bedankt voor je lijstje.

scarface
    In gamen hoef je niet zwaar te denken, ik speel soms enkele spellen niet echt een fanatiek gamer of zo.
    Ik moet me werk er ook gewoon op kunnen doen dus hoeft niet het nieuwste van het nieuwste te zijn want in Januari zijn er alweer nieuwe dingen..

Beste,

Voor thuis wil ik een nieuwe pc aanschaffen en heb enkele specs erbij gehaald en wilde jullie mening horen.
    Ik zat eigenlijk aan een SSD schijf te denken maar vind deze momenteel nog erg duur en die wil ik er dus later inbouwen.

Gegevens:

• Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Rood
    • 2 jaar carry-in (gratis service)
    • Nee laat mijn pc standaard
    • 1Gbit netwerkkaart
    • 51-in-1 Cardreader
    • AMD Radeon 7770 1GB
    • DVD Brander Optical Disc Drive
    • 500 GB SataIII Hardeschijf
    • 8GB DDR3 Werkgeheugen Corsair
    • 7.1 Geluidskaart
    • MSI 760GA-P43FX
    • Standaard koeling
    • AMD Zambezi FX-6100, SixCore
    • 600 Watt Cooler Master voeding

Wat wil ik kunnen doen:
    Ik moet kunnen werken maar als ik wil gamen ook gewoon prima hierop kan doen.

Wat is jullie mening over de nieuwe samengesteld pc?

€ 160,- is toch wel me max. op een videokaart.

Ik heb er zelf al een 500 Watt voeding inzitten, het is voor me werk, enkel daarna wil ik ontspannen en wat shooters spelen.

- Left 4 Dead II
    - Killing floor
    - Sniper: Ghost Warrior

En nog wat spellen maar dat is niet van belang, ik hou gewoon veel van shooters.

Tim
    Onzin want de rokers mogen in niet meer in openbare ruimtes roken en moeten dus buiten staan.
    Dus wat jij zegt is onzin, als je de buitenlucht gaat meetellen zou ik eens kijken wat auto's/motors/brommers/vliegtuigen enzovoort uitstoten, dat is nog veel erger dan roken.

Nogmaals laat iedereen lekker met rust, het is zijn of haar ding bemoei je met je eigen zaken.

ismail123
    Slicing is gewoon een Engelse benaming van alles in een, iemand op ik dacht Sitedeals heeft er een andere naam aan gegeven 'basing' maar dat heeft niks met slicing te maken.

Overigens moet je niet alles geloven op Wikipedia aangezien het open-informatie is, dus iedereen kan wijzigen en toevoegen wat ze willen.

Nieuws content geeft geen meer waarde gezien het feit de bron ergens anders vandaan komt.
    Had ooit eens op Google gelezen dat ze die content juist negeren als je het zelf ergens anders vandaan haalt.
    Kunnen ze beter nieuws in eigen woorden schrijven dan heb je eigen content wat wel opgenomen zal worden.

Logo is inderdaad wel zo eerlijk als je iemand anders zijn idee overneemt.

L.Groot
    al dat gerook, drugs gebruik en overmatig alcoholgebruik wel en daar hoor je ze nooit over..

Roken betaal je een god's vermogen aan belasting voor, dus wat kost het jou dat ik een peuk opsteek?
    Er wordt door de belastingdienst juist aan verdient dus als je dat gaat verbieden krijg je hogere prijzen in drank.
    En dan verbieden ze drank en waar denk je dan dat ze het geld vandaan halen?

Laat rokers lekker in hun waarde, bemoei je vooral met je eigen zaken.