18 seconden voor MSN ?? Ik heb dat soort dingen sowieso uit staan, zie daarna wel wat ik wil opstarten laat ik me niet bepalen..
Posts by WHMCSAddons
-
-
http://www.security.nl/artikel…n_MySQL-wachtwoorden.html
Hier staat een soort gelijk artikel, ben wel verbaasd dat het met een Exploit mogelijk is om beheerder te worden...
Dit zal de hosting niet veel goeds doen en ze zullen alle klanten dus sterk in de gaten moeten houden... -
Gelukkig gebruik ik voor al me projecten een SHA512 die maakt het wat lastiger door een 128-Bits encryptie.
Wel interessant om te weten dat ook SHA1 op pad is om onveilig te worden..
-
Hi,
Ben bezig om Ioncube op CentOS te plaatsen maar deze werkt niet helemaal mee helaas.
Ik heb alles geïnstalleerd en aangemaakt en de locatie "/usr/local/ioncube/ioncube_loader_lin_5.3.so" bestaat voor 100% aangezien ik dat heb nagekeken.
Toen dacht ik wellicht een Bit versie installatie fout, ik draai een 64-bit (i386) en de installatie bestand was "ioncube_loaders_lin_x86-64.tar.gz".In de bijlage de foutmelding die ik ontvang
Iemand een idee?
-
WOW je bent geweldig Thnx voor de tip die was wel heel erg simpel!
-
Klopt was het even aan het testen maar ik kom er niet meer uit..
-
bramieboy100
Nee de footer staat op "absolute" -
Hi,
Ik ben bezig met het omzetten van een nieuw ontwerp voor een lopende project van ons, enkel heb ik problemen met de footer balk die niet mee werkt.
Voorbeeld: http://linkadvertenties.nl/lav2/
De footer had ik in het begin wel goed staan maar nu lijkt hij niet meer correct te zijn, iemand enig idee wat hier fout gaat ?
-
Stefan.J
Het standaard IE verhaal weer, dus IE8 werkt het wel maar alles daaronder doet het niet ?
Als het namelijk alleen IE7 en lager is ga ik hier niet van wakker liggen, aangezien mijn bereik totaal niet op verouderde browsers gericht is maakt dat niet zoveel uit.
Gaat tenslotte alleen om een toggle event van jQuery voor de rest doe ik er niks mee, als grote browsers het gewoon ondersteunen vind ik dit prima.Bedankt voor je reply!
-
ismail123
Dit had ik inderdaad ook gevonden, wist alleen niet dat sommige browsers dit niet kunnen behandelen, weet je toevallig welke browsers dit wel met zekerheid doen ?
Heb nu iets met LocalStorage gemaakt wat in Chrome lijkt te werken, wist alleen niet dat sommige browsers hier niet op reageren.. -
Hi,
Ik heb een menu die via een toggle werkt, echter wil ik per user onthouden wat zijn of haar waarde was (open of dicht).
Dit wil ik niet met een DB gaan doen aangezien dit overload kan zorgen voor grappenmakers die klikken voor het leven.Nu heb ik iets gevonden "local storage" maar snap niet helemaal het idee hiervan, wellicht is hier iemand die het iets beter kan uitleggen.
Het moet dus een className en toggle waarde onthouden, ik heb hier zelf alleen nooit mee gewerkt. -
Kan je met jQuery doen, maar dat hangt er weer vanaf hoe het behandelt wordt..
Wil je direct na invoeren updaten of juist na een klik updaten, iets meer duidelijkheid is dus wel makkelijker.
-
Zou sowieso niet dat forum nemen tenzij je om problemen wil vragen...
Ik zou zelf een blog idee maken, dus alle nieuws over en rondom Windows 8 en de ontwikkeling.
Denk dan aan:- Patches
- Fixes
- Bugs
- Handige weetjesenzovoort.
-
Kevin
Is nogal logisch dat niet iedereen zomaar een stichting kan starten zonder erkenning voor wie of wat jij je inzet.
De mensen die aan je doneren moeten wel voor 100% zeker zijn dat het goed terecht komt, zonder inschrijving zal je niet ver komen.Op http://www.kvk.nl/ondernemen/r…chtingen-en-verenigingen/ kan je meer informatie hierover vinden.
-
Prijzen zijn best oké, layout kan beter.. nogal kaal en van de domein ben ik niet echt een fan want dat heb ik nooit echt mooi gevonden.
Een engelse woord met een nederlandse extensie en inhoud?
Zijn zoveel domeinen met een Engelse naam en .nl enzovoort TLD, wat maakt dat uit dan?
Wellicht heet zijn bedrijf zo en kan hij daarop verder bouwen, je moet toch ergens beginnen of moet hij direct Internationaal zijn? -
Ik kies Windows 8
- Snel opgestart en klaar voor gebruik
- Het Metro interface vind ik super handig in gebruik, heb de beta een tijdje gedraaid en na tijdje gaat dit wel wennen.
- Bureaublad heeft nog steeds een Windows 7 uiterlijk, je bent alleen je start menu kwijt maar hier is inmiddels al een patch voor gemaakt.
- De verkenner in bijvoorbeeld mappen is veel uitgebreider geworden wat het allemaal handiger maakt.
-
Windows 7 is veel fijner. Ik ken meer mensen die problemen hebben met windows 8.
Ik ken veel mensen die problemen hebben met Linux, Windows Vista enzovoort, zegt toch helemaal niks...
Het is de ervaring die je erin hebt wat het juist fijner maakt, beta testers ervaren Windows 8 vele malen beter dan voorgaande versies.
Grootste pluspunt vind ik het snelle opstarten, je kan direct doen wat je wil aangezien hij zo klaar staat.Wat voor problemen hebben ze dan, niet kunnen vinden van dingen?
Dat is gewoon een kwestie van wennen aangezien het totaal iets nieuws is, om het dan direct zo af te kraken vind ik enorm laag. -
scarface
Zal wel een MAC gebruiker zijn, die kramen meer van die onzin uit over Windows/Android. -
@Alexjeee
1. Je startmenu is een fullscreen menu...
2. Je bureaublad is er gewoon nog steeds, druk eens je windows toets in..
3. Visueel is het juist vooruit gegaan aangezien het nu een OS is die op PC/Laptop/Mobile/Tablet kan...
4. Windows Vista is grafisch veelte zwaar, Windows 8 draait veel stabieler dan Vista...
5. Windows 8 is in minder dan 8 seconden volledig opgestart (zonder zware programma's wat niks met het OS te maken heeft). -
FreakALeak
Heb het over de leeftijd van de laptop, de processor is ongetwijfeld al wat ouder...