Code zou handig zijn ?
Posts by WHMCSAddons
-
-
-
Victor
Het is gewoon een scroller, je kan scrollen wat het juist veel sneller maakt overal doorheen te gaan, Windows 7 moet je het volgende doen:1. Klik op start
2. Klik op alle programma's
3. Klik op paint.Bij windows 8 is het een stap minder:
1. Windows toets indrukken.
2. Scrollen naar paint.Ik vind het juist makkelijker gemaakt maar daar heeft iedereen natuurlijk weer een andere mening over.
-
Die twee heb ik expres leeg gelaten aangezien dat geen info voor jullie is: 1 = Sublayoutcode, 2 = Productcode.
-
de 0 empty ?
-
Hi,
Ik ben bezig met een betaal oplossing via targetpay.com echter snap ik die parameters niet helemaal of ik doe iets fout.
Huidige code:
Code<a href="javascript: targetpay(00000, 00000, 'auto', 'auto', '&user_id=1');" class="button">Klik voor de betaling</a>
De parameters zijn volgens de F.A.Q. van hun als volgt:
De url wordt op een of andere manier door een urlencode gehaald en weet niet of dit ook werkt...
Zodra ik de 5e parameter met eigen opvul doet hij verder helemaal niks, hebben jullie misschien een idee of die dan verkeerd is of ?
Let op: de eerste 2 heb ik standaard op 0 gezet gezien het feit dit niet van toepassing is. -
Wat vinden jullie mooi als het gaat om kleding, helmen en tassen?
De kleding op zichzelf is al mooi, voorkeur gaat uit naar de jas.Welke soort motoren, en merken spreekt jongeren aan?
Ik zelf vind de Ducati motoren mooi, maat van me heeft er ook een gehad tot hij een ernstig ongeluk kreeg en ze motor total loss was verklaard.Hoeveel geld kunnen/willen jullie hieraan uitgeven?
Afhankelijk wat voor soort motor je wilt, als ik er een zou kopen doe ik dit 2e hands aangezien nieuw prijs iets teveel van het goede is. -
Gezien het feit er geen enkele inzending is geweest is deze battle niet meer geldig, ik zal iemand hiervoor inhuren.
Topic mag van mij op slot.
-
Teamviewer is inderdaad ideaal, maar waarvoor betalen skype is gratis, als je richting mobiel belt kost dat geld maar dat is toch logisch ?
Of krijg jij je boodschappen ook gratis omdat je het nodig hebt?
-
Ik vind het top, Skype is in video bellen al velen malen beter en stabieler dan MSN zelf dus waarom niet?
M.Beers
Waarom is Skype verkracht, ze breiden het aanbod gewoon uit als je dat verkrachten noemt..... -
compcenter.com / .nl
Gebruik altijd http://www.domeinvilla.nl werkt ideaal in zoeken naar namen, denk dat je dit soort dingen beter niet openbaar kan doen er zullen altijd mensen zijn die de namen kapen.
-
@Kabeling
Welke administratie dan, je hebt alleen personeel in dienst die eraan werken, alle downloads zijn gewoon gratis. -
Wat ik me afvraag, wat wil de belastingdienst van een gratis open-source?
Je hoeft er niet voor te betalen alles wordt door investeerders gedaan, dus waarom zoekt de belastingdienst in dit project ?
-
Persoonlijk vind ik dit ook wel een leuk effect hebben: http://jqueryui.com/accordion/
-
Graag gedaan.
-
jQuery show/hide
Of
jQuery toggle
-
Tim
Ik verwacht ook geen monster van een pc want dan zal me budget minimaal € 1.000 moeten zijn, ben niet volledig achterlijk.
Voor mij is een simpele pc waar ik op kan werken en af en toe gamen meer dan genoeg hoef echt geen monster van een kast te hebben.r-mulder
Het voldoet prima aan me wensen heb enkele mensen gevraagd of het iets was en hun zeiden allemaal dat ik daar prima mee overweg kon.
Daarom was me keuze makkelijke aangezien ik geen kast wil die snelste van het snelste heeft wat dat kost nou eenmaal wat geld en dat heb ik er niet voor over. -
scarface
Ik heb daar totaal geen verstand van, hiervoor had ik een Radeon HD 5770 waarmee ik alles op high kon spelen zonder problemen.
Waar moet ik precies op letten als ik dat wil merken, ben namelijk geen fanatiek gamer, enkel wanneer ik er zin in heb en dat is 2 á 3 keer per week hooguit. -
Apple bracht iOS 6.0.1 al donderdag uit? Heb alleen nergens gelezen over die lekken.
Btw, update hoeft sinds 5.0 niet meer via iTunes alleen. -
r-mulder
Klopt per mail is het binnen 5 minuten beantwoord heel netjes, heb er ook meteen een besteld die voldoet aan mijn wensen.