Bedrijf? Beschik je over een inschrijving bij de KvK etc?
https://www.kvk.nl/handelsregi…SWS001@?BUTT=563072250000
Verder kijken dan je neus lang is ?
Bedrijf? Beschik je over een inschrijving bij de KvK etc?
https://www.kvk.nl/handelsregi…SWS001@?BUTT=563072250000
Verder kijken dan je neus lang is ?
$uniqID = uniqid(); //ID voor veld
/*==================================================
id uniqid naam path
------------------------------------------------
1 jeruhvfe804 Janjaap /locatie/
===================================================*/
mysql_query("
SELECT
id, uniqid, naam, path
FROM
files
WHERE
uniqid = '". $urlID ."'");
Toon Meer
Zoiets zoek jij denk, geef elk bestand een uniqid() en verwerk die in de url en roep die ook weer uit de DB, dan heb je een soort van youtube idee.
Heb het even uitgezocht en ben tot conclusie gekomen (samen met klant) dat ik een eigen afhandeling ga maken aangezien de plugin momenteel alles overneemt en dus onze controle niet werkt.
bedankt voor alle reacties!
Regel 1 t/m 5 is PHP en geen HTML, dat is dus al fout nummer 1.
Geef de var_dump resultaat eens op $a
En zet je debugging even aan en kijk wat die returned
Tim
Ik heb jou een PM gestuurd met de link naar de website, ben er nog steeds niks wijzer over.
En niet te vergeten je value eraan toevoegen anders verstuur je niks.
De var_dump ziet zijn resultaten wel, hij wordt enkel bij lijn 4 en 6 niet doorgevoerd, er is iemand voor me aan het kijken zodra ik iets meer weet krijg je antwoord.
foreach loop maken, de post ziet zelf wat aangevinkt is of niet, als dus ID 2,4,5,6 aangevinkt zijn werkt hij die uit en niet je volledige record aan id nummers.
@H.Ryan
Voeg aan je body nog even een margin 0; toe dan heb je het denk ik wel.
ismail123
Online demo heb ik niet, gaat hier om een 18+ erotiek website en kan jullie leeftijd niet controleren dus die kan ik niet geven sorry.
M.Beers
Thnx, de console log heb ik geprobeerd maar levert ook niks op, verder returned werken-handler.php 2 echo's "boolean(true) en tekst OK" maar niks komt terug.
Hi,
Ik ben bezig met een ajax request aangezien een klant van mij vroeg zijn website uit wordpress te halen en aan zijn CMS toe te voegen.
Nu heb ik voor de formulieren een ajax request maar deze doet niet echt bepaald iets en bereikt ook niks.
Het is een overgezette plugin van wordpress (Cforms) echter heb ik een hoop eruit gesloopt wat nutteloos was.
Er is geprobeerd formulieren leeg te laten, die worden netjes gecontroleerd.
Maar na het vullen gebeurd er helemaal niks en voert hij helemaal niks uit, iemand enig idee?
Ik heb gekeken naar de Console debug van Google Chrome maar hier wordt geen fout gegeven.
jQuery(function() {
jQuery('#cforms2form').submit(function(){
jQuery.ajax({
url: "/werken-handler.php",
type:"POST",
data: jQuery(this).serialize(),
success: function( data ) {
jQuery('#cforms2form').hide('fast');
jQuery('.success').show('fast');
},
error: function( data ) {
alert('Unexpected error, please try again.');
}
});
});
});
Toon Meer
Heb een aparte manier van gebruik in jQuery dit is mij bekend maar dat is niet me vraag dus die commentaar graag voor jezelf houden.
@fils,
Ik heb het over "echo", niet over een applicatie specifiek resultaat.
Nou nou rustig maar hoor......
Gaf enkel een voorbeeld hoe hij ook dit kon controleren ZONDER stukje PHP code....
ismail123
Ook dat kan gewoon via je phpmyadmin, dan voer je de regel uit en laat hij zien wat voor resultaat dat terug geeft.
Ik ontvang ook graag per PM wat informatie over de website, en eventuele prijs voor overname.
Tieske
Wat zoek je precies binnen Wordpress?
waarom bouw je dit dan niet in een bestand die over de hele website gebruikt word?
Dan kan je dit via een database doen en hoef je alleen te controleren of de bezoeker IP overeenkomt met de database.
Reza
Bedankt voor je suggestie, het is echter de bedoeling alle categorieën zichtbaar te houden, dit willen we ook in het nieuwe onderwerp zo houden.
Heb ik de deadline op 25-11-2012 gezet! Succes!
EDIT:
Wij hebben tot op heden na contact op verschillende manieren niks vernomen van Dhr. M.Jorritsma.
Hierdoor zijn wij nog steeds opzoek naar een ontwerp voor onze directory, graag zoeken wij een persoon die zijn contact goed onderhoud.
Deadline zal ik even toevoegen, zal 1 volle werkweek voldoende zijn hiervoor ?