Posts by WHMCSAddons

Hi,

Voor een nieuwe optie binnen ons project zoeken we een aantal personen die de optie kunnen testen.
    Gaat om een backlink checker welke controleert of de url ook terug geplaatst is.

Momenteel controleren wij alleen alles binnen de <a>, de naam controleren we verder nog niet maar is wel het plan.

Proberen op: http://linkadvertenties.nl/backlink.php

Graag resultaten hieronder plaatsen, als iets niet goed ging of lang duurde graag ook vermelden.

AMSTERDAM - Websites die radiostream embedden op hun website of linken naar de stream moeten daarvoor een licentie afsluiten bij Buma/Stemra.

Dat de rechtbank in Den Haag woensdag bekendgemaakt (pdf).
    De zaak liep tussen Buma/Stemra en Jim Souren, de eigenaar van Nederland.fm en Op.fm. Op de eerste site worden bestaande radiostreams geëmbed, bij Op.fm gaat het om het plaatsen van links naar de streams.

Hoewel het niet gaat om een verveelvoudiging van muziek, moet toch betaald worden voor het aanbieden van streams. De rechter stelt dat de muziek in een nieuwe omgeving wordt afgespeeld en dat de website van Souren bij het linken naar de streams zichtbaar blijft. Er is daarom sprake van openbaarmaking.
    "Op grond van het voorgaande moet worden geconcludeerd dat Souren inbreuk heeft gemaakt op de rechten van de makers die zijn aangesloten bij Buma", aldus de rechter.

Boete

De man achter de websites moet binnen een maand de openbaarmaking staken of een licentie afnemen. Uiteindelijk kan een boete van maximaal 50.000 euro opgelegd worden. Bovendien moet Souren binnen acht weken de inkomsten en kosten van zijn websites met Buma delen.
    De organisatie ging achter de websites aan omdat er geld verdiend wordt met het aanbieden van bestaande radiostreams. Souren moet ook de proceskosten van Buma/Stemra betalen. Tot nu toe komt dat neer op ruim 25.000 euro.
    Door: NU.nl/Colin van Hoek

Bron: http://www.nu.nl/internet/2986…-linken-radiostreams.html

Tim
    Je kan hem ook tips geven, jou reactie vind ik wel erg lame en geeft hem totaal geen informatie....

galo
    Het onderstaande gedeelte doet vrij weinig aangezien dit niet op die manier kan, heb je ook een error reporting aanstaan hiervoor ?

PHP
    $kogeldata->{'houder'+$i}

Tevens zou ik een beetje aan de opmaak van je code werken, is voor jezelf makkelijker om iets terug te vinden, als je alles zo plaatst kan je moeilijk fouten terug vinden.

Een beter voorbeeld zou zijn (ik heb niks gedaan alleen je opmaak):

Als ik zo kijk zie ik op de volgende regels wat fouten, regel 5 & 6.
    Probeer de debug manier eens, op die manier kan je fouten achterhalen en opzoeken wat ze betekenen.

PHP
    ini_set("display_errors",1) ; //Overschrijf php.ini instellingen als het is toegestaan.
    error_reporting(E_ALL); //Errors allemaal weergeven: Notice, Fatal, Warning enzovoort.

Succes!

L.Groot
    Ook dat is onzin, rokers betalen belasting als we allemaal in een klap stoppen ga je ergens anders je belasting wel op krijgen, dat er meer verzorging nodig is ook onzin.
    Vrachtauto's, auto's, brommers, vliegtuigen en noem maar op stoten ook giftige stoffen uit die echt niet goed voor je zijn, dus waarom toch altijd dat vingertje naar mensen die een andere levensstijl hebben?

Vriend van mij was 17 toen hij aan een hersentumor overleed, die was altijd anti rook en anti alcohol heeft dus nooit iets gedaan, waar komt het dan vandaan?
    Er zijn meerdere dingen in de wereld die niet goed voor je zijn, dus roken,alcohol enzovoort een slechte zaak noemen is onzin, ga dan auto's verbieden want die stoten immers 30x zoveel uit..

Hi,

Domein (web*sources.nl) moet vandaag nog weg dus ik accepteer elk bod boven de 10 euro.
    Houder wijziging is verplicht en dient binnen 2 weken te worden voldaan.

Houder:
    TransIP, gratis push mogelijk.
    Verhuis kosten zijn voor de koper van rekening.

Leeftijd domein:
    15-08-2006 << Eerste registratie was namens mij
    26-11-2013 << Nieuwe verlenging, is dus nog 1 jaar geldig.

Betalen via:
    Paypal | Overschrijven | Factuur

Dan nog ga ik geen 60 euro voor een spel betalen, vind Steam al ideaal die hebben soms mooie aanbiedingen want ik download niet alles.
    En kwa muziek zit ik meer op Spotify dus daar hoeven ze ook niet over te huilen, en tv kijk ik alleen via zender, enige wat ik download is soms wat software.