Posts by WHMCSAddons
-
-
@WMDiensten Ja dat weet ik wel, maarja downloaden is gewoon goedkoper en beter op dit moment :). Heb nu bijna 1 TB films op mn schijf staan, dus brein zal hier wel veel vinden xD
Hoef niks te downloaden, 1 Netflix account gedeeld en een goede VPN verbinding doet wonderen. Kan films uit Amerika gewoon bekijken onder mijn account omdat ze naar IP herkomst kijken
-
Ja maar de films op netflix zijn like een jaar oud, het loopt niet echt bij. Ik download ook veel qua films en series. als er een goed programma komt waar je gewoon films en series kan kijken die ook bij de tijd zijn dat wil ik er op zich wel voor betalen
Niet de fout van Netflix
het wordt ze onmogelijk gemaakt om een degelijk aanbod te geven omdat het of prijzig is of in het land nog niet uitgegeven mag worden.
Netflix is een goed alternatief maar dan moeten ze het wel ondersteunen.
-
Worden de sessies wel aangemaakt, ik denk dat je eerst moet kijken of het aanwezig is. Je kan een array dump maken om te zien of de sessie aanwezig is of niet.
En indien er geen sessie compleet weergeven wordt zou je de sessie eerst moeten opstarten. Verstandig is om dit te doen in een bestand welke je continu aanroept.
-
Toegevoegd.
Overigens nog steeds opzoek naar mensen, bij voorkeur mensen in bezit van BTW nummer.
-
@Frenzo.Brouwer
Liefst wel voor de factureren, maar als je een kwitantie kan sturen hierop moet dit volgens mij geen probleem zijn.
Op me profiel staat me Skype gebruikersnaam, dan kunnen we verder praten over hoe en wat de bedoeling is. -
Goedemorgen,
Voor een nieuwe opdracht zijn wij opzoek naar een designer die tevens ook zijn ontwerp responsive kan opleveren.Bij voorkeur geen bootstrap, font-awesome is hierbij wel gewenst maar kunnen we zelf ook integreren.Wat zoeken wij?We zijn opzoek naar een ontwerper voor meerdere opdrachten bij goed werk.Het werk wat wij afnemen wensen wij niet in portfolios te zien of ter voorbeeld bij nieuwe klanten.Al ons geleverd werk dient dus whitelabel behandelt te worden.Wat is het budget?Dat verschilt per project en is bespreekbaar, hier vragen heeft dus geen zin en zal ik persoonlijk negeren.Overige informatieJe moet flexibel in je contact zijn skype/telefoon of e-mail.BTW/KvK nummer is wel een vereiste omdat we iemand zoeken die vaker projecten oppakt.We zien graag eerdere voorbeelden die gemaakt zijn zodat we kunnen zien wat vooraf opgeleverd is.Omdat ICTscripters geen informatie in de onderwerpen wenst kan je deze via me profiel vinden.Voor overige vragen zal ik ze in dit onderwerp beantwoorden.
Niet meer langer opzoek, jammer dat het zo gelopen heeft. -
Ik geloof niet dat ze van de een op de andere dag besluiten niks meer op te nemen. Dit is slechts een bericht zodat iedereen denkt dat alles in orde is maar ze gewoon verder gaan waar ze gebleven waren.
-
Topic mag gesloten worden zoals reeds eerder vermeld zoek ik ergens anders verder.
Respecteer de regels wel maar wil persoonlijk contact, niks vreemds aan gewoon me eigen wens... -
Goedemiddag,
Ik ben met spoed opzoek naar iemand die vandaag nog Mandrill op Exim 4.3 (DirectAdmin) kan installeren.
Via een howto krijgen we het hier niet voor elkaar (continu foutmelding over de driver "smtp".Budget is aanwezig, horen graag vooraf de kosten hiervoor.
Een persoon met ervaring is wel prettig zodat het goed gedaan wordt, het betreft namelijk een live server.Hier reageren is ook prima, liefst kom ik in contact via skype of e-mail in contact.
-
Heb hem zelf aan staan, weet wel dat de hoofdbanner nog steeds werkt maar hoe de rest eruit ziet weet ik niet.
-
Zou leuk zijn als je de geschiedenis pagina bijwerkt, met informatie hoe alles ontstaan is tot hetgeen nu. Vind 10 jaar best wel een mijlpaal hoor maar groot nieuws had ik andere gedachten bij (update of iets nieuws). De geschiedenis pagina is nu alleen per datum wat er in het kort gebeurd is, veel mensen die van Criminalspoint zijn overgekomen weten dat de geschiedenis groter is dan nu omschreven wordt.
Tevens ben ik in het verleden onder een andere naam ex-crewlid geweest, was een leuke tijd helaas toen steeds minder tijd gehad en besloten om ermee te stoppen.
-
that's all for real?
Had wel iets groters verwacht dan een 10-jarig bestaan... -
Release van Fallout 4 ?
-
"Well duh".
icts is gemaakt op de woltlab source?
-
Via XSS kun je het wachtwoord stelen.
Bv: browsers die automatisch het wachtwoord voor je invullen.
Dit kan dan worden afgevangen of bv onversleuteld verzonden eerst naar de hacker?Zie nog steeds geen bronvermelding, ben wel benieuwt naar het complete verhaal.
-
Edit zag dat mijn oplossing al gegeven was
-
@Reza
Daar doelde ik niet op, vind dat er meer aanbod moet komen volledig met je eens. Maar wat Apple hier doet is concurrenten blokkeren, dus gewoon totaal geen mogelijkheid bieden aan de concurrent.Wat Google betreft, ze hebben nou eenmaal een zeer groot markt aandeel, als je de concurrentie wilt aangaan moet je met een goed plan komen.
Een bedrijf hierop volledig blokkeren is gewoon niet de manier, hierin beperk je bedrijven om op meerdere platformen te adverteren. Nu moet een bedrijf dus via 2 verschillende aanbieders hun advertenties aan gaan bieden, Google heeft een zeer groot netwerk, dat is nou eenmaal hun kracht hierin.
-
Slechte zaak van Apple & Adblocker door andere te weren en eigen advertenties boven te plaatsen, dat waar ze al jaren over zeuren bij Google doen ze nu zelf ook.
-