Nee, zolang jij niks uitvoert moeten ze met veel gegevens komen, maar dan nog zal je hooguit een proces verbaal krijgen.
Ze zullen je voor een dreigement echt niet zomaar wegstoppen, maak je niet druk, dit soort dreigementen gebeuren dagelijks.
Posts by WHMCSAddons
-
-
Nee zolang hij geen werkelijk bewijs heeft tot het doen van kan je niks maken, als ik nu gil 'Ik ga ICTs een DDOS geven' is dat ook geen echte bedreiging.
Wordt misschien wel serieus genomen maar zolang je het niet uitvoert zal er weinig gebeuren, er zijn natuurlijk grenzen van aangifte.Als jij komt met 'Iemand bedreigt met een DOS aanval, dan zegt de politie ook ja en wat moeten wij doen hieraan?
DOS is illegaal maar zolang je dit niet doet is er geen reden tot paniek, hij zal toch altijd eerst al je gegevens moeten hebben. -
1. VPN is illegaal wanneer je auteurs rechten overtreed of illegale activiteiten uitvoert zoals (D)Dos.
2. DOS aanvallen zijn zeker illegaal, heb zelf een rechtszaak lopen met schadeclaim van in de € 2.000 voor het Dossen van me server 3 dagen lang, de jongeman is pas 15.
Ze moeder belde in paniek op omdat meneer voor het OM moet verschijnen aangezien ik al ze gegevens tot ze BSN-nummer had achterhaald.
Voor de mensen die gillen is gelul, Koen heeft me zelfs geholpen bij het bestrijden, dus ook zijn werkuren zijn in de claim berekend, dit is geen onzin.Zou er dus niet gekke dingen mee doen, en als ze dreigen kan je weinig doen, goed loggen en in de gaten houden zou ik je aanraden.
-
Qua 'software' is Windows toch wel het belangrijkste, of iig je OS.
Maar kom nou even, 30 euro is toch helemaal niets voor zoiets?
En er zijn volgens mij ook wel een paar (legale) manieren om goedkoop aan Office te komen.
Met vriendelijke groet,
Maks JorritsmaVolledig mee eens, is het een keer goedkoop is het nog niet goed, wat willen mensen tegenwoordig nou??
-
Werkt deze door middel van een sessie?
Een sessie is normaal gesproken maar 1 uur actief namelijk, als er dan 1 uur niks met een sessie gebeurd zal hij automatisch weggegooid worden.Wellicht is een stukje programmering handig om te zien hoe je dit gedaan hebt.
-
http://www.cronjob.nl staan de verschillende methodes, van DirectAdmin tot Plesk tot Cpanel
-
>/dev/null 2> dat kan toch gewoon weg?
Is dacht ik het gedeelte om fouten te loggen/mailen, ik gebruik dit zelf niet, neem altijd de fouten logs van de server door als iets mis gaat.
Maar is wel een poging waard om die inderdaad te verwijderen, doet verder toch niks speciaals. -
Wil gerust voor bugs/fouten zoeken maar niet vrijwillig, heb je eventueel een budget beschikbaar ?
-
Gebrek aan normaal typ werk maar goed, online voorbeeld beschikbaar zodat we kunnen kijken ?
-
ProjectB
Mee eens maar wat je aanbied is niet wat hij zoekt, dus snap jou aanbod ook niet helemaal, wellicht heeft iemand voor die prijs nog iets liggen je weet maar nooit. -
Citaat van MBCompany
Hierbij zoek ik een designer die voor me 2 layouts kan maken (Outgame, Ingame).
Het gaat om een vrij simpel layout dat niet veel tijd nodig heeft.
Ook moet het gesliced worden.ProjectB
Lijkt me dus duidelijk dat de slice hierbij moet inbegrepen zijn. -
Zou het niet song1.mp3 noemen, persoonlijk heb ik zelf een hash generator die dat allemaal regelt.
Deze heeft op het einde een kenmerk van een user, bijvoorbeeld: jefujfruif348her_87.{ext}
Op die manier kunnen ze ook niet gaan zitten kloten en verkeer zuipen (traffic attack) ook wel de kinderachtige F5 genoemd.Tenzij je hoster, of jij zelf hier een beveiliging voor hebben, maar dat is niet de reden van mijn manier, meer dat ik weet wat die userID allemaal geupload heeft.
Mocht het gaan om een bezoeker upload, kan je nog een ID aanmaken op het IP adres, dan zijn je users allemaal voorzien van een eigen ID nummer. -
-
Is toch slim, als het legaal is ben je gek als je het niet zou doen?
Dan moeten ze het maar verbieden, zolang er geen verbod op zit zou ik hetzelfde doen aangezien het toch legaal is.
-
Als het dezelfde manier van windows 7 is dan moet je gewoon je datum 1 jaar terug zetten, die fout had ik toen ontdekt.
Ze controleren aan de hand van je pc datum of het de datum van vervallen was, dus terug zetten in de tijd was meer dan voldoende. -
Ik heb de stappen ondernomen, hoe roep ik hem aan? Of hoef dat niet?
Wat wil je aanroepen dan, een cronjob is daar juist voor gemaakt dus ik weet niet of je zin hebt elk uur een bestand te zoeken ?
@Moderators
Ik raporteerde perongeluk, was niet helemaal de bedoeling excuus hiervoor. -
-
Je kan hem buiten je public_html/htdocs plaatsen zodat hij niet bereikbaar is door personen zelf, dan kan de server er wel bij.
Let wel op welke locatie verstuurd wordt.
-
CorleoneGame
Als muziek maker is Mac juist ideaal om te gebruiken, dus jou commentaar op design enzovoort op Windows beter is onzin.
Ik ben ook geen Mac liefhebber en vermijd liever alles wat ermee te maken heeft maar dat geeft niet het recht Mac zo slecht te benoemen. -
Graag gedaan, deze manier kan je ook voor andere dingen gebruiken op die manier kan je vaak zelf achter de fouten komen.