Posts by WHMCSAddons

Kwolfs
    Ik bestel er ook regelmatig dingen heb nog nooit een controle gehad, gaat dan wel om kleine producten maar een mes is ook geen container aan goederen dus het is de poging wel waard.
    Lukt het niet is het jammer, weet je dit direct voor de volgende keer.

Twitter is soms wel eens raar, de username en screenname komen niet overeen als hij al bestaat, kan je via pm eens sturen om welk account het precies gaat met eventueel domeinnaam waar een voorbeeld van de code is?

L.Groot
    Zit al sinds 2004 bij Mollie maar hun kwaliteit zakt met de dag, ik heb afgelopen woensdag een melding gemaakt dat hun API niet naar wens functioneert.
    Ze waren vrijdag me mail kwijt, oké kan gebeuren zou diezelfde dag nog antwoord krijgen, toen belde ik 16:50 en hadden ze nog geen idee waar ik het over had.
    Nu krijg ik dus pas maandag antwoord en zit ik met een betaalsysteem die van geen kanten werkt (mogelijk hun fout), hier heeft niemand iets aan..

Ben langzaam aan op Pay.nl aan het overstappen aangezien ze ook veel meer opties bieden.

Wij gebruiken http://www.pay.nl. Die hebben relatief lage transactiekosten en veel betaalmethodes. Wel alleen voor geregistreerde (Nederlandse) ondernemingen, maar daarvoor krijg je wel veel support en kwaliteit terug.

Zit er sinds kort ook, zei houden je onwijs netjes op de hoogte van storingen,wijzigingen & onderhoud.
    Ben nog beetje rondkijken maar denk dat ik ook volledig overstap op hun services aangezien ik dit prettiger vind.

Aanvulling L.Groot:
    - http://www.pay.nl/abonnementen
    - http://www.pay.nl/tariffs
    Daar vind je de verschillende pakketten, mogelijkheden en tarieven die ze bieden.

Reza eigenlijk zo min mogelijk bugs en zoveel mogelijk opties

Tim Ik zoek een gratis script zodat ik het een beetje kan leren. Maar toch bedankt.

Ik wil 10 miljoen euro kan je 9 miljoen sturen? De rest verzamel ik wel bij elkaar.

Klinkt raar maar zo komt het dus wel over, als je fouten eruit wilt hebben zal je met een budget moeten komen of zelf moeten oplossen.

Gooi het topic maar dicht.

Die antwoorden hier van google wordt ik beetje flauw van.
    Vraag gewoon of iemand het voor me WERKEND kan schrijven.
    Ik kan zelf ook wel google maar ja, als het niet werkt.

Waarom hebben we eigenlijk nog deze site als je overal antwoord op krijgt moet je google.
    Beetje flauw, vraag gewoon of iemand het kan maken voor en een beloning daarvoor wilt hebben.

Omdat jij een oplossing wilt hebben, zo werkt dat niet dan moet je iemand inhuren die het voor je maakt.
    Er wordt een werkend voorbeeld getoond die jij alleen op je code hoeft toe te passen zelfs dat is al teveel voor je.

Vermeld dan netjes wat de vergoeding is dan ben je binnen nood time geholpen met je probleem en heb je dit niet.
    Zeg niet dat het niet werkt want Stackoverflow heeft altijd wel een goed antwoord ertussen staan, ze worden zelfs gemarkeerd als juiste antwoord.

Edit:
    Excuus zie net pas de vergoeding staan.

Heb de integratie even geprobeerd werkt uitermate soepel en is zo overgezet, werkt exact hetzelfde alleen je overzicht is de Skype way maar dat vind ik juist mooi.

Dus zeker niet slecht gedaan scheelt hoop gekloot met verschillende programma's, gewoon alles in een en klaar ben je.

http://stackoverflow.com/quest…query-when-click-a-button

Ook 10 seconden Google werk.

Wat jou tabel is?
    Kom op je moet wel wat moeite doen hiervoor, ga niet alles voorkauwen.

Je wilt blijkbaar updaten via een ID maar hebt dit op AANTAL gezet, na de WHERE clause hier ga je vermoedelijk fout, wat het dan wel moet zijn is aan jou tabel opmaak dit kan ik niet zien.

PHP
    }else if($gebruik == extrasmokkelheden && $stem < 100){
    $msg = bad("Je hebt niet genoeg Credits!");
    }else if($gebruik == extrasmokkelheden&& $stem > 99){
    $msg = good("Je hebt 100 Credits ingeruild voor 2000 extra smokkelheden");;
    mysql_query("UPDATE `speldata` SET `credits`=`credits`-'100' WHERE `id`=".ID) or die(mysql_error()); //Wat geeft die terug????
    mysql_query("UPDATE `drugs_drank` SET `aantal`=`aantal`+'2000' WHERE `aantal`=".ID) or die(mysql_error()); //Wat geeft die terug????

Regel 6 & 7 doen??
    Krijg je foutmelding??

PHP
    //Deze regel klopt volgens mij van geen kant?
    ("UPDATE `drugs_drank` SET `aantal`=`aantal`+'2000' WHERE `aantal`=".ID)