Posts by WHMCSAddons

L.Kok
    Erotiek dient verborgen te zijn als het 18+ beeld materiaal op de directory toont, dat doe ik in dit geval niet.
    Als de gebruiker ervoor kiest door te klikken naar de pagina is dat niet onze verantwoording, maar kan me er iets bij voorstellen dus zal het toch in overweging nemen maandag.

Tim
    Games kunnen inderdaad velen soorten onder vallen, we moeten hier en daar nog wel wat aanpassen zodat het goed staat.
    Wat betreft de bedrijven, de "bedrijven" categorie is algemeen houd dus in als het er niet tussen staat dat je daar in komt, hiervoor komen nog categorieën.

Suggesties zijn altijd welkom, ik zal even noteren wat er hier wordt verteld zodat ik dit maandag kan doornemen.
    Contact formulier komt ook binnenkort dan kan je suggesties plaatsen over categorieën.

Tim
    Bedankt, ontwerp was een gratis HTML5 template welke we hebben aangepast, deze willen we in de toekomst nog door iemand anders opnieuw laten maken.
    Wat bedoel je precies met sub-categorieën, deze is namelijk momenteel alleen voor ons aanpasbaar/toevoegbaar evenals de categorieën zelf.

Hi,

Ik ben een maand geleden een project begonnen samen met een klant van mij, wij hebben zodanig goed contact dat we vaker van dit soort dingen opzetten.
    Dit onderdeel is voor de bezoekers/leden vrijwel compleet, enkel kan een categorie natuurlijk altijd goed gevuld worden en dat is aan de bezoekers/leden.

Domeinnaam: http://linkadvertenties.nl

Uitleg:
    Het is voor zoekmachines belangrijk om veel links naar je website te laten verwijzen, hierin kan de zoekmachine bepalen hoe belangrijk jou link is.
    Linkadvertenties.nl bied één gratis link als partner link naar je website waarbij je geen verplichtingen hebt tot terug linken.
    Het is ook mogelijk om meerdere domeinen aan je account te koppelen, hiervoor vragen wij éénmaal €0.99.
    Mochten wij erachter komen dat er meerdere account's aangemaakt worden om de kosten te vermeiden zullen wij alle domeinen uitschakelen en de toegang ontzeggen.
    Ook bieden wij verschillende middelen om je domein opvallender te maken, hieronder zijn de opties uitgelegd.

Opties:

1. Je link in de spotlight, deze is dan op elke pagina zichtbaar voor de bezoeker & zoekmachines.
    2. Vet gedrukt, zoekmachines maken steeds meer gebruik van de <strong> attribute, meer informatie over de <strong> atrribute kan je hier vinden.

Graag zoeken we links die de directory opvult, eerste domein is altijd gratis dus je verliest hier niks in.

Wij zijn opzoek naar mensen die opbouwende kritiek hebben over ons systeem, wat kan er bijvoorbeeld beter of mis je iets binnen het systeem.
    Graag wel duidelijk zijn in de kritiek, wij ontvangen alle kritiek positief dus wees vooral niet voorzichtig.

Hi,

Voor een nieuw project ben ik opzoek naar een ontwerp die voldoet aan een link directory website.
    Het heeft links een categorie lijst, content komt de overzicht van toegevoegde links in directory's welke gekoppeld zijn.

Eisen:

1. Het mag een .PSD zijn, hoeft niet gesliced ontwerp te zijn.
    2. Moet van deze tijd zijn, geen oud ontwerp waar geen logica in zit, of slecht gebruik van kleuren.
    3. Je moet er volledig afstand van doen, ik neem dus de volledige rechten hiervan over, komt ook op papier (email).
    4. Menu moet voldoende ruimte hebben om er onderdelen in te plaatsen, liever geen submenu.
    5. Moet een uniek ontwerp zijn, niet een die al 20x verkocht is, of nagebouwd is van een ander ontwerp.

Betaalwijze:

1. Overschrijving via de bank, paypal of andere methodes zijn niet aanwezig.

Vermeld het als volgt:

1. Prijs ontwerp
    2. Aangeleverd als
    3. Voorbeeld ontwerp

Hebben jullie iets leggen welke niet in gebruik is, laat het zeker zien!

Deadline: 25-11-2012

Ik heb zelf gewerkt met nog een paar andere aan het Criminolz systeem en er zitten geen verkoop rechten aan. Je zal dus alles wat je zelf hebt gemaakt eruit moeten halen en dat kan je door verkopen. Crminiolz is vrijgegeven voor openbaar gebruik maar zonder doorverkooprechten.

Je liegt dat je barst dus jij hebt hier helemaal niks over te vertellen.
    En verkopen vind Richard prima als er maar voldoende gewijzigd is waardoor Criminolz niet herkenbaar is.
    Hij heeft alleen liever dat zijn naam erbij blijft maar daar kan hij weinig aan veranderen.

Alexjeee heeft dus niks te vertellen over deze code, Richard heeft dit alleen ontwikkeld zonder hulp.

hc_holigan2
    Meestal kan je ook aan de hand van een aantal contactpersonen vertellen dat jij de eigenaar bent, dan geef je geloof ik 5 contactpersonen (dus ook email) op en dat controleren hun.
    Mochten ze het daarna nog steeds niet geloven moet je even een PM sturen dan kan ik wel even met je mee kijken naar een mogelijke oplossing.

AMSTERDAM - Steve Wozniak, medeoprichter van Apple, ziet Microsoft innovatiever worden dan Apple. De innovatie bij de iPhonemaker is volgens Wozniak de afgelopen drie jaar verslapt.

Dat zegt hij in een interview met Techcrunch.
    "Microsoft is de afgelopen tijd gekomen met de soort innovatie waarvan je zegt: Wow, ze hebben echt drastisch iets veranderd en ze gaan absoluut niet dezelfde kant op als alle anderen", aldus Wozniak.

De mede-oprichter van Apple is al jaren niet meer werkzaam bij het bedrijf en staat bekend om zijn uitgesproken mening.

Lopende band

Hij maakt zich naar eigen zeggen zorgen over de positie van Apple. Hij stelt dat Microsoft de afgelopen drie jaar bezig is geweest met het opbouwen van iets vernieuwends terwijl Apple "alleen maar aan de lopende band nieuwe iPhones uitbracht en een beetje achterop raakt."
    Microsoft heeft onlangs Windows Phone 8 gelanceerd en de eerste toestellen zijn al verkrijgbaar. Apple bracht eind september de iPhone 5 uit waar naar verluidt veel vraag naar is waardoor Apple kampt met een productieprobleem.

Bron: http://www.nu.nl/gadgets/29589…novatiever-dan-apple.html

Tim
    Ik wil het via de query doen aangezien ik met PHP al genoeg moet controleren en daarom niet ook dat nog erbij wil zetten.
    Ga even uitzoeken wat het precies doet, bedankt voor het voorbeeld.

Topic code post is niet van belang dus die heb ik weer verwijderd, gaat alleen om de query wat ik zoek.
    Neem aan dat ik zelf bepaal wat ik in me onderwerp plaats en wat niet, compleet verwijderen heb ik niet gedaan.

bramieboy100, kan kloppen maar bruteforcers blijft altijd bestaan. Maar ehm, eigen encryptie is altijd de beste. Naja, het is ook niet bepaald veilig als je hele server gehacked word, maar het is de beste manier om jezelf te beveiligen. En ik neem aan dat de site helemaal niet gehacked had mogen worden en dat iemand speciaal voor ... persoon een bruteforce maakt :P

Als er een website gehackt wordt heeft de persoon alles, als een database gehackt word heeft hij nog niks als hij je SALT niet weet.
    Moet je natuurlijk niet een MD5 of SHA1 gebruiken want daar bestaan teveel programma's en databases voor om te decrypten.

Wens je veel succes, als ik er 2x een SALT overheen zet waarvan ieder 35 tekens kan jij die in geen honderd jaar kraken.
    Zodra je de SALT' weet misschien wel maar zonder de SALT zal jij dit nooit vinden indien er SHA512 draait welke 128 Bit is.

Code
    453ae0247f99fa2addc87981341868ce135da0c6e353e24f16d25ad1802afcf79b0e06820add2bed1dc13d4936d8859510e49dda2e5f30096ca251eaef1b5578

Als je dit kan bruteforcen en als jij daarvan de uitkomst weet krijg je € 100.00

Klopt, maar het kon ook zijn dat een route van jou server naar de bedrijf kapot was, zodat er niet gecommuniceerd kon worden en per toeval gerepareerd worden. Nja, ik zeg niet dat je geen gelijk hebt iedereen maakt fouten ook grote bedrijven en de grote bedrijven ontkennen het vaak of hebben verzonnen excuses daarvoor :P.

Het heeft daarvoor wel gewerkt, op de dag van de storing werkte dit niet meer, daarom had ik hun een mail gestuurd met die vraag.
    Probleem was dus degelijk bij Mollie alleen is de communicatie slecht geweest waardoor ik pas bijna 1 week later antwoord kreeg.

ilaurens
    Dit doe ik al via de query zelf dus dat werkt niet, heeft te maken met dat ik bij de controle al zeg dat het spot of bold mag zijn dus hij output ze dan beide aangezien 1 waarde gevonden is.
    Ik heb het nu via 2 aparte query oproepen dat werkt wel gewoon maar vind ik niet echt netjes..

Het probleem is dat hij beide datums oproept terwijl ik alleen de gevulde datum wil hebben, ik ben al even via Stackoverflow kijken of iemand soort gelijk probleem heeft gehad.

Hi,

Ik ben met een cronjob bezig maar ik krijg de output van de datum dubbel eruit gegooid terwijl dit niet de bedoeling is.
    Het is de bedoeling wanneer spot & bold op 1 staan hij een datum ziet en krijgt, echter zie ik 2 extra datums die er niet moeten zijn.

SQL
    SELECT bold,spot FROM domains WHERE bold = '1' OR spot = '1'

Datum staan opgeslagen als (leeg voorbeeld): 0000-00-00
    Echter moet hij alleen de datum hebben wanneer spot of bold op 1 staan, dit zijn er momenteel 2 maar hij output er 4 waarvan 2 verkeerd (aangegeven in bijlage).

De output daarvan staat als bijlage aangezien ik even geen domeinnaam hiervan vrij ga geven, wellicht binnenkort wel interessant voor de mensen hier.
    Heeft iemand enig idee wat er hier precies fout gaat, ik heb even geen idee waarom hij dit nou ouput....

Je moet gewoon alles nieuw bij elkaar optellen en daar ongeveer de helft afhalen dan heb je denk ik wel een respectabele prijs ervoor.

€ 70.00 vind ik inderdaad ook erg weinig voor een Xbox 360 met 13 spellen, 2 controllers en een HDD van 20GB